Hakutulokset

1. S

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

En hirmusti ole tänne kirjaillut, lukenut kylläkin. Hääkiireet vievät nyt aikaa. Ei tässä ole enää kuin reilu 4 päivää, kääk!!! Raskauskin on jäänyt vähän taka-alalle, viitsi hirmusti innostua vielä asiasta, ettei käy niin kuin viimeksi. Luulen, että eka ultran jälkeen voin sitten iloita...
  2. S

¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

Siis tää on täysin positiivinen järkytys :laugh: Olen ollut kertaalleen raskaana 2007 pitkällisen yrittämisen jälkeen ja tuolloin raskaus päättyi keskenmenoon. No nyt sit menkat alkoi olemaan sen verran myöhässä, mutta en ihmetellyt sitä sen kummemmin, koska ne ovat yleensä...
  3. S

Surullista

Eilen sain kuulla, että sukulaistyttöni oli joutunut synnyttämään kohtuun kuolleen vauvansa (oli käsittääkseni ihan täysiaikainen). Ei voi käsittää miltä vanhemmista saattaa tuntua. Itsellä keskenmeno keväällä 2007 ja kyllä taas palaavat tämän tapauksen myötä kaikki muistot tuosta km:stä...
  4. S

Kamala vauvakuume

... no siis yleensä jos tälle palstalle tulin kirjoittaa... Mutta tosi kova vauvakuume, ei ole tällaiseks vielä yltynytkään. Ihan sellainen olo, että käsiä "pakottaa", kun olisi niin ihana saada oma pieni. Ja siitä kans huomaa, että vauvakuume vaivaa, kun tuntuu että "kaikki" kaverit...
  5. S

km:n jälkeen kuumeilevat...

...liian hätäinen oli, menkat ilmoitti olemassa olostaan heti tuon jälkeen. Noh, toisaalta odotin odottaakin, mutta pettymyksenhän nuo aiheutti. Uutta yritystä vain peliin. Joku puhui tuosta kun kaveri saanut vauvan, että pahalta tuntui siihen liittyen vähän omia ajatuksia. Keskenmenon...
  6. S

km:n jälkeen kuumeilevat...

... ja tällä hetkellä vahvat uskomukset siitä, että raskaus ois aluillaan ??? Eli huhtikuussa oli keskenmeno ja nyt yhdet menkat olleet välissä ja lauantaina ois pitänyt alkaa menkat niin tuli vain kerran pyyhkäistessä verta paperiin ihan samanlailla kuin edellisen raskauden alussa ja...
  7. S

*** Mahtavat MARRASkuiset *** Huhtikuussa

Kiitos kaikille ihanista kommenteista! Viime yönä heräsin todella koviin vatsakipuihin ja vuoto lisääntyi huomattavasti. No aamulla päivystykseen ja lääkäri totesi, että kohtu on tyhjentymässä. Osasin itsekin tuota epäillä, sen näköistä oli vuoto aamulla. Vähän vaille 7 olin lääkärillä ja nyt...
  8. S

Täällä pelätään taas, eilen aamulla alkoi haalea verinen vuoto, siis ihan vaan vaaleanpunaista jää paperiin, ja tällaista oli silloin alussakin, mutta silti pelottaa. Tuntuu että nyt vähän runsaampaa ja kun nuo oireetkin on hävinnyt. Soitin jo neuvolaan, että mitä teen, sanoi, että kannattaa...
  9. S

Tässä tän taas huomaa, että ensi kertalaisia ollaan. Mä luulin, että siellä ultrassakin kuullaan sydän äänet. Täytyyköhän mun soitella neuvolaan ja kysellä, että yritetäänkö lääkäri käynnillä kuulla jo sydän äänia, ettei avokki jää paitsi siitä hetkestä. Niin siis mulla on ens tiistaina ensin...
  10. S

Moikkelis! Tänään viimeinen koulupäivä, torstaina alkaa sitten työssäoppiminen, jännittää vähäsen, mutta eiköhän se hyvin mene. No heti ensimmäisenä täytyy vaan sopia, että 24. päivän pitäisin etäpäivänä (meillä viikossa 4 työpäivää ja 1 etäpäivä), jotta pääsen lääkäriin ja ultraan, vähän...
  11. S

Avokkia odotellaan kotiutuvaksi, johan tuota taas onkin ikävä vaikka ihan 3 yötä ollaan oltu erossa. Must tuntuu, että mulle on siunaantunut kaikki mahdolliset oireet, alussa pientä verenvuotoa kuukautisten aikaan, pahoinvointi, väsymys, tissit arkana, vessassa käynnit lisääntyy, mielialat...
  12. S

Eilen sitten loppui tuo tupakanpoltto kokonaan, olen vähentänyt varmaan puoleen plussauksen jälkeen ja nyt sitten päätin lopettaa kokonaan. Välillä tekee ihan kunnolla mieli, mutta vähän aikaa kun kestää menee kyllä ohi. Vettä olen juonut aikas lailla ja koko ajan tekis mieli syödä, mutta...
  13. S

Niin ja sellaista jäi kirjoittamatta noista oireista, että housut kiristää varsinkin iltapäivästä/illasta ja nännit on ihan sellaiset kosteat :snotty: , mistäköhän tuokin mahtaa johtua, kun en omasta mielestäni hikoile paljoa. Hirveästi tekis mieli aloittaa neulomaan pikkuiselle jotakin...
  14. S

Täällä voidaan ihan hyvin raskauden suhteen, pahoinvointi jatkuu taas pahempana vaikka luulin sen olevan jo historiaa, mutta ei. Toisaalta helpotus, kun palas, kun ei hirveästi ole noita oireita ollut. Väsyttää aika lailla edelleen, koulustakin kun tänään tulin oli pakko ottaa parin tunnin...
  15. S

Hih, tultiin äsken avokin siskon luota kyläilemästä ja tää sisko aiheutti säikäytyksen, kun kysyi, että jokos hän saa niitä vauvanvaatteita kyselemään, onko suunnitelmissa että milloin... Joo ei vielä, ei ole suunnitelmissa :whistle: Piti kaks kertaa miettiä mitä vastaa, kertoako vai ei. No...
  16. S

Täälläkin pääsiäisen vietosta palailtu. Isovanhemmille kerrottiin asiasta. Minun vanhemmat säikähtivät ensin ihan kunnolla, että mitä kauheaa, mä kun purskahdin aivan täysin itkuun samalla kun kerroin, että meille tulee vauva. Olivat kyllä molemmat tulevat isovanhemmat ihan onnellisia ja...
  17. S

Täällä valmistaudutaan pääsiäisen viettoon. Täällä kans reissataan ensin mun vanhempien luokse pariks yöks ja sitten avokin vanhempien luo pariks yöks. Kotiudutaan viimeistään maanantaina. Mun vanhempien luona on ihana kummityttöni 5 kk, kyläilemässä, pääsee vähän harjoittamaan jo tässä...
  18. S

Odottelu vain jatkuu ja kuten eilen epäilinkin, tänään on ollut paljon parempi päivä. Tuo pahoinvointi on tullut vaan takaisin. Kun jotakin syö niin tulee sellainen olo, että vois oksentaa ja yököttääkin jatkuvasti, että siis vois melkein vessaan mennä. Eilen katseltiin nelosen dokkaria ja...
  19. S

Pahoittelut kaikille pois tippuneille... Itselläkin palasi taas pelot, että jos tuolla ei olekaan ketään ja itkua melkein tihrustanut tässä teidän juttuja lukiessa, muutenkin tosi itkuherkkä ilta ollut, vähän väliä ihan syyttäkin nousee pala kurkkuun. Viime yönä näin eka kerran unta, että...
  20. S

Eilen oli se eka neuvola ja mukavaa oli, hirmuisesti tuli vaan asiaa ja nyt on pää ihan pyörällä. Neuvolantäti oli tosi mukava ja asiantunteva ja kun mietin, että miten suhtautuu tähän ylipainoon niin eipä me siitä juuri puhuttu, ainoastaan mainitsi sen sokerirasitustestin ja että näin...

Yhteistyössä