KOKKOLALAISET 3.5. klo 13

Hanne harmaana
Heips!

Minä tässä ilmottelemaan etten pääse huomenna tulemaan. :( Meillä isäntä töissä ja koska eskarilainen tulee kahdelta, ei onnistu minun lähteä jädelle. Toivottavasti seuraavaan tapaamiseen sitten pääsen ja jos tässä kesän pintaan sais vaikka järkättyä sellaset pihakekkerit tähän meille, niin te Kokkolalaisetkin oisitte sydämellisesti tervetulleita!! =)

hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 02.05.2005 klo 20:28 hennuli2 kirjoitti:
Kävin kattoon Biancan vauvaa, voi että oli ihana. Musta paksu tukka! =) Äiti voi hyvin.
Ei tullu vauvakuumetta onneks vielä :p :LOL:
kiva juttu kerro terkuja kun ens kerralla näät! =) :flower: Minäkään en muuten pääse tapaamiseen mutta tuun ens kerralla sitte. =) =)

Meillä justus oli mahataudissa perjantai-sunnuntai ja eilen oli jo parempi niin tänä aamuna taas oksensi ja on ripuloinu vesiripulia että sitä p.... on ollu korviin asti... :kieh:
Että tämmöstä kivaa!!!
Pitäkäähän mukava tapaaminen!!

Paikalle oli kolme äitiä lapsineen, eli mä, Iicca ja Hemuliina. Jätski maistui hyvälle koleasta säästä huolimatta =)

Mites on seuraavan tapaamisen laita? Pitäiskö yrittää keksiä seuraava tapaamispaikka niin että lapsillakin ois tekemistä. Leikkipuisto? Jonkun kotona? Ideoita kehiin :p

Kävin tänään Kärkkäiselle tuhlaamassa. Löysin ihanan puutarhakaluston ja semmoisen ison laatikon kannella, miks niitä nyt sitten sanotaan. Vieläkö löytyis joku joka kokois sen? Vapaaehtoisia :whistle:

huomenta vaan kaikille!!!

Oli tosiaan hieman hiljainen tuo meijän tapaaminen, mutta en kerralla sitten! ;)

Hemuliina: Kiitos kiitos kiitos kiitos!!! :flower: Saat kyllä sen 20c takasin,sä oot hengen opelastaja!!! :hug:

Seuraavasta tapaamisesta... Mä tykkäisin ainaki joku puisto. Vois pitää piknikit siel. Mut sit on aina oltava se sadepäivän suunnitelma kans.

Jaha neiti/emäntä talossa kutsuu... ;)

Mihin ihmeeseen kaikki on kadonnu? siis meinaan sitä meiän ekaa tapaamista, eikös sielä ollu äitejä 9?? Missä kaikki on huhuu....
Niin ku mää aattelin että oisitte tullu meille kattoon vauvaa, mutta mä en ehi järjestää varmaan ku tos kesäkuun puoles välis. On meinaan ristiäiset ja juuson 5v synttärit. Mutta jaksatteko oottaa sinne asti???

moi!!

Iicca:se onkin tosi iso raha :D eikä todellakaan tarvi maksaa takasin =)

toi kuulostaa aika kivalta toi piknik idea =) vois kyl olla mukavaa et lapset pääsis vähä liikkumaan,veeti ois koko ajan johonki suuntaan menossa.hennulinkin idea toimisi :D :D mää otan seuraavaan tapaamiseen meidän tytötkin mukaan.

nyt täytyy mennä,ollaan menossa villen mummulle syömään.ihanaa ku pääsee valmiseen pöytään B) :whistle:

Rupesin sitten ihan itse kasamaan sitä laatikkoa ja hups vain kun laatikko oli melkein valmis niin huomasin että tämä ei ole samanlainen laatikko jonka luulin ostavani. Myyjä antoi mulle väärän laatikon nyt pitäis taas lauantaina ajella Ylivieskaan vaihtaan se :( Kun tämä väärä laatikko ei sovi väriltään siihen kalustoon jonka ostin.

Mehän voitais tavata toukokuun loppupuolella jossain leikkipuistossa vaikka niin pääsis lapset leikkimään ja sitten kesäkuun puolella hennulilla. Mikäs leikkipuisto ois hyvä, me ollaan neidin kans käyty tuossa Kirkonmäen tarhan vieressä olevassa. Muista ei mulla kokemuksia. Jos sattuu sadepäivä varatulle päivälle niin siirretään tapaamista ja seurataan säätiedotuksia ennakkoon.

Meidän neiti on nukkunut päikkäreitä jo yli kaks tuntia, ei kyllä ole vaikuttanut kipeeltä kun on ollut hyvällä tuulella ja leikkinyt. Toistuiskohan tämä useamminkin =)

Mitäs kivaa Iicca kaupungilta löysi? :p

Nyt täytyy lähteä vaihtamaan vaatetusta kun harjoitukset alkaa kohta. Neitinkin meinasin ottaa mukaan treenaamaan kun isännän pitäis tehdä työhommia vielä tänä iltana kotona kun jonkun projektin detline painaa päälle. Ja neitin kans hommista ei tule tunnetusti mitään ;) Avaapas nuo meidän edaritkin tänään kautensa. Pitää lähteä kannustamaan jos ei vesisade yllätä. Onks muita tulossa? ;)

:wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 19:26 hennuli2 kirjoitti:
saparo: ostikko sää sellasen laatikon mihin mahtuu puutarhakalusteiden pehmusteet sisään ja samalla se on penkki?? jos niin paljo makso?? Mun pitäs kans semmonen hommata... =)
Just sellaisen. Malli oli semmoinen kirskikan värinen, tosi tukeva ja hyvä mekanismi kannessa ja aika iso. Mutta sen minkä sain niin se oli semmoinen heppanen ja kamalan värinen tosi täplikäs. Hinta oli 39?. Mutta lauantain meen vaihtaan sen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 20:39 Saparo79 kirjoitti:
Just sellaisen. Malli oli semmoinen kirskikan värinen, tosi tukeva ja hyvä mekanismi kannessa ja aika iso. Mutta sen minkä sain niin se oli semmoinen heppanen ja kamalan värinen tosi täplikäs. Hinta oli 39?. Mutta lauantain meen vaihtaan sen.
NO ei tod ollu paha hinta. PItäs hommata kyllä.Oliko niitä muita värejä?? Mulle kävis vihree tai valkonen! =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.05.2005 klo 08:19 hennuli2 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2005 klo 20:39 Saparo79 kirjoitti:
NO ei tod ollu paha hinta. PItäs hommata kyllä.Oliko niitä muita värejä?? Mulle kävis vihree tai valkonen! =)
En ainakaan nähnyt muuta kuin tämän kirsikan värisen.

Hyvää Äitienpäivää! Saikos muut kakkua sänkyyn asti?

Kyllä tuosta laatikon ostosta tulikin aikamoinen rumba. Se laatikko jonka halusin niin oli ilman hintaa kun kävin sitä katsomassa ja myyjä kertoi hinnaks 39?. Nyt kun sain sen väärän laatikon sitten ja menin vaihtaan sitä oikeaan niin sen laatikon hinta olikin 89?. Ja myyjät oletti että mä maksan 50? lisää ja vaihdan laatikon. Nostinpas pienen mekkalan siellä mutta eivät tulleet kuin 9? hinnassa vastaan. Joten kaikki laatikot jäi sinne ja nyt olen ilman laatikkoa =) Ja värejä ei ollut muita.

Ne pitkät päiväunet tiesikin sairaaks tuloa. Neitillä nokka vuotaa ja kuumettakin oli lauantaina. Ja kaks uutta hammastakin on puhjennut =)

Ei nuo meidän pojat osaa pelata noita pelejä loppuun asti, kuntoko ei kestä? Itse epäilen kyllä että pää ei pojilla kestä :ashamed:

:wave: :wave: :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.05.2005 klo 21:56 Saparo79 kirjoitti:
Hyvää Äitienpäivää! Saikos muut kakkua sänkyyn asti?

Kyllä tuosta laatikon ostosta tulikin aikamoinen rumba. Se laatikko jonka halusin niin oli ilman hintaa kun kävin sitä katsomassa ja myyjä kertoi hinnaks 39?. Nyt kun sain sen väärän laatikon sitten ja menin vaihtaan sitä oikeaan niin sen laatikon hinta olikin 89?. Ja myyjät oletti että mä maksan 50? lisää ja vaihdan laatikon. Nostinpas pienen mekkalan siellä mutta eivät tulleet kuin 9? hinnassa vastaan. Joten kaikki laatikot jäi sinne ja nyt olen ilman laatikkoa =) Ja värejä ei ollut muita.

Ne pitkät päiväunet tiesikin sairaaks tuloa. Neitillä nokka vuotaa ja kuumettakin oli lauantaina. Ja kaks uutta hammastakin on puhjennut =)

Ei nuo meidän pojat osaa pelata noita pelejä loppuun asti, kuntoko ei kestä? Itse epäilen kyllä että pää ei pojilla kestä :ashamed:

:wave: :wave: :wave:
no voihan hitto miten kävi!! siis ton laatikon kaa! törkeetä suorastaan, turhaa jouduit ajella sinne asti. :/
hyvää äitienpäivän loppua kaikille!

Bianca harmailee
Kiitos onnitteluista!!
Tosiaan meille tuli vappuvauva =) .Ei meillä nuo lapset viihy laskettuun aikaan massussa.
Lauantaina iltapäivällä meni vesi ja siitä ei montaa tuntia kun supisteleen alko kunnolla.Vauva sit synty yöllä ennen kahta.Synnytyksen kestoksi merkattiin 6 tuntia, eli puolet nopeemmin kuin ekalla kerralla.
Perjantaina kotiuduttiin vauvan kaa, kun joutui oleen valohoidossa keltasuuden takia.Ja nyt joudutaan ainakin huomenna vielä käydä verikokeessa, ettei pääse nouseen biliarvo.Eilen käytiin kontrollissa ja oli vähän noussu, siksi huomenna vielä käydään uudelleen.

hennis
Bianca kiva juttu että ootta päässy kotia vauvelin kans. Sulla kesti vähä vähemmän aikaa kun mulla kun Viiviä synnytin mulla kesti 7h. =) =) Juu mutta Onnea vielä ja tuun käymään tässä jonaki päivänä. =) =) Miten passaapi teille? katellaan =) :wave:

:wave: täällä ollaan.
veetillä oli eilen 1v neuvola ja sai piikin.Reipas oli kuitenkin,ei ees paljoa itkeny.painoa oli reilu 10kg ja pituutta 77cm =)

Ihana ku tulee kesä :D B) oottaaks kukaan muu kesää?!Janina lähes joka päivä kyselee et voikos nyt jo kävellä varpasillaan ulkona.oli jopa yx kerta ottanu puistossa kengät pois ja juoksenteli salaa sukkasillaan :kieh:

nyt täytyy mennä kahvin keittoon :p

:wave: Täällä!!! :D

Ollaan taas oltu äitin luona käymäs. Piti olla vaan tuo äitienpäivä vloppu Salossa mut vierailu sitten vähän venähti ja tultiinki vast viime yön kotiin.
Neitin matka meni hyvin kun nukku koko matkan ( yötä vasten kun ajettiin). Heräs tietty koti pihal ja arvakkaa vaan menikö pari tuntia ennenku neiti suostu uuestaan nukahtamaan. Eikä väsyttäny itteä yhtään... \|O \|O \|O

saparo: hieman törkeetä, miten sulla kävi sen laatikon kanssa! Niitten olis pitäny myydä se sulle sillä hintaa minkä ilmottivatkin. Ei se oo sun ongelma jos myyjät mokaa!!!

hemuliina: näikkö kokkola-lehes ilmotuksen järjestön kokouksesta? Pääsisikkö sinne?

Jahas ja ilta puurojen aika...
palaillaan taas! :p

Yhteistyössä