Hakutulokset

1. N

Keskustelua PCO:sta. Ent.PCOnaiset ja Vauvakuume

digi: juuri näin! Kuka sitä osaakaan kuvitella olevansa sillä tavalla sairas ettei ilman hoitoja tai lääkkeitä saa mahdollisuutta edes. Miksi ei koulussa tai missään kukaan koskaan kertonut tälläisestä. Miksi. No, siihen aikaa kun tämä täti on kouluja käynyt niin ei varmasti ole tiedettykään...
  2. N

Täällä ja! Mullois lapsia kuin vanhaan aikaan! Toisaalta, jossais kakskymppisenä vaavinteon aloittaa kuin sormia näpäyttämällä niin mulla olisi varmaan kolme lasta. Ei kai sitä sentääs joka vuosi pulleaksi haluasi :laugh: Mutta oletteko miettineet miten tyhmää on ylipäätään olla uskossa...
  3. N

B) ja helle jatkuu, puuh, puuh B) sane: Luulen, että gyneni ei lähtenyt nostattamaan metujen annostusta, koska annostus on 750mg aamuin illoin 1tbl eikä tuo 500mg/tbl. Näistä 750mg:sistä uupuu jakouurrekin ettei saa halki kuin nikkaroimalla. Mielin kyllä, että olisin kokeillut annostusta...
  4. N

...aijjai kun ei osaa taas yhteen viestiin kirjoittaa kaikkea... :laugh: niin kuka käytti sitä helokkiöljyä nestemäisenä???
  5. N

Piglet: oletteko milloin aloittaneet yrityksen? Onko sun terokuurista alkanut nyt vuotoa?...eikös sulla viikonloppuna ollut aloitus vai...? Ovistesteistä ollaan aiemminkin täällä puheltu. Itse olen luopunut niiden tulkitsemisesta, ainoastaan viime viikolla tein yhden kun huomasin sen jääneen...
  6. N

B) Kyllä tarkenee! Nopealla vilkaisulla meitä siis löytyy aina sieltä 22 ikävuodesta päälle kolmenkympin. Itse sijoitun juuri puoliväliin, mutta tunnen kyllä itseni vanhaksi esikoisesta haaveilevaksi. Olen ollut lapsirakas, mutta se ei ole omalla kohdalla ollut vain ajankohtaista...miettiä...
  7. N

Toki, olen vm. -81 eli en tiedä olemmeko me täällä kaikki suunnilleen saman ikäluokan edustajia vai jotkut nuorempia ja vanhempia huomattavasti...(?) Voisinkin heittää pallon muille, minkä ikäluokan edustajia olette? ...eli sinä digi olet...? =)
  8. N

Eli suunnilleen samoista lukemista puhellaan, painon suhteen. Siis tuo -15.5kg/5kk on hyvä suorite - kuulostaa terveelliseltä ja kohtuulliselta. Helokkiöljy asiaan saitkin jo vastauksen. Se toimii mulla hyvin turkin kiillottajana ja lisää hiusten hyvinvointia vaikka en ole aiemmin moisesta...
  9. N

B) Ompa lämmin! B) Onneva vaan muillekin plussanneille, myös ovisplussista! =) Kyllä sevaan luo sellaista uskoa tähän "toipumiseen" katalasta PCO:sta, ettette usko. Ainakin mulla. Lohdittaa, että EHKÄ toivoa on. :heart: Ens viikolla taas teroillaan ja ei kauheasti ole kyllä sen...
  10. N

:wave: kahlan: kiits vinkistä, täytyy rientää ostamaan omansa B) mg: ne helokkiöljykapselit ovat aika arvokkaita kun ostaa sen 400 kapselin annoksen (jota ainakin myydään suuremmissa marketeissa). Mutta taas toisaalta, tuo 400 kapselia on sellainen luku jotai ei ihan viikossa niellä alas...

Yhteistyössä