kokkolalaiset uusi tapaaminen

PikkuHiisi harmaana
Terveppä terve ja Hauskaa Juhannusta kaikille!! :flower:

Risteily-reissu meni todella hienosti ja kivaa oli koko rahan edestä!!!!!
univelka kyllä vieläkin painaa, tultiin vasta keskiviikkoa vasten aamulla puoli viiden aikaan kotiin..ja minähän se olin joka sai loppumatkan ajaa, kun muut nukkui..ääärh.. mutta hyvin meni, ja onneks ei ainuttakaan hirveä näkyny.. Pikkusella oli kaikki menny hoidossa hyvin, vaikka kaks yötä oltiin erossa... :/ =) :D

nyt pitäis lähtee grillaileen.. :D :p Eläkäähän ihmisiksi!! :D :D :wave:

Tultiinpas tänään jo mökiltä kotia kun oli sää niin tuulinen ja kylmä ettei paljon ulkona viitsinyt olla ja sisällä meinas tulla aika pitkäks. Oli asialla hyväkin puoli, sain maalattua osan vaatekaappien ovista ja siivosin autotallia niin että sisälle mahtuu kompastumatta. Että aika tyytyväinen olen itseeni =) Oma isäni tulee huomenna meille remonttihommiin kans, wc:ssä tukittiin toinen oviaukko jo aikaa sitten mutta laatat puuttuis vielä aukon kohdalta. Jos tää meidän remontti taas edistyis vähän =) Pappa on vaan niin bisi aina että ei tahdo keretä hommiin meille ja isännän kans ollaan vähän arkoja itse aloittaan uusia remontti kohteita. Varsinkin jos korjata pitää jotain, särkee ja hajottaa kyllä osataan. Ulkopuolisiin remontoijiin ei ole varaa, jos ois niin tää remontti olis jo valmis.

Rauhallinen jussi on meillä ollut, mites muilla? Neitikin on ollut kiltisti, turhia ei ole kränäillyt. Äiti hokema jatkuu mutta nyt on kuultu jo muutaman kerran isi:kin.

Joo kovin rauhallinen jussi meilläki, tympee ku rehellisesti sanon. isäntä töissä ja mää oon yrittäny keksiä tekemistä lasten kaa erittäin huonolla menestyksellä. :/
Isä joutu sit eilen illalla sairaalaan ku tuli rintakipuja ja menivät käymään enpossa niin joutu jäädä sairaalaan, vaikka ei sielä nyt mitään oo sydämestä onneks löytyny mutta oli niin selvät sydäninfarktin merkit etteivät uskaltanu päästää kotiin. No hyvä että nyt tutkivat.
Että semmosta, isäntä menee vielä tänäänki töihin. Joten taa pitäs jotain keksiä.. :whistle: ei vaan huvita mikään... :/

moikka vaan!!!

täällä juhannus meni mökkeillessä,ei kyl yötä oltu,mut päivät mökillä kuitenkin.eilen käytiin soutelemassa ja kyl oliki mukavaa!

meidän puuhamaa sunnitelmat meni ihan mönkään :( siskon mies joutuki just sillon töihin ja sitku niille sopis niin sit meillä ois jeminan synttärit.kyl me joku reissu tehään,pakko ku lapset on niin kovasti ootellu tota puuhamaa reissua,ja itekki kyl ootin,et johonki pääsis.

mutta nyt lelujen siivoukseen ja sen jälkeen villen porukoille syömään :wave:

Meillä on maa valkoisena......wc:n. Yhtäkkiä siellä isännät rupes hiomaan ja kun menin katsomaan niin kaikki oli ihan valkoisen pölyn peitossa, eikä sitten varoittanut yhtään, en kerennyt raivata tavaroita pois sieltä yhtään. Ei ne miehet ajattele nenäänsä pitemmälle :(

Kuinks moni ajatteli aloittaa alennusmyynnit tänään? Mä ajattelin mennä rundaileen tänään Kokkolan liikkeet. Perjantaina lähdetään varmaan käymään Jyväskylässä miehen siskolla niin samalla vois rundailla siellä. Pitäis löytää vaatteet häihin mutta kun en tiedä mitä laittais. Mekkoja inhoon pitää ja viimeks varmaan pitänyt 10v sitten mutta nyt kai on pakko. Mutta ei viitsis ostaa mitään kallista kun se jää siihen yhteen kertaan.

saparo:löysitkö mitään? =)
mä löysin lindexiltä neuletakin, näyttää tää kesä olevan niin huikeen "lämmin" et tarvii tollasia. ;) :whistle: ja löysin mä sit viel jotain pientä,mutten viiti ostaa ku lähen 11.7. vaasaan shoppaileen tyttö porukalla niin sinne menee henkalle ihan kivasti aina rahaa. :whistle: :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 14:13 hennis kirjoitti:
Hoh hoijaa meinaa vähä väsyttää... =) niin mulla laskettuaika 24.2-06 =) =) ton nettilaskurin mukaan.Jeps mutta eopä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas :wave: ;)
no nyt uskallan iloita ääneen ku teit tästä virallisen tiedotteen!! =)
Onnea,onnea ja hyvää vointia
:heart: =) :heart:
p.s. tuo oli mulle paras juttu koko jussina,ku muuten oli niin huono viikonloppu! ;)

Pikku Hiisi
Voi, Onnittelut Hennikselle!!!! :flower: :heart: :flower:
Meikkä ei taida vielä ainaskaan noihin allennusmyynteihin mennä, laivalle uppos niin hyvin tuota rahhoo, että vois vaikka pikkasen taas säästellä... :whistle:

Meillä oltiin juhannus kotosalla, grillailtiin ja iltaisin pikkusen terssilla kuunneltiin musiikkia..ja tulihan sitä muutama siiterikin nautittua :p :D pitkästä aikaa... B)
eipä meille kummosempia... :wave:

Hennis:eek:ikeen paljon onnea :flower: =) !!

olipas kiva käydä kaverilla pitkästä aikaa ilman lapsia :D sai kerrankin jutella rauhassa eikä tarvinu ketään vahtia samalla.

saparo:maistukos ruoka hesessä :D ?meillä oli aika mielenkiintonen reissu.veeti meinas vallan turhautua ku ei saanu heti ranskista käteensä ,mutta lopultakin tilanne hiukan rauhottu =)

en kyl oikeestaan mitään alennus myynneistä löytänyt.veetille ostin sellasen hienon liekki lippiksen,mut se ei tietenkään ollut ees tarjouksessa,mut oli niin hieno et oli ihan pakko ostaa.

Hellöy hellöy!!! Pääsinkin kotiin jo muutamaa päivää ennen aikasesti ja heti piti tulla kattoon tänne miten täällä! :p

Vähän hienoa!!! Meijän iloinen pieni kerhomme on taas kasvanut!! :D :D :D Nii että tervetuloa vaan munkin puolesta vaikka vähän myöhään tuleekin... Nii ja esittelyä sen verran että ite oon 22, tytteli vuos ja muutama viikko ja kuuluu perheeseen sitten vielä isäntäkin. Ni ja koivuhaassa asutaan!! Ku joku tuolla voivotteli ettei kukaan asu täällä! :p

Mua ei niinku yhtään huvittais pakata!!! Muuttaminen on kivaa niin kauan kun ei tarttis ite pakata. Tavaroita on tosi ihana laitella paikoilleen ja suunnitella miten laittaa mitäki mutta kun ne tavarat tarttis saada paikan päällekki... :ashamed: No onneks ei tosiaan oo kun vastapäiseen taloon et voi tosiaan tehä sellasen kaapista-kaappiin muuton... :p Vähän vaan toi aika tahtoo loppuu kun vanhan kämpän avaimet pitäis palauttaa torstaina.... No ollaan sitä ennenki kahessa päivässä muutettu...

Meijän neiti raukka tipahti tossa toissapäivänä kuus rappusta. Koko vasen puoli naamasta mustana ja naarmuilla mut onneks ei käyny mitään sen pahempaa. Kaikki vaan pelästy. Hetkeks käänsin selkäni ja siinä välissä oli sitten karannu rappukäytävään...

Lueskelin tossa että olis ollu jotain puhetta uuesta tapaamiseta!!! :D Missä ja millon??? :ashamed: Me ainaki oltais tulossa jos vaan keritään! =)

Jos jättäis taas tilaa muillekki! Nii ja melkein pääs unohtumaan! Onnea vaan tulevan vauvan puolesta!!! Hyviä vionteja!:D :flower: :flower:

moi!
viitsisikö joku vähän valaista mulle ensikertalaiselle,kun olen huomenna menossa np-ultraan että miten se tapahtuu täällä kaupungissa?saako sieltä kuvat mukaan vai miten toimitaan,eri paikoissa kun kuuluu olevan erilainen käyttäntö?
kiitos jos juku jaksaa vaivautua :ashamed:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 21:12 kissanminttu kirjoitti:
moi!
viitsisikö joku vähän valaista mulle ensikertalaiselle,kun olen huomenna menossa np-ultraan että miten se tapahtuu täällä kaupungissa?saako sieltä kuvat mukaan vai miten toimitaan,eri paikoissa kun kuuluu olevan erilainen käyttäntö?
kiitos jos juku jaksaa vaivautua :ashamed:
Kokkolassako oot menossa? jos oot niin äitipolilta saa kyl kuvia ainaki rakenne utlrasta mutta en oo käyny ite np:ssa joten en tiä.

Vautsi, vähän aikaa olen poissa ja näin monta viestiä tullut =) Kotiuduin tuossa yhdeksän maissa pelistä. Seisoin kolme tuntia kentän reunalla vesisateessa....hrrrrr. Ihana tämä Suomen kesä.

Meillä oli aika laiha shoppailu reissu, neidille ostin Adidaksen helleasun 5? ja hiuslakka pullon. Olin aika krantulla päällä kun ollaan menossa perjantaina Jyväskylään ja sieltä löytyy se kuuluisa HM ja sitten ens viikon perjantaina lähden Ouluun jotta jäis rahaa sielläkin shoppailla. Onks Oulussa muuten HM? Ruoka maistuis Hesessä oikein hyvälle, pitkästä aikaa. Neitikin heräs päikkäreiltä vasta kun oli jo syöty niin sai ihan rauhassa syödä.

Onnea Hennikselle :heart: :flower: :heart:

Iicca: millon on tuparit? =) Vai missä seuraava tapaaminen?

Bianca harmailee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.06.2005 klo 14:13 hennis kirjoitti:
Hoh hoijaa meinaa vähä väsyttää... =) niin mulla laskettuaika 24.2-06 =) =) ton nettilaskurin mukaan.Jeps mutta eopä tässä sen kummempaa palataan juttuun taas :wave: ;)
No niin minäkin tässä nyt uskallan virallisesti vielä onnitella!! :flower:
Joko soitit neuvolaan?Onkos millanen olo ollu?

Hennuli meilläkin tosi tylsä jussi kotona.Äitiäni käytin mattorannassa ja grillattiin.Sori etten oo ehtiny meseen!! :(

Bianca: voi ku mää sua niin kaipaan...muistathan piisin??? sitä täällä ikävissäni laulan ;) :LOL:
Saparo: on oulussa hm!!! :attn:
Hennis: voi että ku mää en taho pysyä nahoissani ku on niin ihanaa ku joku on taas raskaana!! :heart:
Niin millon seuraava tapaaminen!!!??? Ois niin kiva jo nähä... :wave:

joo hei millon ois se seuraava tapaaminen?ja missä?

veeti oli hauska tänään ku ollaan pikkasen opeteltu potalla käyntiä,niin se kanto aamulla sellasta tupperin isoo kulhoo ja hoki et "pss pssss".halus mennä siihen pissalle :LOL: sekin vielä tieten hämäs ku meillä on keltanen potta ja kulho oli sellanen vaalee väriltään.

nyt jatkan kahvin juontia :p

200 viestin raja rikki, hyvä me!!! :attn: :D
Hemuliina:eek:isit nyt vaan antanu pojalle tupperin kupin, ainahan noita lisää tulee ;) :D Jospa meilläki justus niihin suostuis pissalle ku pottaan ei taho tulla ku yks tippa :LOL:
Bianca:täälä mää sua odotan :wave: :whistle: ;)

Mää oon taltuttanu tsunamin tuhoja meiän kodinhoitohuoneessa ja näyttää jopa hyvältä, ei ollu pahaa tuhoa saanu aikaseks onneks. ;) :whistle:

niin miten seuraava tapaaminen?? haluaako joku pitää vai mennäänkö jonnekki?? :attn:

Kiva ois nähdä mutta meille en teitä kutsu vielä kun tämä remontti taas käynnissä =) Ihanaa vähän on edistytty taas. Jos kukaan ei halua kotiinsa tämmöistä joukkoa niin missäs tavattais? Ehdotuksia!!

Meillä neiti ei suostu edes istuun potalle eikä pytylle :( Joten taitaa kuivaks opettelu siirtyä ens kesään.

Ette muuten usko olin lentää #&%£$!* kun tuli sähkölasku 400? ja risat \|O \|O \|O \|O \|O Tasauslasku vaikka muutenkin laskut ollut isoja. Nyt ollaan sitten kohta lähdössä isännän kans käymään tulikivi-edustajalla jos vaikka meille saatais semmoin varaavatakka.

Yhteistyössä