Hakutulokset

1. T

kesäkuun inssipiinailijat

Ultrakuulumiset: Kp 9, follikkeli 15 mm, mutta vasemmalla puolella. Ei inssiä tässä kuussa. :( Uusi ultra sitten elokuussa.... Että näin... Tsemppiä ja onnistumissäteitä kaikille kesäkuulaisille! :hug: Tiivi :wave:
  2. T

kesäkuun inssipiinailijat

Hei, Täällä kanssa jännitellään päästäänkö inssiin ensi viikolla. Tänään on kiertopäivä 6, ultra olisi sitten perjantaina (kp 9), jolloin selviää onko rakkula kasvamassa oikealle vai vasemmalle. Minulla on vasen puoli tukossa, joten inssi tehdään vain kun munasolu on tulossa oikealle puolelle...
  3. T

Isä on ykkönen

Ihan pikana vastaan, että meillä oli pojalla ihan samanlainen kausi vajaan vuoden ikäsenä ja meni ihan itsestään ohi. Olin itsekin hieman sekaisin ajatuksista että mitä olin tehnyt väärin vaikka nyt jälkikäteen tiedän että en mitään. Minäkin haluisin että minä olen tärkeä kun päivät pitkät häntä...
  4. T

Lainan määrä/kk?

lainaa 121 000e ja maksetaan 1120e/kk.mies työssä,minä kotihoidontuella.
  5. T

Lainan määrä/kk?

lainaa 121 000e ja maksetaan 1120e/kk.mies työssä,minä kotihoidontuella.
  6. T

1-v kuva Jyväskylässä

Moi Me kävimme Vaajakoskella Naissaaressa kuvaamossa nimeltä Tähtikuva (http://www.tahtikuva.fi/) ja saimme ihan mahtavat kuvat. Otti tunninverran kuvia sekä ulkona että sisällä (oli syksy) - lähellä on kanava ja iso puutarha pihassa isoine omenapuineen & pihlajoineen. Paljon rekvisiittaa kun...
  7. T

Ei enää purkkiruokia taaperolle?

Kaikki sitä joskus ovat oppineet syömään kotiruokaa. Jos ei vuosikkaalle vielä kunnolla maistu, kolmevuotias syö jo varmasti ;) . Ei kannata ottaa liikaa ressiä tästä asiasta, riittää kunhan tarjoaa kotiruokaa aktiivisesti ja pitää huolta, että muksu syö monipuolisesti. Sitä on niin monenlaista...
  8. T

vanhemmat

monen aikaan te vanhemmat menette nukkuu ?
  9. T

Panther Junior

Myydäänkö Panther Juniorin rattaita muualla kuin Helsingin alueella ? Löytyykö Pohjanmaalta ?
  10. T

Heittoaisa vai perinteinen?

Ehdottomasti heittoaisa. - ei tarvitse työntää vasten aurinkoa tai tuulta ja sadetta - ei tarvitse irrotella koppaa, jos haluaa vaihtaa suunnan - suunnan voi vaihtaa lapsen nukkuessa, eikä kanniskella koppaa ja vauvaa. - heittoaisaiset mallit menevät kaikki matalammaksi kasattuna kuin...
  11. T

Sopivat vaunut Suomen sääoloihin?

No eihän ne sitä puolalaisuutta mainosta. TV:n ajankohtaisohjelmassakin todettiin, etttä pohjoismaissa ei enää valmisteta lastenvaunuja. Juttu liittyi ORAN viimeisimpään konkurssiin ja kiina-ilmiöön. Toisaalta eihä nykyään valmistusmaata tarvitse ilmoittaa. Riittää kun valmistuttaja on...

Yhteistyössä