kokkolalaiset uusi tapaaminen

Hellou! Enpäs saanut vapaa päivää tänään :\| Isäntä huomas aamulla että veroilmoitus pitäis jättää tänään ja onpas pahasti kesken vielä. Me lähdettiin neidin kans sitten kaupunkiin evakkoon. Käytiin näyteikkuna ostoksilla ja kävin kaverin kans kotipizzassa syömässä. Neiti fiksuna nukkui rattaissa niin sain syödä ihan rauhassa =) Tänään onneks kaikki mennyt ihan kivasti, nukahtikin yöunille jo yhdeksän maissa.

Epidemiat täällä jyllää, ei muuta kuin pikaista paranemista pikkuisille.

Vatsa kurnii, täytyy lähtee jääkaapille jos sieltä löytyis jotain suuhun pistettävää :p :wave:

joo tosi arhäkkä korvatulehdus liikkeellä meillä williamilla oli ei kitissyt eikä muutenkaan mitään muuta kuin lopetti syöminen ja juominen menin lääkäriin ja siellähän tulehdus kummassakin korvassa syötiin kuuri loppuun ja pari viikon päästä mentiin tarkastukseen niin eihän se ollut paraantunut joten ei muuta kuin toinen kuuri päällä taas kuuri loppuun ja poika alkoi kitisee ja haroi korvat tilasin aika lääkäriin kun luulin että eihän se sieltä mihinkään oo mennyt mutta sitten se olikin parantunut =) onneks

Uskokaa tai älkää mutta oon saanu itestäni sen verran irti että vintin siivous on jo puoli välissä!! :attn: :attn: Juhannus siivoja siis... :D :LOL: No ei vaiteskaan,kuhan nyt siivoon pitkästä aikaa...(Tapaamisessa en päästäny ketään vinttiin ku sielä oli niin sotkusta... :whistle: )

Alakerta vielä ja menun suunnittelu niin sit meillä alkaa juhannuksen vietto eli torstai aamuna jo!!! Kuivin suin ollaan...mutta ruoka maistuu senki eestä.. :p
Mitäs muitten jussin viettoon kuuluu??? :wave:

me mennään varmaankin villen mummun mökille juhannuksena.meidän vanhempi neiti lähti eilen sinne,eikä vielä tiedetä tuleeko tänäänkään kotiin.villen serkku (10v) on ruotsista täällä ja nehän on niin kaveria keskenään,eivät millään ota jeminaa leikkeihin mukaan,et jemina jäiki sit kotiin eikä lähteny mökille.Meidän isä haki jeminan tänään niille lauran kanssa leikkiin et ollaankin veetin kans kahdestaan kotosalla.tosin nyt pikku herra päikkäreille.

voi kuka tulis meillekin siivoomaan?!mää en millään jaksais,mutta pakko kai se on....mutta ehkä vasta huomenna :whistle: :whistle:

Mä tässä odottelen että kitti kuivuis ja pääsisin hiomaan vaatekaappien oveja. Nyt kun sain inspiksen niin nyt näyttää siltä kuin rupiais satamaan :(

Mun juhannussiivous on huomenna. Mennään kyllä luultavasti mökille jussin viettoon mutta onhan se kiva tulla kotia sitten kun on siistiä. Ajattelin lähettää neidin ja isännän huomenna johonkin jotta saan rauhassa siivota. On ne kamalia nämä ns. pyhät kun pitää siivota kamalasti vaikka ketään ei ole tulossa kylään :\|

Meidän neiti osaa sanoa äiti, nyt mä uskon että osaa. Oli ojentamassa mulle tuttipulloansa mutta olin selin häneen ja en huomannut. Niin kuului sitten että äiti ja tuttipullo ojennettiin mulle. Muutaman kerran sanonut aikaisemminkin mutta ollut vähän vahinkoja mun mielestä mutta nyt toistikin kun käskin sanoa äiti.

Bianca
Mä oon tätä kaksplussaa nyt pahasti laiminlyöny.
Hennuli:voi että teiän pikku ukko parkaa, pikaisia paranemisia sinne!!!
No niin meiän poitsulla on nyt virallistettu nimikin :) .Viimiset vieraat lähti eilen junalla kotiin.
Kiirusta pitää, vauva on nukkunu huonosti päiväunia ja ei muutenkaan viihdy sitterissä tai lattialla kuin ehkä hetken.Eli semmonen sylivauva se on, äitillä hartiat ja selkä jumissa
:(. Ja esikolla jonkun näköstä uhmaa taas vaihteeks, toivotaan että rauhottuu ennen koulun alkua!!
Carla: meilläkin pojalla eka korvatulehdus oli vasta siinä 3 vuotiaana.Täytyy toivoa että vauvakin säästyy pitkään siltä!!!

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.06.2005 klo 12:52 hennuli2 kirjoitti:
juhannus siivot tehty!!! :attn: :D
Onneks olkoon. Mä täällä aloittelen ja innostus on ihan nollassa :\| Keksin kaikkea muuta tehtävää, matot sain jo ulos asti. Eiköhän meilläkin keskiyöhön mennessä ole valmista.

mää en oo vielä ees alotellu siivousta :whistle: just vasta tultiin kotia,käytiin mun mummulla ja pappalla ja sieltä kurvailtiin heseen lasten kanssa.jemina alotti kauheen huuto kohtauksen siellä,ku sen ois pitäny saaha ottaa täysi muki limsaa mukaan autoon

\|O

no mutta jospa sitä YRITTÄIS alotella siivousta!

Iski migreeni tuossa kolmen aikaan ja nyt vasta alkaa paraneen. Pimeessä huoneessa makasin kahdeksaan asti. Yli vuoteen ei ole migreeniä ollut ja nyt iskikin kunnolla. Välillä istuin pimeessä vessassa kun yökötti mutta mitään ei tullut. Siivouskin jäi vähän kesken, no onneks kerkesin sentäs lattiat pestä ja matot heittää takas lattialle. Pitää iltasella tai sitten huomenna vielä vessa pestä ja olohuoneeseen verhot silittää.

Täällä vielä kukun kun tuon migreenin aikana otin kolmen tunnin päikkärit niin nytpäs ei sitten väsytä yhtään :eek: Särkykin on nyt tipotiessään mutta siivous hommiin en ole itseäni saanut mutta eiköhän sitä huomennna sitten kerkeä :saint:

Neiti käyttää nyt tuota äiti sanaa koko ajan. Kaikki on vain äiti, äiti, äiti ja kun vastaan että mitä Milla niin neitiä naurattaa.

Mitäs te meinaatte jussina tehdä. Me tässä mietitään että minä päivänä mentäis mökille. Kun lupailivat vähän vesisateita perjantaille ja ei sitä jaksais kyllä pienessä mökissä kukkia koko päivää. Että meniskä vasta perjantai iltana vai mitä tekis. Tosin noihin säätiedotuksiin ei oikein tiedä luottaa.

Kai se on pakko lähtee koisiin kun neiti herää jo siinä puol kasin maissa.

Meillä on jussi siivous pahasti keskeen aloitin maanantaina heitin matot ulos ja aattelin että nyt teen kunnon siivous mutta sitte tuli muuta tekemistä ja se jäi .. vieläkin on matot pihalla no jos tänään sain raivattua kaikki lattiat tyhjäks ja imuroitu ja pesty... :\| Kun vaan yhtään ei kiinnostaisi.. :) . Väsyttää niin kauheesti ku edellisen yön valvoin vauvan kanss kun sillä oli jossain kipeä.. Käytiin päivystyksessä eilen mutta ei ollut korvat.. :eek: onneks.... Hampaat pukkaa ilmeisesti.... No viime yön sain nukkua koko yön ... :D ihanaaa... mutta vieläkin on vähän univelkaa... yritän saada ne pois tänään... :D

no niin minäkin sain sit eilen siivottua :D jee jee hyvä minä!

me ollaanki tää ilta lasten kanssa keskenään,ku ville lähtee pietarsaareen mikro autoilla ajelemaan.niitä on kauhee lössi lähössä sinne.on nyt ihan hurahtanut tohon hommaan,mut ihan kivalla tavalla =)

mutta hyvät juhannukset KAIKILLE :wave:

Hyvää Jussia kaikille :flower: Tämä poppoo starttaa kohta mökille.

Tuossa justin isännälle tokasin että missäs se meidän juhannus siivo on. Kämppä on taas sen näköinen niin kuin ei olis viikkoon siivottu. Pitää ennen lähtöä vähän järjestellä että ei sitten tarvi heti kun tullaan.

Yhteistyössä