Kiitoksia kovasti onnentoivotuksista!! Aika epätodellinen olo on, ehkä tän jossain vaiheessa tajuaa.
Mut ajattelin, että voisin avautua vähän näistä mun "raskautumiskokemuksista"... Ensinnäkin, noi Mammaksin liuskatestit tuntuis olevan aika hanurista. Ihan haleeta viivaa näyttää vieläkin, vaikka pitäis olla vielä niitä herkempiä. Eilen ostin apteekista Clearbluen (joka sekin on saanut vissiin jotain huonoja kommentteja) mut siihen tuli sit tänä aamuna ihan selkeä tumma viiva. Että epäilen, että jotkut muut kuin ne liuskatestit olis näyttänyt jo aikasemminkin selvän plussan :kieh: Eli ainakin selvässä plussassa toi Clearblue on parempi kuin noi Mammaksin liuskat!! Ja samaa kommenttia noista liuskoista on tuolla "kuvia plussatesteistä"-pinossakin!
Ja toiseks, itekin kun oon tuohon kohdunnipukkaan nyt tässä yrityksessä perehtynyt, niin; Ajalla oviksesta menkkojen poisjääntiin (siis kun jo testitkin näyttää plussaa) niin mulla oli nipukka koko ajan alhaalla ja selvästi jopa vähän auki. Eli kun sitä kokeilin (vaikka ajattelin että en kokeile), niin olin ihan varma, että ei tärpännyt. Tästä opin sen, että ainakaan sitä kokeilemalla en minä olisi voinut missään nimessä sanoa olevani raskaana. Nyt nipukka on jo selvästi taaempana ja ilmeisesti kiinnikin, sen verran kuin nyt kahden lapsen jälkeen voi olla
Ainut mihin selvästi tuota kn-tietoa kuitenkin ainakin omalla kohdallani voi käyttää on sen hedelmällisen ajan määrittäminen. Silloin hörpöttää selvästi auki ja sit ihan ovisaikaan siirtyy myös taaemmaksi. Mut ite en ainakaan enää ronklailis sitä oviksen jälkeen, kun ei siitä mitään tietoa sillon irtoa.
Ja ihan tosi paljon plussaonnea kaikille muillekin!!! :heart: :heart: :heart: +++++++++++