Lämmöistä

Auttakeehan...

Mulla on lämmöt ollut koholla väh. viimeisen viikon, joka päivä n. 36,9-37,2, tänään/huomenna pitäisi alkaa menkat. Missä vaiheessa lämmöt "romahtaa" jos menkat alkaa? Mulla ei oikein ikinä ole lämmöt yli 36,4, ellen ole kipeenä ja nyt en ole. Myöskin yleensä jos on vähänkin lämpöä niin tunnen itseni kipeäksi, eli lihaksia särkee jne, mutta nyt ei.

Ei ole itsellä oikein hajua näistä.

Noppis
Mulla laski lämmöt viimeksi vasta kun menkat oli jo alkaneet... eli ei niistä voi päätellä mitään ainakaan vielä, valitettavasti. Plussaonnea kuitenkin! :heart:

Mulla lämmöt laskee jo pari päivää ennen menkkoja. Nyt pitäisi olla jo laskenut koska menkat alkaa huomenna, tai ylihuomenna en niin tarkkaan muista millon oli ovis koska meillä kuitenkin on tuo ehkäisy vielä käytössä, bongaan sen vaan sen takia että tiedän koska menkat tulee ;) Niin siis mutta asiaan, eli pitäisi olla jo laskenut mutta ei ole koska näköjään tämä flunssa nostaa lämpöä 37 näytti tänäänkin :headwall:

Seuraa rauhassa edes pari kiertoa niin tiedät miten ne lämmöt sun kohdalla muuttuu :hug: Toivotaan tietysti että plussa sieltä tulee eikä sun tarvi enää niitä seurailla ;)

Gynet usein sanoo ettei pitäs lämpöihin tuijotella.. mulla ne voi laskee melko eri aikoina, yleensä vasta kun ne on jo alkanu, joskus jääny koholleen vielä menkkojen jälkeenkin.. ehkä se oli sit jotain flunssaa tms.
Ovulaationbongauksessahan se on tosi tarkkaa, että mittaa aina samaan aikaan, ennen ylösnousua ja samasta paikasta. Ja erilaisia lukemia tuli kyllä kainalosta ja emättimestä.. ;)

Saako heittää hassun kysymyksen!!? :D

Jos on oviskipuja ja tuntee sen hyvin, voiko olla että siitä huolimatta ei tapahdu ovulaatiota??

Mulla edellisestä raskaudesta nousi lämmöt heti puoli astetta, samana päivänä kun testasin plussan. Tuli siis tosi kuumeinen olo, kesti muutaman päivän.

Joku sanoi, että vain aamulämmöil on vaikutusta. Tai siis jotenni....et pitäs aamulämpö aina mitata. Kun on raskaana nii vaikuttaako se silloinkin, elikkä et päiväl sit lämmöt heittelis miten sattuu tai jotain, vai onko silloin ihan sama mittaako aamul vai päiväl ja lämmöt kuiten aina korkeemmalla? Jatketaan kahtos näit hassujen kysymysten listaa. =)

Mä en ole mittaillu aktiivisesti lämpöjäni, mutta sen mitä olen, oon huomannu et mul yleensä aamul on 35,5 35,9, oviksta ennen voi olla hiukka viel matalammal, tänä aamuna sit mittasin ennen sängystä nousuani ja sain 36,4 En aijemmin oo huomannu et loppukierrosta ois noinkin korkeet. Eilen illalla mittasin (tosin sanotaan ettei päivän ja illan mittauksil ole mitää merkitystä mut kuitenni) niin lämmöt oli 36,6 ja tänään äsken sit piti viel ihmetellä et voiko MINUNKIN lämmöt joskus olla noi korkeet :LOL: ja sain 36,7. Ihtel tämä on mielenkiintoista, koskapa huomen tai parin päivän sisäl kuiten, minul pitäs täti tulla. Mitään oireita tädistä ei ole, muuta kuin ett kn on hieman laskeutunut alemmas ja ehkä hiukkasen enemmän avoin ja olen todella varma et täti tulee.

Toi huomio oli nii mielenkiintoinen että taidanpas tästä lähin lähtä kiertoon mittari pöydän reunalla nii et siit joka aamu saan sen napattua kainalooni. =)

Kun raskauduin lämmöt jäi koholle oviksen jälkeen. Yleensä lämmöt 36.1 - 36.3 normaalisti. Raskaana ollessa n. 37 ja kesti n. 3 kuukautta palelu. Lämmöt peräaukosta tai suusta, ehkä eri mittari tarpeen. ;) Kainalosta ei pidä mittailla, ei anna oikeaa tulosta. Mulla ei vaikuttanu, koska mittailin.

=) taitaa ny olla sit aika ottaa meidän uusi mittari käyttöön ja pistää vaik heti suuhunsa!!!! :LOL: :LOL: Tiänpähän ensikierros sit että jos lämmöt noin on...täs samal toi tos suus sojottaa ja mä ihtekseni täs naureskelen että kaikkea se ihminen menee tekeen! :LOL:

Hmp, :eek: 37,2, eli taitaa toi suusta näyttää sit viel korkeemman lämmön?!? Vau...ny sit enskierros kokeileen, tuleeko suusta samaa lämpöä!!! :LOL: (ellei sit olis jo miun aika jättää vuotamiset ja alkaa masua paisuttaan)

Yhteistyössä