KOKKOLALAISET 3.5. klo 13

Täällä ollaan :wave: Mutta palataan tarkempiin kuulumisiin vaikkapas illalla kun täytyy lähtee katsomaan serkun 5kk ikäistä poitsua. En tiedä että lievittääkö se vai nostattaa lisää tätä vauvakuumetta????

Jos nyt sais pari riviä kirjoteltua, kun neitiki vaikuttaa varsin tyytyväiseltä tuolla lattialla. =)

Täällä ollaan sairasteltu, nyt alkaa onneks näyttää jo paremmalta! =)
En oo tosiaan kerenny missään välis täälläkään käydä piipahtamassa, kun elämä pitää aina tehä niin hankalaks ja ihmisten tarvii olla niin s.... kaksnaamasia!!! \|O \|O \|O (miehen veljen kihlattu... \|O \|O \|O \|O )
Sitten oon yrittäny tässä saada Parata Lapsille ry:n Kokkolan osastoa taas toimimaan... Eli pitäny soitaa ja sumplia ja sitten asiat menee taas päin... ja homma alkaa alusta! \|O

Että näin täällä! =) Aurinko paistaa ja päiväunet on jääny haaveeks... ;) No eiköhän tää tästä ala pikku hiljaa selkiintymään. =)

mulla kans on aivan älytön tää vauvakuume :D mun kaks kaveria on raskaana,toinen ihan viimisillään ja voi että sillä on mahtava maha :) tulee heti omaa mahaa ikävä,vaikka muistaa kuinka raskasta on olla viimisillään :eek: tai jotenkin sen unohtaa aina :whistle: =)

nyt täytyy mennä!

No täälläpä on hiljasta!
Mihin kaikki on hävinnyt??? Vai veikö auringonpaiste mukanaan pihalle? :D

Voi että mulla on ihana mies! :heart: :heart:
Siis se ei oo millään tavalla romanttinen tai mitään. Mä oon sil aina välil huomautellu et vaik yks pien kukkanen sillon tällön olis tosi kiva,mut ei ni ei! Mut tänään hä tuli kaupasta ja toi muovisen kukkapuskan tullessaan. "Ihan vaan sulle." hä tokas. "Ja kun sulla ei ikinä pysy kasvit hengis ni toin tälläsen kestoversion".
Siis AIVAN IHANA!!! :heart: :heart: :heart: Ajatushan se on tärkein... :D

Vähän hienoo. Meijän neiti on ottanu jo muutamia askeleita ihan ilman tukee!!! =) Voi ku se kasvaa... :ashamed: Kohta ollaan jo tarhassa, ja sit koulus ja enne ku huomaa ni sitä on jo lapsen rippijuhlakki... :ashamed: No jos ei kuitenkaan mentäis ihan noin pitkällä :p . Mut niinse vaan on tyttäret rakkaat kyllä ne muksut kasvaa... Ei niitä saa pidettyä pieninä vaikka kuinka toivois... =)

Näin että jos vaikka jättäisin muillekki tilaa kirjotella. :p

Hellou tänne. Tänään on vappusiivous tehty ja pistinpäs muutaman serpenttiinin ja ilmapallonkin koristeeks. Onpas muka ollut niin kauheesti hommia ettei ole tännekkään kerennyt kirjoitella enkä pahemmin muutenkaan ole koneella ehtinyt istua. Nytkin tuossa vieressä odottaa laskupino jotka pitäis maksuun näpytellä :( Kohta on taas kevyt olo (lompakossa).

Ei mun vauvakuume noussut vaikka kävin vaavia katsomassa. Kummaa. Tää on hankalaa kun ei oikein tiedä että yrittäiskö sitä toista tähän perään vai pitäiskö taukoo. Mikähän se olis sopiva ikäero sisaruksille. Ja miten sitä itse jaksais. Toiset sanoo toista ja toiset toista.....

Väsättiin eilen neitille hiekkalaatikko pihalle joten tervetuloa leikkimään meille. Isäntä ihan itse teki ja tarvikkeetkin saatiin mun iskältä joten hinnaks tuli 0?. Ihanaa kun jossain välillä säästää. Mutta piti meidän kyllä sitten muutama hiekkalelu ostaa :ashamed:

SnowFairy: unohdin jo sen ilmoittautumisen sinne juhlaan mutta onhan tätä päivää vielä muutama minuutti jäljellä joten ilmoitan meidät sinne ja ollaan neitin kans tulossa. Palataan siihen vielä lähempänä

Iicca: hyvä että siellä ollaan paranemaan päin =) Kohta se teidänkin neiti töpöttää vauhdilla joka paikkaan. Me ei varmaan keretä kylään ennen sitä tiistain tapaamista niin voisit vaikka tuoda sen sinne, OK? Me siis ollaan edelleen neitin kans tulossa, jätskille. Meidän neiti ei tykkää mansikkajädestä, päärynä on parasta =)

Eiköhän mun tarinatila ole käytetty joten muut olkaa hyvät, teidän vuoronne.

Hellurei!
Vapun viettoon pitäs alkaa vaan eipä meillä mitään ihmeempää oo. Ihan tavis vkonloppu, isäntä laittaa pihaa. No tulee meille nyt vieraita sentään mutta ei sen kummosempaa.
Pojat meillä on ihme taudissa ku ei tuu kunnolla päälle mikään mutta ovat väsyneitä ja nuhjusia. Kuumetta ei oo, vähä nokat valuu, justus oksensi kolme kertaa eilisen aikana mut oli ed päivänä syöny pieneen massuun 6 munkkia :ashamed: niin ei oo ihme että oksettaa. No toivotaan että alkavat nyt parantua ettei tuu kunnon tautia päälle. Tää on sikäli vaan hankalaa ku ei sit tiiä että mennäänkö ulos vai ollaanko sisällä. :\|
Saparo: tuosta vauvakuumeesta ja lasten ikäerosta. Juu se on hankala juttu. Meillä on juusolla ja justuksella 3v, no jaa on ehkä on ihan hyvä ikäero ku juuso oli jo helppo tapaus ku justus synty,mut sit taas leikkien kannalta on liian iso ero. Nyt vauvan ja justuksen välis 2v ja se on taas ehkä siinä rajoilla että onko sopiva vai ei. justus tekee kaikki pahuudet sillä aikaa ku imetän, mut toisaalta se alkaa kans nyt näyttää ison pojan merkkejä.
Kaveri piiristä voin sen verran sanoa että ne joilla on 1v-1v3kk lasten ikäero niin se on ihan liian pieni, se on ollu tosi rankkaa näille joilla näin on. Eivät kovin äkkiä ala uutta vauvaa suunnitella sen verran on ollu kova se eka vuosi kahen pienen kaa. Mutta jokainen on yksilö ja kaikki pärjää varmasti oli se ikäero mikä hyvänsä. =) Kauhee miten pitkä sepustus. =) Mut meillä on nyt kolme alle 5 vuotiasta lasta ja hyvin on pärjätty vaikka mies on päivät töissä. =)

hennis
Niinpä meillä neiti täyttää heinäkuussa 2v ja tekis pikkasen jo toista mieli isäntä ois heti valmis kuulemma alkaan yrittään hih ;) Mutta katellaampa tässä nyt sitte kesänpäälle. =) =) ;) Juu mutta Hauskaa vappua vaan kaikkille!! =) B) palataan juttuun taas :wave:

hennis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2005 klo 16:58 Carla kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 30.04.2005 klo 16:38 hennis kirjoitti:
Niinpä meillä neiti täyttää heinäkuussa 2v ja tekis pikkasen jo toista mieli isäntä ois heti valmis kuulemma alkaan yrittään hih ;) Mutta katellaampa tässä nyt sitte kesänpäälle. =) =) ;) Juu mutta Hauskaa vappua vaan kaikkille!! =) B) palataan juttuun taas :wave:
Haah, minä tiesin sen! Tai olen arvaillut että on pikkukakkosen aika. ;)
Onnea yritykseen!
ai oot vai... ;) noo katellaan tässä =) =) Kiitos kannustuksesta! =) ;) :LOL:

Erittäin paljon onnea Biancalle ja perheelleen suloisen pikkuprinssin johdosta!!! :flower: :flower: Vauvantuoksuisia hetkiä koko perheelle!!!

Itse kaiholla muistelen meidän neitin vauva-aikaa kun nyt on jo "iso" tyttö ja pian 8kk, näin se aika vierii!! :'(

Kattotaas nyt sitten että pääsenkö sillon tiistaina jädelle, moneltas se nyt olikaan?? Tosiaan en aivan satavarma oo että onnaako mutta tulen jos pääsen ja sehän oli että Anttilan kulmilla niinku treffataan?!?!

t. Hanne vaan

hennuli harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2005 klo 13:43 Carla kirjoitti:
Onnea Biancalle poikavauvan johdosta! :flower:
Eilen puolenpäivän aikoihin tekstasin hälle ja kyselin vointeja, silloin ei vielä ollut mitään tapahtumassa.
Juu nopeestihan toi tuli. iltapäivällä sain biancalta viestiä että limatulppa oli menny ja lähti sairaalaan. vähä yhen jälkeen yöllä tänään oli poika tullu. =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2005 klo 18:49 hennuli harmailee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2005 klo 13:43 Carla kirjoitti:
Onnea Biancalle poikavauvan johdosta! :flower:
Eilen puolenpäivän aikoihin tekstasin hälle ja kyselin vointeja, silloin ei vielä ollut mitään tapahtumassa.
Juu nopeestihan toi tuli. iltapäivällä sain biancalta viestiä että limatulppa oli menny ja lähti sairaalaan. vähä yhen jälkeen yöllä tänään oli poika tullu. =)
Kiitos muuten kuvasta jonka pistit jo aikoja sitten! Onpa toisensa näköiset veljekset. =)

moikka vaan :D

mää voisin yrittää ainakin sillon tiistaina tulla,jos saisin tytöt mummulle hoitoon siks aikaa.

hennuli mä taidan tuntee myös biancankin =) :D mehän ollaan hennulinkaa tuttuja tuppereitten kautta =)

kävikö kukaan tänään vapputorilla?me oltiin siellä melkeen koko suvun kera :whistle:

Onnea Biancalle ja perheelle!

Mites muitten vappu sujui? Meillä rauhallisesti, käytiin kävellen kaupungissa töttöröllä ja sitten ollaankin vain kotona pihahommia tehty. Kyllä niitä tässä talossa riittääkin. Kiva kyllä tehdäkin tuolla ulkona hommia, ei yhtään innosta nuo sisä remonttihommat :(

Me ollaan edelleen tiistaina tulossa, toivottavasti mahdollisimman moni pääsee. Lupasivat kyllä sateista säätä tiistaille mutta voihan ne jätskit sisälläkin syödä =)

SnowFairy
Onnea Biancalle! :D Voi kun ihanaa.... (Mullakin on vauvakuume :ashamed: nyt jo)

Me ollaan varmaan tulossa sinne tiistaina.

Meillä vappu meni rauhallisesti. Käytiin kavereitten kans kaupungilla ja nähtiin paljon tuttuja, Anna sai Nalle Puh ilmapallon, jota ihaili kyllä vasta kotona kun nukkui... :whistle: Käytiin syömässä siinä Royal Mealissa joka tuli Rollsin paikalle. Terveellistä ;) Muuten on vaan kotona pötkötetty ja oltu tekemättä mitään.

Palataan, ja nähellään sillon tiistaina.

Huomenta vaan kaikille! :D

Me ei tehty yhtään mitään vappuna. Ei ees ulos päästy. Isäntä kävi lauantaina kaverilla muutamalla mut oli jo puolelta öin kotona. :)

Toivottavast nyt huomen ei sitten sada... Tänään on viel niin nätti ilma. Hyvä vaan saa maton pihalle kuivumaan. Meillä isäntä ( :attn: ) just pesemäs mattoa. Jos vaikka sais puhtaan maton olkkariin. Pitäis laittaa uuet verhotki olkkariin Jos vaikka sais pikku hiljaa "kesä varustuksen" ikkunaan.. ;)

Muuten pääseekö sinne Edlaan vaunuilla? Kun tullaan neitin kans vaunuilla kaupunkiin...

NO mutta jos taas jättettäis muillekki tilaa. Nii ollaan tosiaan tulossa huomenna sinne tötterölle... :p (kesän ekalle!!! :p nam!)

Yhteistyössä