Hakutulokset

1. N

Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

niuku: voi! Onneava vaan alkumtereille heti! Kylläpä vallan itseäkin jänskättää! Omasta tilanteesta, että pääsin aloittamaan clomittelut ja pian on seuranta ultra, mutta meillä lähtee "jäähylle" tämä projekti. Nyt joku pyörittelee varmaan silmiään ja ihan syystäkin. Mutta syitä on myös monia...
  2. N

:wave: piglet: kumpa se olisi ihan oikea plussa viiva!!!!! Omaa napaa, joo on nyt sellanen juttu et ovistesti näyttää vahvinta plussaa ikinä ja se olisi niinku kp 11...tartteisko uskoo todeks et vois oikee ovis olla kyseessä eikä pelkkä testien haamu ja huijaus...Kumpa olisi ihan oikea...
  3. N

Heips! IHANAA NIUKU!!!!! :heart: Mulla on varpaatkin ristissä sun puolesta!! Itsellä tuhrua, sitä samaa mitä eilenkin tuli on tullut paperiin...mutta ei varsinaista kuukautisvuotoa. Soitin (jesh, sain aikaseksi!!) NKL:lle ja multa kiellettiin clomitus tähän kiertoon eli ens kuussa...
  4. N

Clomifen

Ei ole tullut, nim. 6kk syönyt teroluteja. Saan kk:t aikaan nykyisin, mutta tulevat 3-5 päivän päästä siitä kun terolutit loppuneet eli kp:lla 28-> Joillekin kuulema kyllä tulee hetikin, toisille parin päivän päästä, tiedä sitten onko jokin "ihanne aika" milloin sopisi odottaa...
  5. N

:wave: No, mitä tämä sitten on! Mulla jäi pissareissulla paperiin ruskeahkoa, aivan kuin vanhaa verta...hieman limaista, ei kuitenkaan paakkuista tai venyvää. En tiedä onko nyt sitten sitä odotettua KUUKAUTISvuotoa vai jokin huijaus....menkkojen aika todellakin, kp 34!! Ei tässä kyllä kestä...
  6. N

Heippa! mukavaa myös 'vanhojatuttuja' nähdä pitkästä aikaa, kahlan ja macy gray! niuku, samassa veneessä yhä. Mulla ois pitäny alkaa ja menkat...nyt kp 33!!! :ashamed: jollei laske välivuodosta uutta kp:ta, jolloin oltas kp 20. En saanut aikaseks soittaa lääkäriin kysyäkseni mistä luen kp:n...
  7. N

KESÄ 2010 hoidot

:hug: Voi barbapörrö, en löydä kyllä sanoja, mutta kovasti olen pahoillani. :hug: Sitä itsekin miettii usein, että mitä järkeä tässä kaikessa on. Odottamista, epävarmuutta, pelkoa ja pahoinvointia. Eikö kaikki tämä ole jo tarpeeksi annettu, maksettu kova hinta kaikesta. Ja milloin muka on oma...
  8. N

Miyaka: foolihappoa on täällä useat (sekä toisaalla hoitajat) suositelleet raskautta suunnitteleville, raskausajan komplikaation välttämiseksi. Jostakin olin lukevinani muutakin vaikutuksia sekä sen, että suomalaiset saavat sitä suositusarvoja vähemmän, kuten tuota d-vitamiiniakin. Ennen olin...
  9. N

Heips! täällä odotellaan ferraria kylään ja jos saisin niin pääsisin aloittamaan kokeilukierron clomitusta....mutta kyllä hieman arveluttaa, ferraria ei näy... hieman on nippailuja, että vähän toivoa voisi olla esim. huomenissa....peukut pystyyn! Minkä vahvuuksisena olet d-vitamiinia...
  10. N

niuku: sulla on vasta tokakierto sitten clomittelua joten kyllä toivoa on ja peukut pystyssä :hug: Mitä olen nyt netistä lueskellut niin aika monella 2-4 kerralla vasta onnistuu, clomitteluissa eli lienee eka ja toka clomittelu saattaa mennä harakoille helpolla....Mä en itse ole saanut aikaseksi...
  11. N

fantasygirl: oliko sulla se PCO taustalla siis? Jos on ja menkkahäiriöitä (epäsäännöllisyyttä) niin pääset kyllä jonoon eli odottamaan aikaa naistenklinikalle tai vastaavalle, riippuen missä asustelet. Jonotusajat pk-seudulla on n. 2-4kk, jotta jos vasta sitten sen 6kk odottelun jälkeen lähtee...
  12. N

Fantasygirl, mulla on clomit tulolla nyt ensi tai sitä seuraavaan kiertoon. Riippuu miten tämä välivuoto sekoitti kierron. Sain ne vasta NKL:ltä eli ootas, söin 6kk teroja. Jonotin aikaa maaliskuusta, aika siis elokuun puolevälin jälkeen. Siitä ensikäynti ja sen jälkeen toinen kerta...
  13. N

Heips, vielä kysyisin tyhmänä täältä (joudun varmaan kyllä soittamaankin klinikallekin...), että jatkanko terolutien syöntiä välivuodosta huolimatta ens kuussa ja sillä kp:llä jolla nyt 6 kk teroja syönyt vai välivuodosta "syntyneellä" uudella kp:lla...? Aattelin siis tämän kuun ja ens kuun alun...
  14. N

Heiii, onhan täällä teitä muitakin :wave: Ja mukavaa kun plussa-uutisiakin joillakin ;) Omanapa-asiaa: nyt on sitten kroppa ihan sekaisin sillä kp 7 ovis tikutettu, tosin epäilen oliko se oikeasti oikea ovis. Mutta tänään se vasta erikoinen asia tapahtuikin, alkoi menkat! luomuna joo...
  15. N

joo jakuulumisia hssg:stä....sattuihan se, mutta hyvin meni ja lääkärit olivat ensiluokkaisen empaattisia! putket oli auki ja säästyin pahimmilta tuskilta kai:D
  16. N

Huh hei kun aika rientää, no on sitä tapahtumiakin. On siis toisetkin, tosin niukat menkat saatu teroilla aikaan syyskuussa ja lokakuussa alkaa clomit...Sain ohjeeksi myös pudottaa paino 2,5kg jotta saan aloittaa sen clomeilun...ja kyllä mä aina siihen pystyn, herkut jää syömättä ja vain...
  17. N

Uusille tervetuloa!!! Omaa napaa vain heti. Eli nyt olis hssg edessä...eikä voisi vähempää kiinnostaa. Siis pelottaa ja jännittää. Sairaanhoitaja jo vihjasi, että 800 buranaa vain suuhun ja polille tutkittavaksi. Huh huh. Tiedän, että teistä moni on jo asian läpi käynyt, mutta kun se ei...
  18. N

niuku: kiits:) Se tero annostus on yhä 1 tbl/pv, mutta saisin kuulema ottaa kahdellakin. En vain siitä heinäkuisesta tupla-annostuksesta tiedä, sainko mitään irti sen enempää. No ei ollut kun toinen hanska vasta heitettyä nurkkaan. Tänään nimittäin alkoi sitten tyhjennysvuoto!!! Eli ferrari...
  19. N

Omaa napaa vain taas, ei mitään uutta. Ei menkkoja, ei nippailuja, ei mitään. Lievää valkovuotoa (ei mulla usein ole), mutta siinä se. Olo ja mieli on apea sekä jälleen masentunut asian suhteen. Kohta lentää hanskat tiskiin, ei tästä mitään tule :(
  20. N

Kauankos sulla teroluteja yhteensä takana? Itsellä ekan kerran tero tyhjennykset viime kuussa 5kk popsinnan jälkeen eli tuosta viidennestä 10pv popsinnasta tuli vasta. Tässä kuussa taitaa jäädä pois taas kokonaan, kuten muissakin kuissa aiemmin... Olen ymmärtänyt, että hurjan monella...

Yhteistyössä