Meidän 6-v uskoo ihan täysillä joulupukkiin,tonttuihin,hammaskeijuihin jne..

• Viestiketjun aloittaja manna
  • Ensimmäinen viesti
manna
Tuntuu joskus hankalalta vastailla kysymyksiin,kun toinen niin haltioissaan selittää kun hammaskeiju vei hampaan tyynyn alta jne.. Ajattelen,että pitäisikö hänen jo ymmärtää ettei niitä ole..en ole kuitenkaan tohtinut "rikkoa" hänen kaunista maailmaansa totuudella.

eiköhän ne kaverit joille totuus on valjennut, niin jossain vaiheessa valista sunkin lastasi.

terveisin sellasen 6-veen äiti jolle on henki ja elämä saada "onni" uskomaan kans et pukkia ei ole saati hammaskeijua :D

vieras
Kyllä se siitä paljastuu lapselle ajastaan. Meilläkin 7v poika uskoi kaikkeen tuohon vielä kuukausi sitten, nyt sitten vauvakirjansa kuvia katsottuaan huomasi yhden joulupukin olleen isänsä ja tuli sitten toteamaan, että tietää joulupukin ja tonttujen olevan satua.

Mietittiin miehen kanssa syksyllä, pitäisikö asiat paljastaa kun koulukin alkoi, mutta ei sitten raaskittu. Eikä sitten tarvinnutkaan :)

Kyllä ne koulussa kertoo totuuden jossain vaiheessa...meillä nyt ekaluokkalainen,ja kaveri oli kertonu et äitit ne rahat tuo vesilasiin,eikä hammaskeijut...juupa juu...vakuuttelin kuitenkin keijuja olevan...Joulupukkia ei kyseenalaista,mutta eka kertaa ihmetteli kun kaupungilla oli kaks pukkia eri kaupoissa,mut vastas ite et toinen on varmasti valepukki :D
Siskon poika oli varmaan liki 10v kun sanoi ettei usko pukkiin kun kaverit kertoneet ettei pukkia ole,mut jouluaattona oli kuiskannu äitilleen et kyllä mä uskon että joulupukki on olemassa mut en mä usko että porot osaa lentää :D
edelleenkin pojan ollessa 13v niin haluaa mummolaan jouluksi koska pukki tulee sinne ja kyllä mä itekki myönnän ettei jouluaatto tunnu joululta jos ei pukki tule käymään lahjojen kans...

Yhteistyössä