Hakutulokset

1. E

*Lokamassut 2009 Toukokuussa*

heips! Sain käytyä soppaileen tykötarpeita.. elikkä sopivia vaatteita h&m mama toppeja, farkut, paidan ja sit anton&ninasta löyty kiva mamaliciousin hame. Ja kokeilun vuoksi kävin ostaa myös kaakao-rasvaa ja oon kyllä tykänny. pelotti aluksi et mille se haisee ku nii monenlaisia kommentteja...
  2. E

*Lokamassut 2009 Toukokuussa*

heips! tervetuloa uudet odottajat! :) ja mukavaa toukokuun odotusaikaa kaikille! onkos kellää raskaudenajan mahahiivaa?? mä ihmettelin kauan aikaa et miks maha on aina niin turvonnu (varsinki alussa) ja huono-olo tulee heti jos syö vähänki karkkia tai jotain makiaa. Neuvolas sit ilmeni...
  3. E

*Lokakuiset Masunkasvattajat Huhtikuussa 2009*

heips! Eilen oli toka neuvola kaikki oli hyvin.. hb127 vielä:) sydänäänet pamppaili 150. Varattii rak.uä se on sit ens kuun lopussa ..malttais vaa odottaa. seula tulos oli jtn 1:47000 ok! :wave: tervetuloa uudet!! mä oon ammatiltani puutarhuri mut nyk. kotiäiti saa nähä millon sitä...
  4. E

heippa kaikille piitkästä aikaa.. oon jotenki laiska kirjottamaan tänne ku ei palio oo omaa aikaa!! Mut kiva ku on uusia saatu joukkoon :) :wave: ens viikolla on neuvola nii sillon varmaan varataan sit se rakenneultra. Tuntuu jotenki tosi hurjalta aatella et reilun kuukauden päästä on...
  5. E

Heips! nöpötin olit maininnut jotain kovista vatsakivuista. Mulla on ajoittain niinkin kovia kipuja et ihan kippuralle vetää, mut se johtuu niin pienestä asiasta ku ilmaa on liikaa eikä se `osaa` ulos. Mut onneksi siihen saa Apteekista cuplaton merkkisiä pillereitä jotka todella helpottavat...
  6. E

*Lokamassut 2009 Maaliskuussa*

Heips! Vihdoin pääsin koneelle ku tää oli huollos! Elikkä viime perjantaina kävin pikkuista kattomassa ruudun takaa.. ja masussa oli kaikki hyvin. Mut siellä ei ollu kahta niinku neuvolantäti päätteli kahtien äänien perusteella.(huh). Oli jännä käydä ultras ja jotenki tuli nyt sellanen olo...
  7. E

Heips! äitsy tos kyseli tän viikon ultrista.. Mulla on pe ja jännittää jo hiukan :D Harmi vaa ku mies ei pääse mukkaa ku on nii aamulla aika ettei viitti pukata lasta kellekkää hoitoo. Mulla ei oo kerrassaan mitään oireita!! täs raskaudessa ei oo rinnat viel todellakaa "heränny". Mut sen...
  8. E

heippa kaikille! (.)Eilen kävin sit siel eka neuvolas. ottivat ne perinteiset kokeet, painoo oli tullu n.kilon verra ja sit tietenki kuunneltii sydänääniä!!! Neuvolan täti sanoi läpällä et kuunnellaanpa sit ne toiset äänet.... ja uskokaa tai älkää mut sieltä kuulu kahet aivan erillaiset äänet...
  9. E

MB Kiitti vastauksesta! pitääpä alkaa ottaa selevää unikoulusta :)
  10. E

Heips pitkästäaikaaa sain aikaseks kirjottaa :p Hyvä et jaksan käydä lukemassa kuulumiset ku toi pikkumies vie vähäsetkin voimat!! Yöllä pitää kolme pulloa käydä lämmittää (n.2h välein) ja sit kukkuu jo 7!!! Onko kellään ideaa miten voi yösyöttöjä vähentää? hän on nyt siis 6kk 2vko vanha...
  11. E

talvicci mulla on just tollai et kuvottaa kamalasti ...heti jos on yli 2h edellisestä syönnistä ja ei sitte mikään maistu! oon usiamman kerran vessassa päivystäny ku meinannu tulla oksennus mut oon aina päättäväisyydelläni saanu olon paraneen! kauhia tunne. Jotenki vaa on vahva uskomus et...
  12. E

Moikka! Myötätuntoa surun kohdanneille!! Tervetuloa teille uusille :wave: teitä onkin yllätävän paljon kertynyt! mun oli pakko käydä tänään ostaa noi pahoinvointirannekkeet ku olo ollu nii sietämätön jo monta päivää!!laitoin ne heti ranteisiin ja uskokaa tai älkää mu kyllä auttaa...
  13. E

heips! Kaurisäiti, lueskelin noita juttuja takaperin ja huomasin et oot aika samoil linjoil mun kans ku mun pikkunen on pian 6kk eli ikäeroksi tulee 1v1kk3pv. ja sit mua viel huvitti et mennään eka neuvolaan samana päivänä :D (varailin tänään neuvola ajan samalla kun oltiin tytön 5kk...
  14. E

pitkästä aikaa jaksoin alkaa kirjottaa tänne ku meinaa tulla koneella huono-olo! ja muutenki vellonu mahassa jo monta päivää eikä oo mikään maistunu ja kaikki haisee tosi pahalle!! Joten tein pikaisen johtopäätöksen et tyttö tulossa ku pojalta ei ollu mitään mut saa nähdä... Sain vihdoin ja...
  15. E

Lokamassujen 2009 oma pino:)

Mulla oli ekan aikaan aluksi n.10vko rusehtavaa vuotoa joka sit kirkastu ihan punaseksi niin ku menkat ois olleet! Mut kuitenki kaikki meni hyvin peloista huolimatta. Toivotaan et se on vaa sitä ns.normaalia alkuraskauden vuotoa.
  16. E

Tupla onnittelut vilverille! :heart: Tuttu sai just kaksoset nii mun on pitäny kokoajan käyä hoitaa niitä ku ne on niin sulosia!! kuka nyt päivittikään sitä "la listaa" nii mut vois laittaa sinne myös. :p emmiliisa ja pikkuinen 7+0
  17. E

en oo etes viittiny alkaa lukee kaikkia edellisiä kirjoituksia ku ei paljo aikaa heru pikku-ukolta :) näyttää tulevan kuukaudessa meleko palio asiaa!!! jospa tää sit onnistuu?!
  18. E

pitäiskö aloittaa joka viikko uus keskustelu sivu esim.lokamammat vko8 jne. ku tässäki on niin paljo kaikkia asioita. ois vähä selkeempi. kopiois aina sen "odotuslistan" keskustelun alkuun?? onko kukaan tän kannalla? emmiliisa 6+6
  19. E

Heips! Aloin ihimetellä ku maha turpoo vaa, alaselkä kipee, palelee ja menkat myöhäs. Mut nyt ei oo ollu sitä kauheeta rintojen arkuutta ku ekalta oli ..johtuu varmaa siitä ku imetän viel osittain. Tein varmaa viikko sitte pari testiä eka haalee plus ja toinen oli vähä tummempi. mut mies ei...

Yhteistyössä