Hakutulokset

1. M

#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Lillagubben Oot oikeessa, kesäkuukausi on hyvä kuukausi! Mäkin aloitan lataamisen sinne..pikkuhiljaa! Hiljaa hyvä tulee.. :saint: :heart: :heart: :heart:
  2. M

Taidan käydä hakemassa huomenna testin...(salaa.. B) )
  3. M

Phalaenopsis08 Kuulostaa kyllä lupaavalta noi sun oireilut! :saint: Missä päin Keski-Eurooppaa sää oleskelet? Mulla on sellainen olo että kohta NE alkaa.. Tosi pientä jäytimistä alavatsassa, hetkittäin. Ei siis enää tunnu siltä että vois olla mahdollisesti raskaana. Pitääpä ruveta...
  4. M

No hyvä kun ootte harjoitellu vielä 17-18 päivä! Kyllä se pitäs siinä olla!! :) Niin me ainaski aatellaan!! :) Mulla oli tuota saharaa ehkä muutaman päivän. Sitten tuli tää autuaallinen kosteus, jota riittäis kyllä muillekin. Lisäksi semmonen kummallinen tunne, ihan niinkun värkki olis...
  5. M

Hempukka87 Yritän sua vähän avittaa... :) On tosi yksilöllistä toi lämmönnousu. Jotkut sanoo että menee paripäivää oviksesta kun lämmöt nousee, jotkut on sitä mieltä että heti. Onko sulla ollu aina noin säännöllinen kierto 30 päivää? Jos on vaihteleva, siis pitempi on mahdollista että ovis on...
  6. M

Lämmöistä

Saako heittää hassun kysymyksen!!? :D Jos on oviskipuja ja tuntee sen hyvin, voiko olla että siitä huolimatta ei tapahdu ovulaatiota?? Mulla edellisestä raskaudesta nousi lämmöt heti puoli astetta, samana päivänä kun testasin plussan. Tuli siis tosi kuumeinen olo, kesti muutaman päivän.
  7. M

Jos olisin saanut kunnon viivan ovistikkuun, olisin sata varma ett nyt onnais! Nyt olen ehkä vähän onnistumisen puolella, kuiteski!!!! (Sekopäistä tekstiä) Eli varoitan jo valmiiksi, sitten tullaan korkeelta ja kovaa, jos näikseen on! :$
  8. M

Moi! Jänskättää! :whistle: Semmonen olo että ois tärpänny sitte taas että ei! Tää on niin ärsyttävää! Testaan en testaa testaan en testaa :kieh: Millonka Millukka uutta testiä meinaat pistää?
  9. M

Olipa ihana tuo viimeinen lause! B) :laugh:
  10. M

Millukka No, olet kyllä testifriikki! :D Mulla on tissit kipeet.. :saint: ..ja tosi märkä olo?
  11. M

Ellu-80- Oikein mukavaa viikonloppua sinnekinpäin! :wave: nibbler Se menee just sillai noittein oireitten kanssa! :laugh: Ihminen vaan on psykofyysinen olento ja paljon saa aikaan kuvittelemalla!! Olen sen myös todennut moneen otteeseen! Toivottavasti meidän ei tarvi kauaa kuvitella!
  12. M

Ihanaa perjantaita kaikille! Taas on yksi viikko kohta takana.. :D Hempukka 87 Tervetuloa mukaan! :wave: Onko teillä aktiivista yritystä jo vuodesta 06? vai tjottailua? Mäkin olen ollut täällä syksystä 07, mutta nyt on vasta ensimmäinen YRITYSKUUKAUSI (lue: harrastettu enemmän kuin kerran...
  13. M

Hei siskot! :heart: Jos haluatte oikein kiusata ittiänne lukekaa plussanneiden raskausoireketju! Vähänkö se on niin hyvä! :saint: KIITOS MILLUKALLE ETTÄ JAKSAT PÄIVITTÄÄ UPEETA LISTAA! :heart: :heart:
  14. M

Jänniä nuo meidän limailut! B) Mullakin tavallaan niinkun kosteeta mutta kuivaa! :o Kiitti vitamiinitietoiskusta, Phalaenopsis08 ja HALPE. Huomasin, siis tunsin äsken alavatsassa pientä juilinaa. Hmm... :| Siitä ei kyllä kai voi vielä mitään päätellä. Se voi enteillä menkkoja tai ei...
  15. M

hitsi, ei olis enää kauan tuohon testaamiseen, mutta taidan kuiteski odottaa vähän pitemmälle. Kierto voi nimittäin olla pitempikin.. (vähänkös jännittää jo)
  16. M

Moikka moi! Kiitos kaikille paranemistoivotuksista! :wave: Täällä ollaan ihan antibiootilla j astmapiipulla. Kyllä se tästä pikkuhiljaa.. =) Iham hirveesti ootte kirjotellu! Yritän pysyä perässä. :whistle: Ellu-80- :hug: Phalaenopsis08 Kiitos ovis-rohkaisuista. Vielä on siis...
  17. M

Arvatkaas mikä on kivaa? joka kierto saa ottaa uuden janan!! B) (Halavat on huvit) Hauskaa keskiviikkopäivää! Toivottelee, sairaslomalainen :snotty:

Yhteistyössä