Hakutulokset

1. Iicca

kokkolalaiset uusi tapaaminen

Hyvää vapaapäivää hennulille!! :p Mulla olis tässä nyt sitten pakkaaminen viel tälle illalle. Huomen lähtee 9.17 juna että... Mä inhoon pakata!! Mulla vaan meni koko leirifiilis ku yks kaveri soitti just vähän aikaa sitten(on kanssa tulossa ohjaajaks ko leiril) että yks akka jota mä EN...
  2. Iicca

Hellöy hellöy!!! :D :D :D Ja netti toimii taas! Jes!!! :D Sit kun nuo huoltomiehet tulis viel kytkeen meijän tiskikoneen ja pesukoneen seinää ni olis tosi kiva! Piti tänää tulla mutta eipä oo noita näkyny! \|O Alkaa oleen "pieni" pyykkivuori kun neiti on alkanut oleen sitä mieltä että...
  3. Iicca

Hellöy hellöy!!! Pääsinkin kotiin jo muutamaa päivää ennen aikasesti ja heti piti tulla kattoon tänne miten täällä! :p Vähän hienoa!!! Meijän iloinen pieni kerhomme on taas kasvanut!! :D :D :D Nii että tervetuloa vaan munkin puolesta vaikka vähän myöhään tuleekin... Nii ja esittelyä sen...
  4. Iicca

Mä toivottelen kaikille oikeen mukavat kesäkuun päivät ja hyvät juhannukset!!!! Ollaan keskiviikkona lähössä reissuun ja tullaan vasta sitten juhannuksen jälkeen takasin. Sitte olis siihen samaan syssyyn sitten muutto kesä-heinäkuun vaihteesssa ja 10.-16.7. leiri ja kattellaan jos sitten oltais...
  5. Iicca

Voi pientä parkaa! :hug: Onneks ei käyny pahemmin! =)
  6. Iicca

7 a oli talon numero. Melkeen siel raviradan luona. =) Olis tosiaan kiva saada isompi kannatus näille meijän tapaamisille. Ei sillä etteikö tämänkin hetkinen kokoonpano olisi aivan loistava! :p ;)
  7. Iicca

\ Se on ihan tässä meijän lähellä. Tulkaa vaikka meijän kautta ni mennään yhtä matkaa. ;)
  8. Iicca

Mihin täältä kaikki on oikeen hävinny???
  9. Iicca

Minkä nimisiä lapsia?

Iida-Olivia Eveliina
  10. Iicca

Oma nimesi?

Janica Kaarina
  11. Iicca

Miehesi nimi?

Petja Sebastian :heart:
  12. Iicca

Mulle ainaki käy toi keskiviikko. Sit ku joku viel kertoo missä siel kirkonmäel on joku leikkikenttä???
  13. Iicca

Jes sainpas siivottua! :D Tuttuja tulossa käymään ja jäävät viel yökski, ni oli ihan PAKKO siivota :/ . Nyt kun neiti viel antais pöytäliinojen olla, ni kaikki olis hyvin... :p Mitenkäs täällä taas näin hiljasta on??? Juu ja neiti sitten tosiaan kävi nappaamas mun lasijoutsenen lattialle...
  14. Iicca

KOKKOLALAISET 3.5. klo 13

Hellöy hellöy! :D Voi joko on sartsukasta kuulunu? Joko vauveli tuli???? hemuliina: torstaina 26.5.05 klo 18 koivutuvalla. Pääsisikkö sinne? Jes ja taas kotona! viikonloppu Vaasas ja eilen aamulla Helsinkiin ja tänään takasi. Jos nyt vaikka olis sitten ees muutaman päivän kotona. :p Nii...
  15. Iicca

:wave: Täällä!!! :D Ollaan taas oltu äitin luona käymäs. Piti olla vaan tuo äitienpäivä vloppu Salossa mut vierailu sitten vähän venähti ja tultiinki vast viime yön kotiin. Neitin matka meni hyvin kun nukku koko matkan ( yötä vasten kun ajettiin). Heräs tietty koti pihal ja arvakkaa vaan...
  16. Iicca

huomenta vaan kaikille!!! Oli tosiaan hieman hiljainen tuo meijän tapaaminen, mutta en kerralla sitten! ;) Hemuliina: Kiitos kiitos kiitos kiitos!!! :flower: Saat kyllä sen 20c takasin,sä oot hengen opelastaja!!! :hug: Seuraavasta tapaamisesta... Mä tykkäisin ainaki joku puisto. Vois...
  17. Iicca

Huomenta vaan kaikille! :D Me ei tehty yhtään mitään vappuna. Ei ees ulos päästy. Isäntä kävi lauantaina kaverilla muutamalla mut oli jo puolelta öin kotona. :) Toivottavast nyt huomen ei sitten sada... Tänään on viel niin nätti ilma. Hyvä vaan saa maton pihalle kuivumaan. Meillä isäntä (...
  18. Iicca

Oikeen paljononnea Biancalle ja koko perheelle!!! :flower: :heart:
  19. Iicca

Nii muuten ketkä kaikki on nyt sitten tulossa tiistaina??? Me ainakin!!! :wave:
  20. Iicca

No täälläpä on hiljasta! Mihin kaikki on hävinnyt??? Vai veikö auringonpaiste mukanaan pihalle? :D Voi että mulla on ihana mies! :heart: :heart: Siis se ei oo millään tavalla romanttinen tai mitään. Mä oon sil aina välil huomautellu et vaik yks pien kukkanen sillon tällön olis tosi...

Yhteistyössä