Kolmatta Lasta 'Yrittävät' (vol. 2)

taotao toivottavasti haamu pian vahvistuisi kunnon plussaksi :heart:
maitooo kuulosta ainakin lupaavalta =)

).( Täällä on nyt tuhnut loppunu ja nyt eikun ovista oottelemaan (hirveen kauan toi tuhnu vuoto kesti, ei ennen oo näin kauaa kestäny)
ja sitä ootellessa vois ajan käyttää harjotteluun ;) :p
 
Pamu k olen tosi pahoillani :'( Itsekin km kokeneena tiedän miten suuri on suru :hug:

taotaolle toivotaan viivojen vahvistumista :heart:

maitoo toivotaan että täti pysyy poissa :attn:

Mulla on ovispäivä :wave: Ei siis epäilystäkään. Nyt tunnin maattuani lattialla kaksin kerroin alkaa helpottaa. Enpäs muistakan milloin olisi viimeksi ollut tällaiset ovisoireet. Uimarit onneksi laittetiin matkaan eilen illalla. Nyt vain odottelemaan :heart:
 
Hyvä hyvä Kukkahattu!! Tänään vaan uutta nakinpiilotusleikkiä leikkimään!! ;)

Ja maitooo, plussaonnea sinnekin päin :flower:

Ja suuret kiitokset kaikille ihanille ihmisille, jotka täällä jännäilevät mun kanssa!! Ehkä huomenna taas testailen... Kattoo nyt. Mut nyt kyllä on tuntemuksetkin jo ihan selvästi plussautumiseen viittaavat. Että on kyllä tosi suuri yllätys/pettymys, jos täti tulee :/
Mut kyllä tässä nyt jo aika luottavaisin mielin mennään. Ei kai oo muuta mahdollisuutta... ;)
 
me oltiin tänään nuorimman kaa 1.5v neuvolassa, reipas tyttö oli, ei edes itkenyt yhtään kun sai roketteen, mutta ootas kun täti laitto laastarin, niin sit alko sydäntä riipivä huuto:pittäää!!!!! (pistää) :LOL:
Laastarin ku sai pois niin taas hymyiltiin
:D

).( mistä helvatusta tätä tuhnua riittää, se oli jo loppu, mut taas oli tullu pikkuhuosun suojaan ruskeeta... :x
näinköhän kierto menee taas ton pitemmän mukaan?
Voiko tämmönen vaikuttaa kierron pituuteen?
 
Onnea Taotaolle :flower: :flower:

Omasta vielä sen verran, et negahan se oli tänäaamunakin... Nyt unohdan nämä kaikki (kuvitteeliset ) oireet ja oottelen sitä tätiä... :headwall:
Ei kait kellään kestä näin kauaa plussan saaminen?
Edellisistä on ollut heti selvä + ja nyt on jo kuitenkin viikon myöhässä... :$ :$
 
Kiitoksia kovasti onnentoivotuksista!! Aika epätodellinen olo on, ehkä tän jossain vaiheessa tajuaa.

Mut ajattelin, että voisin avautua vähän näistä mun "raskautumiskokemuksista"... Ensinnäkin, noi Mammaksin liuskatestit tuntuis olevan aika hanurista. Ihan haleeta viivaa näyttää vieläkin, vaikka pitäis olla vielä niitä herkempiä. Eilen ostin apteekista Clearbluen (joka sekin on saanut vissiin jotain huonoja kommentteja) mut siihen tuli sit tänä aamuna ihan selkeä tumma viiva. Että epäilen, että jotkut muut kuin ne liuskatestit olis näyttänyt jo aikasemminkin selvän plussan :kieh: Eli ainakin selvässä plussassa toi Clearblue on parempi kuin noi Mammaksin liuskat!! Ja samaa kommenttia noista liuskoista on tuolla "kuvia plussatesteistä"-pinossakin!

Ja toiseks, itekin kun oon tuohon kohdunnipukkaan nyt tässä yrityksessä perehtynyt, niin; Ajalla oviksesta menkkojen poisjääntiin (siis kun jo testitkin näyttää plussaa) niin mulla oli nipukka koko ajan alhaalla ja selvästi jopa vähän auki. Eli kun sitä kokeilin (vaikka ajattelin että en kokeile), niin olin ihan varma, että ei tärpännyt. Tästä opin sen, että ainakaan sitä kokeilemalla en minä olisi voinut missään nimessä sanoa olevani raskaana. Nyt nipukka on jo selvästi taaempana ja ilmeisesti kiinnikin, sen verran kuin nyt kahden lapsen jälkeen voi olla :LOL: Ainut mihin selvästi tuota kn-tietoa kuitenkin ainakin omalla kohdallani voi käyttää on sen hedelmällisen ajan määrittäminen. Silloin hörpöttää selvästi auki ja sit ihan ovisaikaan siirtyy myös taaemmaksi. Mut ite en ainakaan enää ronklailis sitä oviksen jälkeen, kun ei siitä mitään tietoa sillon irtoa. :)

Ja ihan tosi paljon plussaonnea kaikille muillekin!!! :heart: :heart: :heart: +++++++++++ :whistle:
 
taotao mä kanssa tilasin niitä mammaksin liuskoja tässä ja jo kattelinkin etteivät olleet kauheen hyvää palutetta joten voipi olla että ei kannata niitä kauheesti käytellä..

mä muutenkin aina sitä apteekin omaa oon käyttänyt ja olen ollut siihen tyytyväinen, ja oon varmaan jatkossakin :)
 
Pamu k :hug: ja tosi paljon onnea plussanneille :flower: itellä pluol vuotta yritystä takana ja... :kieh: kyllä oon vannonu monta kertaa et ku tämä onnistuu (toivottavasti) niin heti uutta putkeen ei minkään näköistä ehkäisyä hanki! Me muutettiin lokakuussa omaan omakotitaloon jossa neliöitä 110/150
 
umayya jees, vaikka kyllähän niihin liuskoihin se haamujen haamu tuli... mut kivampi ois tietty selkeä viiva!

Niin ja vielä tosta kn:sta, että nämä tietenkin vain mun omaa kokemusta, muilla voi olla eri lailla :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taotao -03:
Kyllä se nyt on plussa!! Ei epäilystäkään :heart: :heart: :heart:
Ihanaa, mutta nyt se vasta rupeskin jännittämään... :LOL:

mahtavaa ja ihanaa!
ONNEA! äläkä mieti mitään negatiivista, se on turhaa vaikkakin ehkä mahdotonta, mutta kun näille asioille ei vaan ite voi mitään...pakko se on uskoa.
kuinka mones kerta teillä muuten toi tulosta? ja kun nyt plussaa niin mihin kuulle menee LA?


 
Onnea taotao :flower: :heart:

Clearblue on munkin mielestä ollut erittäin hyvä testivaihtoehto. Noita advanceja en tilaa enää koskaan ja ihme että kun näin olin päättänyt ja tilasin aconeja, niin olivatkin loppuneet ja antoivat tilalle advanceja :headwall: No kaipa nekin kunnon plussan näyttävät ja mihinkään testien tihrustelemiseen en aio enää ryhtyä. Niin ja testailen ensi viikon lopulla, ehkä perjantaina, jos yhtään siltä tuntuu.
 
Onnea taotao :flower: :hug:
Mä oon jo vähän uskaltautunu kirjottelee tonne odottajien puolelle, syysmassukoihin :ashamed: Silti viel varmuudeks hengailen täälläki... Jännittää niin kovin et jotain sattuis :/ Mut kuuluu asiaan. Oireita ei oo edelleenkä muuta ku alamasun erinäiset ja päivittäin vaihtuvat tuntemukset ja rinnat on kipiät. Pahoinvointia ei onneks oo :)
Plussatuulia kaikille muillekin :heart: Niin ja testeistä ootte puhuneet, mun ehdoton suosikki on apteekin oma.
 
Taotao -03 Onnea sinulle :flower:

Pamu k pahoitteluni keskenmenosta :hug:

Täällä olikin kivasti luettavaa, kun taas kerkesin koneen äärelle. Se on tämä vauvatehtailu aikaa vievää puuhaa. :heart: :p

Täällä ei ole tarpeeks kokemusta raskaustesteistä, että osais vertailla... :ashamed:
 
Kiitosta paljon vieläkin onnitteluista!! :)

Pamu k tämä oli nyt kolmas yrityskerta. Oltiin miehen kanssa varauduttu paljon pitempäänkin yritykseen, kun tuo kakkonen ei meinannu tulla ei sitten millään. Ja sithän se selviskin miks (miehellä vähän simppoja). Mutta hyvä näin. Ollaan molemmat nyt vähän hämmennyksissä, mutta onnellisia. Joo, vaikea se on olla ajattelematta negatiivisia, mutta pakko nyt yrittää. Kun mulla on muutenkin toisinaan taipumusta pieneen panikointiin. Mutta kuten sanoit, eihän sille mitään ite voi, joten turha sitä on miettiä. Toivon kovasti teillekin pian iloisia uutisia, ja oon vieläkin tosi pahoillani puolestanne :hug:

Kai sitä vois kohta vilkuilla tonne odottajien puolellekin, mutta ajatuksissa on, että vähän enemmän taustalla ehkä. Niin ja lokakulle menee la meillä, 5.10.!!
 

Yhteistyössä