Hakutulokset

1. C

Loukkaantuisitko jos miehesi tekisi näin?

Jooh, ei aihetta loukkaantumiseen. Käske vaan lompsia kauppaan ostamaan semmoset :) siis sinulle.... ei itselleen tai ystävällesi :D
  2. C

Olen paistanut kuuden kilon kinkkua 1vrk/kilo - miksi uunissa on enää herneen kokoinen pallukka??

Sitten kun se herne alkaa vaikuttaa rusinalta, niin kinkku on lähes kypsä... aattoiltaan siis!
  3. C

ELOKUISET LEIJONANPENNUT 2009 - joulukuussa

Vihdoin on työt tehty ja pääsee rauhoittumaan Joulun viettoon! Nauttikaamme Joulun antimista ja -sanomasta, kukin omalla tavallamme. Ensi Jouluna onkin sitten toivottavasti uutta elämää kodeissamme :) Rauhallista Joulunaikaa Teille kaikille! :saint:
  4. C

Oletteko toitottaneet raskaudesta heti kaikille??

Aika monelle kerrottu! RV 8+0
  5. C

iinaz Oon töissä Nilsiässä, lähihoitaja...Ja täällä siis asustellaankin. Oireita ei ole ollut kuin yhtenä päivänä joskus viime viikolla. Aiheuttaa huolta sekin. Joulutunnelma on tiessään, eikä huvita koko moska. Jospa se tästä kun huomenna viimeinen työpäivä... 8 aamua takana. Mies oli tehnyt...
  6. C

hoohhoijakkaaa... oli tosi rankka päivä töissä... tuntuu ettei jaksa laittaa Joulua yhtään :( Saisi edes pienen osan tuosta lasten energiasta itselleen!! Toivottavasti se heidän riemu tarttuu vielä ennen aattoa ja saisi jotain laitettua.. imee kyllä tuo työ viimeisetkin mehut.
  7. C

Hei iinaz! Ompas mukava, että sain seuraa KYSiin :) Olemme näemmä lähes samassa tilanteessa... minä olen vm -82 ja lapset on T-01 ja P-03! Minäkin olin kakkosen jälkeen lähes varma ettei enää ikunakikuna, mutta mies puhui ja puhui liki vuoden päivät, kunnes lämpesin ajatukselle vielä yhdestä...
  8. C

G:Palaako teillä valot huoneissa joissa kukaan ei sillä hetkellä oleskele?

Aina jossain... eikä vain lasten jäljiltä, vaan itsenikin :ashamed:
  9. C

lähihoitajat-ja opiskelijat?

siis sosiaali- ja terveysalan keskeiset arvot...? Niitä ainakin itse vuosi sitten ankarasti viimeiseen näyttösuunnitelmaan kirjoittelin.
  10. C

graavilohesta pari kysymystä

Voit antaa, eihän se ole raakaa kalaa. Sitä vaan ei ole uunissa kypsennetty...
  11. C

Voimia ja isot halaukset Sinulle :hug: En saanut nyt tällä kertaa sinusta seuraa Kysiin. Pidä huolta itsestäsi :)
  12. C

Riittääkö jos vien vauvan ulos 5 päivänä viikossa?

Eihän se varmaan haittaa, jos ei joka päivä käy ulkona. Miks sun pitää jättää parvekkeen ovi raolleen?
  13. C

Minkä ikäinen on Helena Ahti-Hallberg?

näkyypä olevan 40v
  14. C

Eiliset masennukset on nyt märehditty (ainakin toistaiseksi) ja tänään on parempi päivä :) Oon niiiiiin onnellinen!! Mulle on tullut kuvottava olo!!! Se jotenki konkretisoi koko raskauden!! Olin varma, että kaikki on huonosti, kun oireita ei ole ollut!! Tervetuloa paha olo! :) H-a-n-n-e...
  15. C

graavilohesta pari kysymystä

Sen voi laittaa myös mausteineen pakastimeen. Niin itse olen tehnyt. Mutta muista, että se suolautuu myös pakastimessa olleessan. Toiset pakastaa sen raakana.
  16. C

Minkä ikäinen olit, kun sinuun iski vauvakuume??

16v.. sitten olin 18v kun esikoinen ilmoitteli tulostaan
  17. C

Olen yksin kotona... esikko koulussa ja kakkonen pikkueskarissa... täällä vietän vapaapäivääni pohtien asioita. Ajatuksiini on tullu kaikenlaisia ihmeellisyyksiä. Hormonit, oih, ne niiiiiiiin ihanat hormonit!! Välillä mietin, että kuinka väärin tämä uusi raskaus on vanhempia lapsiani kohtaan...
  18. C

Hämmästyin kovasti, kun soittelin viime viikon tiistaina neuvolaan! Minun piti mennä eka käynnille jo torstaina. Noh, siellä sitten kävin töröttämässä :) Lääkärineuvolaan tarjosi aikaa jo 15.12. eli TÄLLE PÄIVÄLLE! En ymmärrä mistä moinen hoppu? Mutta koska tänään mulla on muita menoja, niin...
  19. C

La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

Kahden aikaisemman raskauden kohdalla tuntui vielä helpommalle jättää rööki pois... Mutta jokatapauksessa, lopetan, sillä kyse ei ole vain minusta... vaan toisestakin elämästä. Sanoin miehelle, että kotona ei saa hänkään nyt polttaa, ettei tuu niin helposti minunkaan lähettyä! Kyllä se siitä! Ja...
  20. C

La Elokuussa 2009/heinäkuun lopussa 2009

Huomenta vaan! nibbler minä kans tupakoin. aiemmin polttanut hyvinkin 7-14 tupakkaa päivässä. nyt oon saanut sen vähennettyä jo kahteen tupakkaan per päivä, tulee tosi oksettava olo tupruttelun jälkeen, että ilmeisesti "luonto" auttaa lopettamaan. Yritän nyt näin, mutta jos ei rupee...

Yhteistyössä