Hakutulokset

1. J

Onko vuonna 86-84 syntyneet

Ihan aikuisia tässä ollaan (kasivitonen) ;)
  2. J

"Unelmavartalosta Haaveilevat -2009"

Mustana: Eiköhän tänne vielä mukaan sovi =) Minäki aloitan vasta uuden vuoden jälkeen :wave:
  3. J

tehään yhdessä kauppalista

pitääpä merkata tää ketju..itellä jää tiistaille viimonen kauppareissu ennen joulua..
  4. J

Millaisia ruokatottumuksia teillä on? Mietin vaan tässä just omiani kun aamulla ja päivällä ei maistu ruoka ollenkaan..kahvia vain ryypiskelen ja sitten iltaa kohdin alkaa syöminen yltyä..varmaan just pahinta kilojen kannalta :kieh:
  5. J

Itse suunnittelin alottaa sitten uuden vuoden jälkeen vähähiilihydraattinen ruokavalio ja liikuntaa lenkkeilyn muodossa..
  6. J

Mitkä metodit käyttöön että saadaan kilot tippumaan? =)
  7. J

Voisimpas tähän tulla mut aloitan vasta uuden vuoden jälkeen :ashamed: Tavoite 55kg Aloituspaino 62kg
  8. J

Alaviisuri leikattu eilen

Iteltä leikattiin toissa viikolla ja sitä saatananmoista kipua kesti viikon..sitte kävin lekurilla uudelleen ja laittoivat semmosen lääketupon ja sen jälkeen alkoi kipu hellittää..
  9. J

ETSIN YSTÄVÄÄ OULUNLÄÄNISTÄ PINO 1

Täällä kaipaisis uusia tuttavuuksia 23-vuotias äityli :) Lapset ovat -04 ja-07-syntyneitä ja avomieskin löytyy..Asutaan Oulussa(pohjoispuolella) Mese-lenkki-kahvittelu ym. -kaverit tervetulleita =) meseosote on josshhu@hotmail.com :wave:
  10. J

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Tuntuipa pahalta lukea Kultsux3:n kohtalosta :/ En tiedä miten tollaisesta selviää..itse en varmaan mitenkään. Minulla todettiin talvella kohdunulkoinen raskaus, joka tähystyksellä poistettiin. Sekin tuntui jo ihan hirveältä. Voimia ja haleja sinulle! Koko viikon odotettuani soittoa...
  11. J

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Tässä odotellaan viime viikkoisen lapsivesipunktion tuloksia..np-ultrassa vauvalla havaittiin keskikokoinen omfaloseele( napatyrä ). Lääkäri kertoi että tällaisissa tapauksissa on 34% mahdollisuus kromosomipoikkeavuuksiin, joten halusimme selvittää asian lapsivesipunktiolla..Sanoivat soittavansa...

Yhteistyössä