Hakutulokset

1. K

Kuvia plussatesteistä

Tässä tänään, dpo 13, tehty testi :heart:
  2. K

Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

umayya kuopus on 8 kk. Ja tosiaan noi tissikivut oli ihan eka oire, mulla myös nänneissä ne reunanypykät ovat muuttuneet aina raskauden alettua nopeasti punaisiksi (vaikka siis olen imettänyt, esikoistakin vielä kun kuopus sai alkunsa), siinä oli toinen vinkki. Sitten noi hajujutut päälle :p...
  3. K

Voit lisätä plussanneisiin :heart: Kiitos :flower: Olisin laittanut kuvan tämän päivän tikusta tänne, mutten ymmärtänyt miten se onnistuu :/
  4. K

Tulentyttö noi advanced testit on tilattu kotitesteiltä :/ Oletko mittaillut lämpöjä? Se on myös aika luotettava keino varmistaa josko ovis on tapahtunut. Fertility Friend on kiva paikka :)
  5. K

Tulentyttö millä ovistesteillä olet testaillut? Mullahan eivät nuo advancen ovistestit edes näyttäneet tasavahvoja viivoja koskaan. Onneksi tilasin aconin vastaavia ja testasin muutaman kerran sekä aamup. että iltap. ja iltapäivätikutuksella sain ovishuipun (ei siis näkynyt yhtä vahvana vielä...
  6. K

Juu nyt on viiva sen verran vahva, että uskallan sanoa olevani raskaana :heart: Voi ihmettä =) ruujakengu siis kolmas odotus (tai neljäs jos yksi km lasketaan myös) ja ensimmäinen yk.
  7. K

Kielo81 onnea :heart: :heart: äipälle osanotto mummun poismenon johdosta, ikävää että kiertokin alkoi alusta :( Mulle kävi eilen illalla niin, että testiin tuli haamu joka on nyt tänään illasta jo vahvempi (hullu nainen kun menin eilen illalla sen aamuisen negan jälkeen testaamaan...
  8. K

Nega testattu aamulla. Tosin aikaisessakin olen kun dpo on vasta 10. Tytöistä kyllä sain jo haamut dpo 10... Nännit on täälläkin arat ja eilen haistoin homeen roskiksessa ja tytön syömät voileipäkeksit haisivat järkyttävälle :x Mutta kun ei ole niitä masuvihlontoja. Taitaa vaan olla...
  9. K

Dpo 6 Jos keksimällä keksii mahdollisia merkkejä raskaudesta, niin kn on tosi korkealla, kahvi mukamas maistuu pahalle, pientä nipistelyäkin on havaittavissa alamasulla. Kuitenkin mulla aiemmissa raskauksissa tässä vaiheessa kiertoa olleet kovat vihlonnat kohdun kohdilla puuttuvat. En vaan...
  10. K

mutzi81 Onnea :heart: Kylläpä täällä on nyt plussajunassa matkustajia. Pääsisinpä itsekin mukaan :p Ensiviikon lopulla nähdään. Toistaiseksi ei tunnu missään miltään, mutta ei ole oviksestakaan kuin vasta muutaman päivä aikaa. Toivotaan :heart: Aika vaan alkoi matelemaan tuon oviksen...
  11. K

Oiiih mikä ihana näky heti aamusta :heart: Onnea Onnimanni :flower:
  12. K

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

eli aloituspaino 9.1.2008 88.7 kg paino nyt 86.9 kg viikkopudotus -300g kokonaispudotus 1.8 kg Ja mulla on mennyt ihan penkin alle koko viikko. Elenkin vetäisin illalla puoli litraa vaniljajäätelöä suklaakastikkeella :ashamed: Eli siis tyytyväinen olen tuohon minipudotukseen.
  13. K

Tervetuloa ruujakengu :wave: Mullekin ehkä voisi laittaa listaan tarkennusta eli kp 20/ 26-32 ja dpo 2 B) Millä sitä ihminen jaksaa odottaa ensi viikon loppuun asti sen testaamisen kanssa? ja sittenkin on ehkä vielä liian aikaista, mutta minkäs teet kun hätäinen olen...
  14. K

Onnea taotao :flower: :heart: Clearblue on munkin mielestä ollut erittäin hyvä testivaihtoehto. Noita advanceja en tilaa enää koskaan ja ihme että kun näin olin päättänyt ja tilasin aconeja, niin olivatkin loppuneet ja antoivat tilalle advanceja :headwall: No kaipa nekin kunnon plussan...
  15. K

Pamu k olen tosi pahoillani :'( Itsekin km kokeneena tiedän miten suuri on suru :hug: taotaolle toivotaan viivojen vahvistumista :heart: maitoo toivotaan että täti pysyy poissa :attn: Mulla on ovispäivä :wave: Ei siis epäilystäkään. Nyt tunnin maattuani lattialla kaksin kerroin...
  16. K

Kp 17/? Tänään ovistestissä lähes yhtä tummat viivat, piti oikein katsomalla katsoa mutta testiviiva jää vielä aavistuksen haalemammaksi. Ärstyttävää. Sanalllinen tuomio olisi niin paljon helpompi tulkittava. Mutta toivotaan, että ovis olisi ovella.
  17. K

Pamu K :hug: Toivotaan, että kyseessä on vaaratonta vuotoa ja että pikkuinen pitää tiukasti kiinni! RD Ei saa luovuttaa :hug: Jos se pieni vaikka seuraavasta kierrosta nappaa kiinni :hug: Kyllä se odottaminen masentaa ihan varmasti, mutta uskotaan että toivo alkaa jälleen herätä kun...
  18. K

Onnea emunen :flower: :flower: :flower: Millä testillä sinä testailit? En malttanut odottaa huomiseen, vaan tein taas samanlaisen haamun advancen liuskatestillä. Jotenkaan en kuitenkaan usko, että olisin raskaana. Varsinkaan siksi, kun löysin kuopuksen odotuksenyrityspäikystä että...
  19. K

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

- 300g :flower: lähtöpaino 88.7 kg paino nyt 87.2 kg viikkopudotus -300g kokonaispudotus 1.5 kg Ihan tyytyväinen olen, koska ajttelin että on tullut painoa takaisin.Liikunut olen kyllä ihan ahkeraankin, mutta syömisrepsahduksia on tullut...
  20. K

Onnea Liinalle :heart: :flower:

Yhteistyössä