Hakutulokset

1. R

***Kesämasut 2009 VOL.3***

Meille annettiin esikon aikana neuvolasta veen keittämiseen sellanen ohje,et sitten kun vauva alkaa viettämään lattialla aikaansa(ryömimään),niin ei tarvi enää keitellä vettä.saa kuulemma jo sitten lattialta bakteereja,et ei väliä...oon jo antanu välillä hanavettä,ku lussuttaa kuitenki jo nuita...
  2. R

Muistin aikana sanon,et sevittäkää työnantajanne kans ,että monestikko saatte ilmoittaa jatkavanne hoitovapaata!!! Meilä saa kaks kertaa ilmoittaa hoitovapaasta,eli kun mä olen nyt ilmottanu olevani 31.5.2011 kotona,niin saan enää sit yhdesti jatkaa sitä...Voi olla kaikille selvä juttu,mut mulle...
  3. R

mihan 5-6dl pitäs maitoa saada vauvan päivässä.Meillähän Alisa ei juo kun nukahtamismaigon ja yöllä yhen pullon.päivisin ei juo mitään,ees ruoan kans...Ni neuvolantäti neuvo,et laittaa maidon jauheena ruoan sekaan,esim.puuron kun teen veteen niin korvaan osan puurojauheesta maitojauheella,sit...
  4. R

Taa : kuinka paljon teillä poika paino 6kk neuvolassa?Meillä Alisalla ei ole tullut koko aikana kun 200-500g/kk painoa.nyt oli kuukaudessa tullu painoa 200g ja suunta on koko ajan alaspäin.11/2vkon päästä on seuraava neuvola ja siellä katsotaan tuo paino taas...Hirvittää kyllä...vaikka moni...
  5. R

Oikein ihanaa ja rakkauden täyttämää Joulun aikaa teille kaikille ihanille kesäkuisille mammoille :heart: :lla Ryhis ja Alisa 61/2kk
  6. R

Meidän 6-v uskoo ihan täysillä joulupukkiin,tonttuihin,hammaskeijuihin jne..

Kyllä ne koulussa kertoo totuuden jossain vaiheessa...meillä nyt ekaluokkalainen,ja kaveri oli kertonu et äitit ne rahat tuo vesilasiin,eikä hammaskeijut...juupa juu...vakuuttelin kuitenkin keijuja olevan...Joulupukkia ei kyseenalaista,mutta eka kertaa ihmetteli kun kaupungilla oli kaks pukkia...
  7. R

Brianna : kirjauduppa pankin tunnuksilla kelan sivuille ja kato oisko siellä mitään tietoa... Aamun nimittäin tappelin niitten p#%¤&¤% kelan siuvjen kans kun täytin kodinhoitotuki hakemusta...kuka piru ne on laatinu...mä inhoan nuita palkka yms.kyselyjä...mistä pirusta mä tiiän saako ukko ens...
  8. R

6 kk neuvola takana...tuomiona oli ,että Alisa alkanu "laihtumaan"mutta ei huolestuttavaa...vielä...ens kuussa 7kk neuvolassa katotaan kasvua uudemman kerran,oisko jo lähteny nousuun paino...ja maitoa alkaa tuputtaan puuroihin jauheena,kun Alisa ei juo maitoa muutaku iltapullon ja yöllä...
  9. R

Kiitos kaikille Tamperetta tunteville vinkeistä =) Reissu on takana ja väsyneet matkustajat saapuneet kotiin...Paljon jäi näkemättä,yksi päivä enemmän ois jo auttanut asiaa:) Jalkasin päästiin jopa sinne tamperetalolle :laugh: ja nyt on varpaat rakoilla,kiitos korkkareilla...

Yhteistyössä