Apua!Mitä tekisitte kalliiden lasten merkkivaatteiden kanssa,myyttekö?

• Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
Ostin vauva-aikana kaikenlaisia pirun kalliita merkkivaatteita (katvig, småfolk, ej sikke lej, lego...) lapselle ja äkkiähän ne jäi pieneksi. suurin osa on lähes uudenveroisia. ja joo-o, kannattiko ostaa, mutta silloin jotenkin hurahdin :) . vielä ei ole tulossa tai ihan heti suunnitelmissa uusia lapsia. vaatteiden arvo yhteensä varmaan 500 euroa.. myisittekö vai säästäisittekö? saako noista ok hinnan esim. huutiksessa? vai pitäisikö laittaa säilöön.. miten te olette tehneet?

vieras
mä en osaa vanhoja lumppuja myydä. Olen kaikki antanut pois kuka vain huolii. Olen siis itsekin saanut käytettyjä.

Viisaintahan se on kierrättää ja kun jokainen ostaa kumminkin aina jotain, niin ne kierrossa olevatkin pysyy kohtuu kuntoisina. Sisarusten ja ystävien lapsille olen antanut.

Ei pidä ostaa enempää kuin mitä on varaa, sanoisin. Ei vaatteelle voi laskea jälleenmyntiarvoa, ei se ole sijoitus.

ap
Lähinnä mietin sitä, säilyykö vaatteet vuosia edes jossain kaapin perällä hyvinä? En mä rikastua meinaa todellakaan, mutta koska kyse on tosiaan lähes uudenveroisista vaatteista niin jonkinlainen korvaus olisi mukava saada

näin
myy ihmeessä. oon myös tehnyt niin ja hyvät rahat niistä saa..turha säilöä kaapeissa. voit saada hyvinkin yli puolet takaisin siitä mitä olet itse maksanut ja joistakin kivoista jopa omasi pois.

vieras
Noista merkeistä saat kivan hinnan esim. huutiksessa. Mä olen laittanut myyntiin ja ostanut taas uusia tilalle. Noi on sitä paitsi hyvä merkkejä. Varsinkin nyt isommilla lapsilla käytetään juuri noita merkkejä, koska kestävät pesua ja pitoa todella hyvin. Ja onhan ne kivannäköisiäkin ;)

Yhteistyössä