Hellou tänne. Tänään on vappusiivous tehty ja pistinpäs muutaman serpenttiinin ja ilmapallonkin koristeeks. Onpas muka ollut niin kauheesti hommia ettei ole tännekkään kerennyt kirjoitella enkä pahemmin muutenkaan ole koneella ehtinyt istua. Nytkin tuossa vieressä odottaa laskupino jotka pitäis maksuun näpytellä
Kohta on taas kevyt olo (lompakossa).
Ei mun vauvakuume noussut vaikka kävin vaavia katsomassa. Kummaa. Tää on hankalaa kun ei oikein tiedä että yrittäiskö sitä toista tähän perään vai pitäiskö taukoo. Mikähän se olis sopiva ikäero sisaruksille. Ja miten sitä itse jaksais. Toiset sanoo toista ja toiset toista.....
Väsättiin eilen neitille hiekkalaatikko pihalle joten tervetuloa leikkimään meille. Isäntä ihan itse teki ja tarvikkeetkin saatiin mun iskältä joten hinnaks tuli 0?. Ihanaa kun jossain välillä säästää. Mutta piti meidän kyllä sitten muutama hiekkalelu ostaa :ashamed:
SnowFairy: unohdin jo sen ilmoittautumisen sinne juhlaan mutta onhan tätä päivää vielä muutama minuutti jäljellä joten ilmoitan meidät sinne ja ollaan neitin kans tulossa. Palataan siihen vielä lähempänä
Iicca: hyvä että siellä ollaan paranemaan päin =) Kohta se teidänkin neiti töpöttää vauhdilla joka paikkaan. Me ei varmaan keretä kylään ennen sitä tiistain tapaamista niin voisit vaikka tuoda sen sinne, OK? Me siis ollaan edelleen neitin kans tulossa, jätskille. Meidän neiti ei tykkää mansikkajädestä, päärynä on parasta =)
Eiköhän mun tarinatila ole käytetty joten muut olkaa hyvät, teidän vuoronne.