Hakutulokset

1. M

#####VIIKON 37 PLUSSAPUHURIT####

Halauksia kaikille "masentuneille" Joittenka miehet ei koko ajan jaksa innostua! :laugh: :p ..I`ve been there! Kyllä se siitä! :heart: Nyt on ainakin tässä kierrosa harrastettu tarpeeksi, MUTTA mun puolesta ei tarvi sitte jännittää. En varmaankaan ole ovuloinu tässä kierrossa ollenkaan...
  2. M

Ellu-80- Kiva että tulee uusia-vanhoja mukaan! :D
  3. M

Upss! Tuossa laskeskelin että jos, ovis on ollu 19. päivän tietämillä. Testauspäivä olis suunnilleen 2.9..eli vko:lla 36.
  4. M

Lillagubben Mullakin on kyllä samanlaisia tuntemuksia tän kierron suhteen, Voi kun joku sanois että on tullu raskaaksi vaikka ovistikkuihin ei ole tullut vahvaa viivaa.. :( Kaz Tervetuloa mukaan jännäämään! :wave: aamuaurinko Raskauduitko helposti ensimmäisestä? Plussatuulet tähän...
  5. M

Ihanaa aamuaurinko. Tunsitko oviksen hyvin? Mua jännittää jo kaikkien puolesta, oon ihan höpsö! :p
  6. M

Tänään on ollu taas semmoinen fiilis että olen miettinyt kaikkea mitä pitäis hankkia kun vauva meille tulee. Tarvis sitä sun tätä. Edellisestä vauvasta kun on se kahdeksan vuotta. Kääk! Tuntuupa se pitkältä ajalta. Ensimmäisestä menin vielä nopeasti töihin takaisin. Nyt kyllä olisin kotona...
  7. M

halpe Tsemppiä sinullekin tähän kiertoon! :D ..Jäi tuo äskeinen yritys vähän kesken. Mites Millukka onko mahdollinen ovis hyvin hyödynnetty? Tää on niin tuskaa tää odottelu! Lämmöt on täällä 37 pintaan, mutta voi hyvin johtua flunssasta! Tänään on meillä karkkipäivä. Ostin irttiksiä ja...
  8. M

Rouva Pikkumyy Voi että tätä elämää... Voimia kovasti! :hug: Nibbler Kiitos kannustuksesta. :) Välillä tuntuu niin pahalle tämä kaikki. On raskauksia jotka menee hienosti, mutta sitten liian paljon mitkä ei mene niinkuin pitäis... Jotenkin kaikesta huolimatta ei fiilikset tän kierron...

Yhteistyössä