Hakutulokset

1. V

Veroprosentista, neuvoja?

Minulla sanottiin samaa verotoimistossa kun viime syksynä asiaa kyselin. Palkkani nousi noin 20 % mutta veroprosentin olis kuulemma pitänyt riittää. Vaadin tätiä kuitenkin kirjoittamaan isommalle prosentille. Miehellä sama juttu, mutta uskoi tätejä ja nyt säästetään 500 euron mätkyjä varten.
  2. V

raskaus ja papakoe

Minulta olisi neuvolassa ekalla käynnillä otettu ellei edellinen testi olisi tehty noin vuosi sitten.
  3. V

juotavaksi

Joo korostan sitä että minäkään en neuvolasta mitään ohjeita saanut, vaan nuo tiedot on luettu eräästä kirjasta (alkuperämaa britannia).
  4. V

vaavin sukupuoli

Kaverille sanottiin ekassa ultrassa että selkeästi tyttö. Toisessa ultrassa taas että näyttää pojalta, mutta ihan var´ma ei ole. Poika lopulta syntyi. Toiselle kaverille sanottiin loppuvaiheen ultrassa että ihan selkeä poika ja näki muka itsekkin ja tyttö siitä kuitenkin tulikin. Eli...
  5. V

OIKEAT maitotuotteet?

Mulle terkkari sanoi eilen, että nimen omaan sitä tilamaitoa tarkoitetaan kun sanotaan ettei saa juoda pastöroimatonta maitoa. Eli suosittelen välttämään.
  6. V

*Tammikuu2008* KESÄKUU

Hei kaikki Täällä menossa 9+2. Käytiin aiemmin yksityisellä ultrassa ja pituuden mukaan olisi pari päivää "nuorempi", mutta lääkärin mielestä ei kuitenkaan kannata muutta laskuja tai la:ta vielä. Neuvolassakin käytiin ja vaikka pelkäsin kuullesani saavani ekalla kerralla sijaisen, että kyseessä...
  7. V

Rapanperi

Raskausaikana kalsiumin tarve lisääntyy joten sen vuoksi oksaalihappoa sisältäviä tuotteita ei tulisi syödä kovin paljoa. Mutta tosiaan tuolla maidon tai kalsiumin lisäsyönnillä haitat voi helposti estää.
  8. V

juotavaksi

Vihreätee, kuten muutkaan teepensaasta valmistetut (eli varsinaiset teet) ei ole yrttijuoma, vaan kahviin rinnastettava tuote. Vihreän teen kohdalla kannattaa muistaa että se voi usein sisältää jopa enemmän kofeiinia kuin musta tee, joten ihan rajattomasti sitä ei kannata juoda. Itse en tosin...

Yhteistyössä