Hakutulokset

1. M

veritesti negatiivinen ja virtsatesti haamu

mitähän toi voi tarkoittaa kun olen kotona saanut testeihin 3 haamua ja veritesti oli negatiivinen?
  2. M

KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT!

juu-u... kävin eilen tk:ssa verikokeessa ja äsken soitin tulokset niin raskaustesti oli negatiivinen. mutta miten oon sit saanu kotona 3 testiin haamun. :headwall: kyllä alkaa järki loppuu. :x luulisi kai, että veritestissä se näkyisi aiemmin kuin kotitestissä...vai????
  3. M

testasimpas tänään...ja kyllä minä siihen haamun sain. mutta entäpä jos mulla on vielä hormonia keskenmenosta? pystysköhän ne oireet häviämään ja nyt ois tullu sit takasi?? :headwall: mut luulisi kai että kun km ni kun ne oireet on kadonnut niin ei kai ne voi uudestaan tulla...
  4. M

te jotka tulleet raskaaksi heti keskenmenon jälkeen....

kuinka pian testasitte? milloin raskausoireet alkoi tulla takaisin? mulla on keskenmenosta noin 4 viikkoa ja muutama päivä sitten alkoi taas oireet ilmaantumaan. onkohan mahdollista, että voisin olla raskaana uudestaan näin nopesti?
  5. M

te jotka tulleet raskaaksi heti keskenmenon jälkeen....

kuinka pian testasitte? milloin raskausoireet alkoi tulla takaisin? mulla on keskenmenosta noin 4 viikkoa ja muutama päivä sitten alkoi taas oireet ilmaantumaan. onkohan mahdollista, että voisin olla raskaana uudestaan näin nopesti?
  6. M

juu kävin 15.10 ultrassa ja kaikki oli tullut pois. sitä en tiedä oliko km vuotoa, mutta niin automaattisesti arvelin :whistle: oiskohan tuo voinut sitten näinkin äkkiä tärpätä? hui kamala kun rupes jänskättää.. kumpa olisi jossain testi jemmassa :)
  7. M

onko kellään tullut raskausoireet takaisin?? mulla alko km vuoto 4.10 ja loppu 29.10.(vika viikko oli varmaanki menkat, ainakin epäilisin) niin luulisi kai ettei sitä hcg:tä enää olisi. vai? mulla on nyt pari päivää ollu tosi etova olo, väsyttää ja päähän koskee ja rintoja on ruvennut...
  8. M

siis mulla menee hermo tän vuodon kaa....eka lorisi sen 2 vikkoa ja sitten oli vuodoton päivä ja sit vuoti vielä yli viikon ja nyt oli pari vuodotonta päivää ja taas tuhruttelee :headwall: ei tuu mittää :$ toivoin jo eilen että olisi ovis tulossa tai jotain kun niin vihloi ja nipisteli .
  9. M

Kuinkakauan raskausoireita keskenmenon jälkeen?

tosta kohdun kasvusta en tiedä. mutta mulla oli km jälkeen rinnat kipeenä vielä yli viikon ja muita oireitapa mulla ei oikeestaan ollutkaan. vissiinki oireita voi olla niin pitkään kuin on hcg koholla.
  10. M

menkoista

eli onko kelään alkanu heti km vuodon jälkeen menkat? mulla kesti vuotoa n. 2 viikkoa ja viime lauantana se loppu mutta sunnuntaina alkoi taas runsas vuoto.
  11. M

minäkin voisin tänne tuppaantua. eli mulla oli km 10/08 ja toinen lapsi oisi haaveissa. kp ?/30. niin, ja onko teistä kukaan tietoinen että voiko tulla raskaaksi jos on raskaushormoni vielä koholla?
  12. M

raskaushormonista ja raskautumisesta

tää voipi olla tyhmä kysymys :headwall: mut voiko tulla raskaaksi jos on vielä hcG arvo koholla. vai pitääkö sen olla nollas ennen kuin voi tulla uudestaan raskaaksi?
  13. M

millaista vuoto..

onko teillä ollut vuoto millaista?? itselläni on sellaista limaista jota ei tule runsaasti siteeseen vaan oikeastaan vain pyyhkiessä paperiin. onkohan se yleensä tollasta vai pitäisikö sen olla "vetistä"
  14. M

te joilla ollut runsaampaa alkuraskauden vuotoa.....

eli onko ollut kellään alkuraskaudessa vuotoa joka on ollut aika runsasta? ja kaikki ollut kumminkin hyvin? kuinka pitkään on vuotanut? entä jos aikaisessa ultrassa on näkynyt se pussi ja kaikua ei ole kuulunut.
  15. M

ilmeisesti keskenkö??

eli mulla alkoi vuoto ruskealla tuhrulla ja sitä oli pari päivää. ja sitten tuli verta jota on tullut nyt jonkun verran 3 päivää. kävin lääkärissä ja ultrassa näkyi se sikiöpussi vai mikä se nyt onkaan. mutta lääkäri ei kuullut kaikua.(sanoi kyllä ultran olevan vanha jottei ole kovin tarkka)...
  16. M

apuuva. kellertävää/rusehtavaa valkovuotoa

kestikö tuo vuoto kuin kauan? mulla on nyt neljäs päivä.

Yhteistyössä