kokkolalaiset uusi tapaaminen

\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.06.2005 klo 07:46 evab kirjoitti:
moi

Miten tämä toimi ?? pitääkö ilmoitautua tai jotain???
No hei ja tervetuloa mukaan!! ei muutako lueskele vähä tätä ketjua niin pääset jyvälle tästä aivan erinomaisesta ykkös luokkaisesta porukasta! B) :D Ja laita sitte pikkasen jotain esittelyä itestäs, tuossa pari sivua taatepäin taitaa kaikilla ollakki esittelyä ku uusia on mukaan tullu. =)

No niin eli esittelen tässä tämä meidän pesue....

Eli minä oon 26v. ja mulla on 2,5v tyttö Ronja ja 9 kk poika William ja meidän perheeseen kuuluu myös isä joka on päivisin töissä.
Me asutaan Kälviällä Kumpulassa ja Ollaan asuttu kokkolassa aika kauan ennen tänne muuttettua joten tunnen myös kokkolasta aika paljon ihmisiä

Eli sen pituinen se.....

tervetuloa joukkoon mukaan evab!!!

AIVAN MAHTAVA ILMA B) tultiin just ulkoo ja poika meni päikkäreille.käytiin puistossa retkellä,syötiin jädet ja kyllä oli lapsilla hauskaa!!nyt sit pitäs ruveta ruuan laittoon kohta.

hennuli:voi pääsisinpä määki pedriinakseen :p kohta voinki kyl päästä ku suunniteltiin 3 lapsuuden kaverinkaa et mentäs täs kesäkuun aikana porukalla syömään.sitä odotellessa :p ......

Pikku Hiisi
Hei evab, ja tervetuloa! ja hei kaikille muillekki!!

Ollut vallan loistelias ilma tänään! Mieli on korkealla ku maanantaina pääsee risteilylle!! Piti vähän tuota kuontaloakin käydä leikkuuttamassa sen kunniaks´! :D :D ettei aivan peikkona tarvi mennä... meillä vanhempi neiti lähtee mukaan ja nuorempi jää hoitoon...oon kyllä ihan :heart: rikki, mutta eiköhän yks yö mene.. toivottavasti.. täytyy uiden tulla sitte takas hakeen tyttö kainaloon jos oikeen heikoks mun olotila menee.. tyttö ei varmaan kerkee ees huomata että olen pois..mummun kans tulee niin hyvin juttuun.. :/ :'( =) äääh...käyn kauheita omantunnon kamppailuja tuosta hoitoon jättämisestä.. onko kellään kokemusta noin pienen hoitoon jättämisestä yön yli?? ( tytsi ens viikolla 5kk) Vaikka siitä olen varma että tuulettuminen tekee terää.. :p :D

pikku hiisi:meidän keskimmäinen ei ollu ku 8kk ku lähettiin miehen ja parin kaverin kanssa puerto ricoon viikoks ja hyvin oli menny.kyllä teidän 5kk:tinen hyvin pärjää yhden yön mummulassa =) tiedän kyl tunteen ku pieni pitää jättää hoitoon.minäkään en helpolla oo ketään pienenä hoitoon vieny...keskimmäisen jälkeen mulle tuli synnytyksen jälkeinen masennus ja oli ihan pakko lähtee johonki kauas pois.nyt jälkeen päin hiukan oon miettiny et miten raaskin jättää,mut tiedän et se teki mulle itelle vaan hyvää...joten NAUTIHAN RISTEILYSTÄ ja varmaan ihan kivaa teidän vanhemmalle tytölle päästä mukaan =)

pikku hiisi: kyllä se pieni pärjää!! meillä nää lapset on ollu aina n.2kk ku ovat ollu mummulla yökylässä,hyvin on menny. Pääasia et sinä rentoudut. Jokainen äiti tietää miten harvoin sitä pääsee ukon kaa kaksin jonnekki, että nauti!!! =)

pikkusen oli ihana ilma tänään B) Vauval vaan vähä tuskanen päivä. :/

Justuksel on muuten kesä flunssa :snotty: pikkusen tympii....niin kärtynen oli tänään, et toivottavasti ei mee korviin... :x
öitä! :wave:

Yöitä tännekkin. Tultiin just isännän kans vasta sisälle kun tehtiin meille uusia portaita ulos. Mitähän naapurit tykkäs kun puolen yön aikaan vielä viimeisiä nauloja hakattiin? Viime kesänä tällä kadulla rakensi kolme ja me remontoitiin niin eiköhän nuo ole tottunut. Tulkoon valittaan ken uskaltaa :kieh: :kieh: :LOL:

Kyllä on tänään ilmat meitä suosinut =) Neitikin sai tänään ekan kerran pienen uimaaltaansa ulos ja voikun tykkäs kun sai ilkosillaan (hattu oli päässä) juosta ulkona ja välillä pulahtaan veteen vilvoitteleen.

Hyvää yötä ja palataan asiaan. Ja hei ja tervetuloa evab ja vesihiisi (muistinkos oikein?) :wave:

Saparo: pitääkö tulla testaan teiän uuet portaat?? ;)
mä rupesin leipoon kinkkusarvia ja lupasin lapsille että lähetään käymään jäätelö autolla,ku aina se menee sivu suun,mutta nyt on kalenteris ylhäällä että varmasti muistetaan. :p

heippa!

tultiin just vähän aikaa sitte powerparkista(toivottavasti osasin kirjottaa oikein :whistle: )siis sieltä mika salo circuitista.oli aivan mahtava paikka ja oli sit pikkasen kasvanu viime käynniltä!!siis paljon parempi ku wasalandia!!!!enemmän pienille lapsille laitteita.aivan ehdoton paikka käydä.suosittelen :wave: :wave:
ite kävin yhdessä laitteessa,taika matossa ja OLIN SIT AINUT JOKU KIRKU SIELLÄ TÄYTTÄ KURKKUA \|O :ashamed: :ashamed: mutta minkäs teet,ku oli niiiiiiin kauheeta.

no mutta nyt ollaan lähössä mökille,et täytynee mennä :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 17:10 hemuliina kirjoitti:
heippa!

tultiin just vähän aikaa sitte powerparkista(toivottavasti osasin kirjottaa oikein :whistle: )siis sieltä mika salo circuitista.oli aivan mahtava paikka ja oli sit pikkasen kasvanu viime käynniltä!!siis paljon parempi ku wasalandia!!!!enemmän pienille lapsille laitteita.aivan ehdoton paikka käydä.suosittelen :wave: :wave:
ite kävin yhdessä laitteessa,taika matossa ja OLIN SIT AINUT JOKU KIRKU SIELLÄ TÄYTTÄ KURKKUA \|O :ashamed: :ashamed: mutta minkäs teet,ku oli niiiiiiin kauheeta.

no mutta nyt ollaan lähössä mökille,et täytynee mennä :wave:
Hei kerroppa tarkemmin että millanen toi paikka on? on täs mietitty että missä käytäs kesälomalla, muumimaas käyty eikä jaksa sinne asti nyt tänä kesänä lähtee. Toi vois olla hyvä paikka? minkä hintasta touhua??? =)

Pikku Hiisi
Hello! Saparo79: melkein oikein..Pikku Hiisi on toi nikki mutta saa mua vesihiisiksikin kutsua!! :D :LOL: Ja saanko udella sen verran että mitä teet kokkola-cupissa..oletko järjestämässä sitä tai...?? Itse pelasin (10 vuotta ja 20 kiloo sitte :LOL: ) jalkapalloa, b-junnuihin asti.... B)

Mua kans kiinnostais tuo Powerpark juttu, että minkälaista touhua siellä on... kun vaasalandiaan ollaan aiottu mennä, mutta tuokin olis vielä kohtuullisen lähellä.. ja mitäs ootte mieltä siittä Muumimaailmasta? Esikko on armoton muumifani, mutta toi matka on aika pitkä, saa nyt maanantaina nähä että miten tuo autossa istuminen sujuu, Turkuun kun ollaan menossa..mutta että sitte toiseen kertaan sinne asti... :whistle: Onneks on autossa ilmastointi, ei taitas muuten tulla mitään--- :\|

Nooh, kerkeehän noita vielä suunnitella, isännällä on loma vasta elokuussa.. B)

Öitä kaikille ja aurinkoista sunnuntaita! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.06.2005 klo 22:43 Pikku Hiisi kirjoitti:
Hello! Saparo79: melkein oikein..Pikku Hiisi on toi nikki mutta saa mua vesihiisiksikin kutsua!! :D :LOL: Ja saanko udella sen verran että mitä teet kokkola-cupissa..oletko järjestämässä sitä tai...?? Itse pelasin (10 vuotta ja 20 kiloo sitte :LOL: ) jalkapalloa, b-junnuihin asti.... B)

Mua kans kiinnostais tuo Powerpark juttu, että minkälaista touhua siellä on... kun vaasalandiaan ollaan aiottu mennä, mutta tuokin olis vielä kohtuullisen lähellä.. ja mitäs ootte mieltä siittä Muumimaailmasta? Esikko on armoton muumifani, mutta toi matka on aika pitkä, saa nyt maanantaina nähä että miten tuo autossa istuminen sujuu, Turkuun kun ollaan menossa..mutta että sitte toiseen kertaan sinne asti... :whistle: Onneks on autossa ilmastointi, ei taitas muuten tulla mitään--- :\|

Nooh, kerkeehän noita vielä suunnitella, isännällä on loma vasta elokuussa.. B)

Öitä kaikille ja aurinkoista sunnuntaita! :wave:
Niin muumimaailma on siis maailman paras lomanvietto paikka mutta ollaan siellä käyty toissa kesänä niin ei nyt viititä mennä vaikka ens meinattiin mutta ens kesänä sitte taas. Sielä menee päivä niin ettei huomaakkaan eikä tahtois millään lähtee pois. Eväät mukaan ku sielä on ihania viheralueita misä voi olla piknikillä. Ja uima rantaki on,mut sielä oli toissa kesänä sinilevää,mut kyl väki siel ui.

eli ranneke makso yli 120cm 27e,vähän halvempi alle ton 120cm.me ei ranneketta lapsille ostettu,vaan kerta lippuja mitkä oli 3e lapsille ja aikuisille ja 4e.laitteita oli lapsille TOSI hyvin tarjolla.oli kahvikuppia,safari ajelua,karusellia,joku ihmeen lasten jumping laite,törmäily autot,keinu karuselli yms.yms.aikuisille oli myös hyviä laitteita.meillä tää mies puolinen väki kävi laitteissa ja monta kertaa..ehdottomasti lähtisin sinne mielummin ku waasalandiaan,tämä siis mun mielipide.sinne kesti bussilla tunti,autolla tieten hiukan nopeempi,80km.siellä oli myös rollssi,missä käytiin syömässä.

muumimaailma on aivan ehdoton paikka!!.me käytiin sielä 2003 kesällä ja oli kyl mahtava paikka.pitää päästä kyl uudestaan sinne =)

Ei sitten suhise vesihiisi hississä =) Valmennuspuolella olen ollut jo -97 vuodesta lähtien. Järjestyshommissakin olin aikaisemmin mutta kolme vuotta sitten vaihdoin paidan värin vihreään ja siitä asti vain valmennushommissa. Eihän vaan olla pelattu samassa joukkueessa, paidan väri oli mustavalkoinen ja nro 15 minulla. Entäs sulla :p Oletkos samaa vuosimallia?

Voitte tulla porukalla testaan meidän rappuset vaikka myöhemmin kesällä nyt kun olen saanut isännän taas vähän innostuun näistä remonttihommista niin en nyt kerkee tapaamisia järjestellä mutta katsotaan vaikka elokuussa uudestaan =) Ei kukaan muu huolis tämmöistä possulaumaa kotiinsa kylään???? Vai missä tavattais, olis mukava tavata nämä uudetkin liittolaiset =)

Kylläpäs kesä on suosinut meitä muutamana päivänä. Onneks neitillä on päikkäriaika tähän kuumimpaa aikaan kun muuten ollaan ulkona vietetty päivät. Itse käräytin sitten eilen vähän olkapäitäkin.

En mä muista enään mitä te olitte kirjoitellut tai kysellyt mutta palataan taas asiaan. Taidan lähteä syömään karkkia. Porukat tuli eilen laivalta ja toivat tuliaisia :p

Pikku Hiisi
Helerempsis!!
Saparo: alotin aikanaan mustavalkosissa poikien kanssa pelaan, kun sillon ei vielä tyttö-joukkueita paljo ollu,,,siitäpä siirryin sitte gbk:hon ja muutaman vuoden jälkeen reimaan.. olen vuotta vanhempaa mallia... mutta samassa ikäluokassa ollaan varmaanki oltu?

Täälläpäin ei tänään kummempia, pakata pitäis kun huomenna pääsee sinne laivalle.. Ikävöin vaan valmiiks jo tuota pienintä.. :heart: :'(

Mutta palataan taas, reissun jälkeen!! :wave:

Tänään on mun mitta aika täynnä tuota "enkeliämme". Mikään ei ole hyvä, syöminen on ollut yhtä tuskaa ja yöunille ollaan yritetty mutta ei, väsyttää mutta ei malta rauhoittua. Huomenna tämä äiti ottaa etäisyyttä, päätin että lähden shoppaileen kaupungille yksin (rahatilanne huono, ei hyvä idea), toinen vaihtoehto ois ruveta hiomaan kaapin oveja. Tuokin vaihtoehto kuulostaa tällä hetkellä tosi hyvältä. Isäntä sais hoitaa neidin ja mä yksin ihan rauhassa saisin hioa :whistle: Tai sitten huomenna sataa vettä eikä se onnistu. No katsotaan huomenna, ehkä suurin v....tus menee ohi jos sais yön nukkua kunnolla. Eiks kellään muulla ole tämmöistä olo välillä. Mennäänks huomenna porukalla kahville johonkin?

Pikkuhiisi: varmaan tunnistan sinut kun kasvotusten satutaan, on nää Kokkolan jalkapallopiirit niin pienet. Hyvää reissua teille !

Taidan lähtee sänkyyn lukeen kirjaa ja tulkoon neiti nukkuun viereen sitten kun sille sopii. Tällä hetkellä katsoo isin kanssa formuloita. Naurettavaa tuo niittenkin homma siellä, kuus autoo kiertää rahaa, harmi että niistäkin kaks on punaista :(

hennis
saparo kuuluostaa tutulta meilläki neiti äsken kiukutteli ei meinannu rauhottua millään. Viimen nukahti iskän kainaloon. =) =) Mee ihmeessä shoppaileen tai vaikka vaan kahville tai jäätelölle kaupungille huomenna. Lupas lämmintä ilmaa ja aurinkoa!!! =) B) B) Mullaki oli lauantaina omaa aikaa koko päivä kyllä teki hyvää. Isäntä ja neiti oli mummolassa. =) =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.06.2005 klo 21:40 Saparo79 kirjoitti:
Tänään on mun mitta aika täynnä tuota "enkeliämme". Mikään ei ole hyvä, syöminen on ollut yhtä tuskaa ja yöunille ollaan yritetty mutta ei, väsyttää mutta ei malta rauhoittua. Huomenna tämä äiti ottaa etäisyyttä, päätin että lähden shoppaileen kaupungille yksin (rahatilanne huono, ei hyvä idea), toinen vaihtoehto ois ruveta hiomaan kaapin oveja. Tuokin vaihtoehto kuulostaa tällä hetkellä tosi hyvältä. Isäntä sais hoitaa neidin ja mä yksin ihan rauhassa saisin hioa :whistle: Tai sitten huomenna sataa vettä eikä se onnistu. No katsotaan huomenna, ehkä suurin v....tus menee ohi jos sais yön nukkua kunnolla. Eiks kellään muulla ole tämmöistä olo välillä. Mennäänks huomenna porukalla kahville johonkin?

Pikkuhiisi: varmaan tunnistan sinut kun kasvotusten satutaan, on nää Kokkolan jalkapallopiirit niin pienet. Hyvää reissua teille !

Taidan lähtee sänkyyn lukeen kirjaa ja tulkoon neiti nukkuun viereen sitten kun sille sopii. Tällä hetkellä katsoo isin kanssa formuloita. Naurettavaa tuo niittenkin homma siellä, kuus autoo kiertää rahaa, harmi että niistäkin kaks on punaista :(
Mää en voi muutako "lohuttaa" sua että tuo enkelin touhu on vielä pientä, pienet lapset ja pienet murheet, isot lapset ja isot murheet. Mitäs sitte ku on 5v uhma, 2v uhma ja vauva :x Kyllä kuule välillä hermoo repii \|O Mutta onneks on yks shoppailu reissu jo takana ja toinen tulossa, niillä jaksaa.. :saint:
Eli ei auta kuule ku :headwall: ja kestää vaan.... :whistle:

Jo eikö ne lapset osaakin olla niin ihania välillä \|O kun ne päättä tehdä kaikkea paha mitä ne vaan keski.... Meillä on semmonen paha tapaa että kun mun puhelin soi tai mä soitan johonkin niin silloin ruvetaan repimään kaikki kirjat, filmit, valokuvat ja kaikki mitä nyt sattuu eteen pitkin ja poikin lattia kun se tietää että en pystyy komentelemään puhelimesta vaikka välillä joudun kyllä huutaaa \|O sille naama punaisena onneks kaikki kenen kanss tähän asti oon puhunut on samassa tilanteessa kuin minä että ne ymmärtää tuo uhma :headwall:

onpas ihana ilma tänään!!käveltiin lasten kanssa minimaniin ja takas,se reissu ei nyt ihan ihana ollut!!!meidän 5v neiti valitti koko ajan jotai....ekakas liian kuuma,varjossa liian kylmä,vähä väliä janotti ja oli nälkä,ei jaksa kävellä,huonot kengät,tyhmä äiti ku kävelee liian nopeesti,jäätelö tippu maahan,sekin oli tietenki äitin vika,uus jäätelö ois pitäny saaha heti yms.yms.mutta nyt turvallisesti kotona :D

VOI ELÄMÄN KEVÄT \|O JUSTUKSELLA KORVA- JA KEUHKOPUTKENTULEHUS!!! \|O
Poika vaan räkänen ja yski eilen illalla, mutta ku ei se mitään valita, on reipas, no päätin sitte että soitan lääkäri ajan heti ku se illalla ei tuumannu saada unta niin sano että korva pipi mennään markulle (= meiän lääkäri on markku)! ja niinhän sielä sitte tulehus oli... :(

hennis
hennuli voi pientä :hug: voimia sinne kyllä se siitä paranee kun lääkettä jo saitta. =) aurinkoa tossa "palvottiin"Hannen kans jonku aikaa. B) =) juu mutta nyt syömään palataan juttuloiseen taas. =) :wave:

Yhteistyössä