Hakutulokset

1. DevilishDream

Apua, lapsella poski turvonnut hammassäryn takia!Mitä tehdä?

Odottelen että ne soittaa päivystyksestä takasin. 20 vail kolme sanoivat soittavansa, täällä sellainen että ite soitetaan ja ne soittaa takas.
  2. DevilishDream

jessus, en ole ajatellutkaan että on niin vaarallista posken turvotus :o Soitan heti päivystykseen.
  3. DevilishDream

Tytöllä kohta 6v on ollut takahampaassa jonkin aikaa reikä, joka taannoin vaivasi, mutta meni itsellään ohi. Sille ei sitten tehty mitään kun se on maitohammas ja lähtee irti kumminkin.Tänä aamuna lapsi heräsi itkien hammaskipuun ja annettiin särkylääkettä. Nyt huomasin että poski turvonnut...
  4. DevilishDream

Taas lisää ihmisiä kilometritehtaalle. Kiitos (l)ahtaajat.

Heh, mikäköhän sinä on, että mitä tahansa rollolainen täällä sanoo niin on lauma kanoja kaakattamassa ja pätemässä ja esittämässä viisasta sekä kaikkitietävää? Tästä ketjusta en nyt puhu vaan yleisesti, aina ollaan rollolaista nauramassa ja teilaamassa hänen mielipiteitään. Näppäriä ämmiä...
  5. DevilishDream

Tämä EI ole PAHALLA mutta miksi ihmeessä (raha juttuja)

Joskus ihmiset voivat olla niin uupuneita tilanteeseensa että eivät vaan kykene hoitamaan enää asioitaan.
  6. DevilishDream

Monenko lapsella meandin päärynätunika, muffinsitunika tai kaupunkitunika?Tärkeää!

Juu ei ole meilläkään kulunut puhki eikä haalistunutkaan. En tajua että miten ihmiset pesee niitä meandin vaatteita jos ne haalistuvat?
  7. DevilishDream

Monenko lapsella meandin päärynätunika, muffinsitunika tai kaupunkitunika?Tärkeää!

Joo se nauha näyttää kivalta tosiaan.Mutta turvallisuus ennen kaikkea =)
  8. DevilishDream

Tukes 08/2010 Hei, Tietojemme mukaan olette ostaneet lasten Päärynätunikan, Muffinsseja ja pilkkuja-tunikan ja / tai Kaupunkitunikan meiltä (me&i:lta). Haluamme teidän huomioivan, että näissä tuotteissa päänympäryksessä oleva koristenauha on vastoin yleisiä lasten-vaatteille asetettuja...
  9. DevilishDream

Jännä jos ei ole kaikille meandilta tilanneille tullut tietoa tuosta. Siksi just teinkin aloituksen että saa kaikki tietää keitä tää koskee. Meillä kuopuksella se muffinsitunika.Leikkaan nauhan kun muuten sit mietin et mitä jos kuristuukin.. :|
  10. DevilishDream

Tuli sähköpostia meandilta että se kauluksen nauha ei täytä turvavaatimuksia ja se pitää leikata pois.
  11. DevilishDream

Oiskos tää hyvä takki 7v likalle?

DingDong? Pimpelipom! =) :p
  12. DevilishDream

Noniin, kertokaa mulle siitä 2012 maailmanlopusta?

Voi jessus, huomaa että on yöaika kun on kaikenlaiset kuuhullut liikkeellä :D
  13. DevilishDream

Voi kun oli ihana teinipariskunta vauvan kanssa kaupungilla

Sinulla on mennyt hyvin. Suoraan sanottuna on harvinaista että olet yhdessä miehesi kanssa yhä, mun tutuista on varmaan 80 prossaa eronnut . Ovat nuorena menneet yhteen ja ero tullut kun kasvaneet erilleen. Ja mun tuntemilla muilla teiniäideillä ei ole yleensä noin hyvin sujunut. On kaikenlaista...
  14. DevilishDream

Noniin, kertokaa mulle siitä 2012 maailmanlopusta?

vasta vähän aikaa sitten kuulin koko jutusta ja en usko siihen kyllä yhtään, mutta mä nyt en usko mihinkään muuhunkaan, ateisti kun olen. kuitenkin kattelin huvikseni netistä tietoa, koska tykkään kuitenkin tutkia asioita. Mutta siellä höpistään ihan eri juttuja eri sivuilla? |O
  15. DevilishDream

Mikä pirun anneli? :o :xmas:
  16. DevilishDream

Apua!Mitä tekisitte kalliiden lasten merkkivaatteiden kanssa,myyttekö?

huutiksessa maksetaan tosi hyvin sitäpaitsi niistä, esim jostain lindexin uusretrosta saa melkein saman hinnan kuin uutenaja ne ei ees ole kalliita :o
  17. DevilishDream

Apua!Mitä tekisitte kalliiden lasten merkkivaatteiden kanssa,myyttekö?

Myyn suurimman osan. Siskon likka saa näteimmät ilmaatteeksi. Muille en anna ilmaiseksi vaikka on pyydetty ja jopa suututtu mulle siitä.
  18. DevilishDream

No millaisia kokemuksia sinulla on? Miten ovat vanhemmat pärjänneet? Mua kiinnostaa tää aihe ihan mun lopputyönkin kannalta, pitäisi tehdä aiheeseen liittyvä.
  19. DevilishDream

no siltä likalta nyt ei kannata kysyä, voi sanoa puolihuolimattomasti että joo kun kysyy onko kiva ja sit ei tykkääkään. Ehkä haen ihan kaupasta vaan sen ja likka sovittaa ite.
  20. DevilishDream

Voi sinua, luepa tarkemmin. Jos olisin yleistänyt niin olisin sanonut että AINA, nyt en sanonut. Olen tutustunut teiniäitiyteen lukemalla kirjallisuutta ja tutkimuksia aiheesta, lisäksi tunnen useita teiniperheitä ja lisäksi olen itsekin ollut teiniäiti. Mielestäni minulla on melko paljon tietoa...

Yhteistyössä