Hakutulokset

1. Riikkuli83

onko kellään friteerauskeitintä? tarttis mielipiteitä.

itse ostin clasulta keittimen jossa kanssa irrotettava öljysäiliö.. välillä tulee ranskalaisia tehtyä ja sipulirenkaita,poppersseja ja mozzarellatikkuja..
  2. Riikkuli83

ADHD lasten vanhempia?

Minuakin kiinnostaisi tietää lasten ad/hdsta. Vanhin poikani käy 2.luokkaa ja meillä on perheneuvolassa käynnit kesken että saadaan jokin selitys käyttäytymiselle ja alustavasti psykiatri sanoi sen olevan ad/hdta.
  3. Riikkuli83

mökkeilemään

on kyllä vähän liian pitkä matka kun on reissussa 2 vauvaakin, muuten vaikutti hyvältä
  4. Riikkuli83

mökkeilemään

up
  5. Riikkuli83

mökkeilemään

Suunnitteilla olisi lähteä viikonlopuksi mökkeilemään lasten kanssa. Olisiko teillä tietoa paikasta jonne olisi kiva mennä lasten kanssa (Tampereelta 100-300km) esim.mökkikylä jossa aktiviteetteja isommille lapsille?
  6. Riikkuli83

Uusia kaksosten odottajia?

Onnea täältäkin kaikille synnyttäneille ja uusille odottajille:heart: Täällä tuli perjantaina jo 3kk täyteen pojilla ja lähestytään jo 8kg:O Isoja jätkänpätkiä:)
  7. Riikkuli83

vauvalle vettä

Itsellä 2kk kuukauden ikäiset vauvat ja neuvolassa minua neuvottiin antamaan maitoa janojuomanakin.. korviketta juovat..
  8. Riikkuli83

Vauvan hoitoon jättämisestä!

:laugh:
  9. Riikkuli83

Vauvan hoitoon jättämisestä!

täysi peesi kanssasi:) Kyllä minustakin jo 2000-luvulla myös isä voi hoitaa lapsia:)
  10. Riikkuli83

Kaksosten äidit!

varhaisultrassa pelotteli asialla:) mutta ei sanonut varmaksi.. Np-ultrassa varmistui asia ja maha kasvoi nopeammin.. 3 raskaus eli en tiedä vaikuttiko se asiaan että pömpsähti esiin nopeammin
  11. Riikkuli83

Minkä nimisiä lapsia teiltä löytyy?

Leevi Rasmus Lassi Sakari ja kaksospojista tulee Jimi Henrik ja Justus Mikael
  12. Riikkuli83

:flower:Oikein paljon onnea Marinatar ja hyvä että kaikki meni loppujen lopuksi hyvin:heart: Täällä pojat on jo yli 4 kiloisia jötkäleitä:) Mie+pojat 1kk
  13. Riikkuli83

Heippa! Täällä päivät menee syötellessä ja vaippoja vaihdellessa:) Eilen kävi neuvolantäti mittailemassa poitsuja ja kasvaneet oli viikossa kummatkin vähän yli 400g:) ja muutenkin oli reippaan oloisia:) Imetys lähti ihan hienosti käyntiin paitsi maito nousi vasta parin päivän päästä...
  14. Riikkuli83

vaate ongelma

eikö kellään olisi vinkkejä: /
  15. Riikkuli83

vaate ongelma

tyyntä ja vaunuissa paksut koppapussit
  16. Riikkuli83

vaate ongelma

Viime kerrasta kun olen vastasyntynyttä pukenut pihalle on 4 vuotta ja nyt pitäis vähän pihalle lähteä nuiden vauvojen kanssa niin kertokaa viisaammat mitä päälle?:confused: Pihalla n.20 astetta lämmintä.
  17. Riikkuli83

Heippa kaikille! Täällä päästiin eilen kotio sairaalasta:) Mukaani sain kaksi ihanaa poikaa:heart: Mitat oli 2940g ja 49cm ja 2460g ja 48cm:heart: Sektio meni hyvin ja pojatkin alkoivat heti hyvin syömään ja kasvamaan:) Opettelua on vähän vielä tämä kotona oleminen, välillä tuntuu että...
  18. Riikkuli83

Hei! Minulle ainakin sanottiin että kaksosraskaudessa kaikki arvot on aivan sekaisin johtuen suuresta raskaushormonista eikä niitä arvoja sen enempää tarkasteltu. Mutta ultria on sitten sitäkin enemmän josta kyllä todennäköisesti selviää vakavammat ongelmat. Itsellä on ollut ainakin yli 10...
  19. Riikkuli83

Kolmas lapsi, kun ikäeroa tulee "jo" 4 ja 6 vuotta sisaruksiin??

Mulla vanhin täyttää kesäkuussa 8 ja nuorimmainen on 4 ja kaksoset syntyy perjantaina:)
  20. Riikkuli83

Ihania kevätkelejä kaikille:) Olo alkaa täällä olemaan kamala:( joka paikkaan sattuu ja maha painaa.. Toivottavasti te muut selviätte pienemmällä vaivalla loppuraskaudessa:) Onneksi perjantaina sitten leikataan jos ei aikaisemmin halua pojat itse tulla ulos:heart: Mie+jätkät 37+4

Yhteistyössä