Tiivi-taavi ( ; ) ) Tsemppiä sulle kovasti elokuun odotukseen. Meillä on sama juttu, eli inssi siirtyi sitten sinne. Aaaarrgh. Tai menee mahd. jopa syyskuulle. Pähkinä: Meillä takana kolme inssiä, ja nyt ekan kerran olo, että pystyn täyttämään päiväni muullakin kuin piinaamalla. Tosin mulla oli jo nyt ennen inssiä kovat mahakivut, jotka on jatkunu tähän asti, eli tätiä torstaille tai tälle viikolle kuitenkin odotellaan. Onhan tää sellaista kyttäämistä aina vessareissulla, että koska se oikeen alkaa vuotaa. Tänäänkin juoksin kesken pihatöiden vessaan, kun olin ihan varma, että lorahti. No, se on sitä toiveunta, et sais jonkun supernopeen kierron, et pääsis vielä ennen jussia uuteen inssiin..
Ja sit yleistä: Onnea kovasti haamuista ja selkeämmistä plussista kaikille!! Kävin kurkkaan tuolla toukokuun puolella, kun sielläkin oli vielä jatkettu keskustelua.. Toivotaan, että kaikki menis hyvin ja kyytiläiset kasvais ja kehittyis normaalisti!
Mitä mieltä olette näistä sivuista? Mua ärsytti, kun nää oli muuttunu minusta vaikeimmiksi, mutta toisaalta on kiva, ettei tossa sivulla vilku kaiken aikaa jotain kuvia. Ja sit tässä on selkeempi ja isompi teksti, ainakin meidän koneella. Näkee lukea eikä tarvii siristellä. Mitäs muuta? Ainakin aurinkoa on nyt riittänyt, joten se on ollut ainakin positiivista! Jaksuja kaikille!
Miikuli B)