Hakutulokset

1. M

apuuva. kellertävää/rusehtavaa valkovuotoa

eli mulla on tullut muutaman kerran paperiin vaalean ruskeaa valkovuotoa ja muutoin on kellertävää. viikkoja on 6+4. onkohan tuo miten vakavaa? kipuja ei ole muutoin kuin alaselässä. sitä ei oo kuitenkaan kuin ehkä jonku nuppineulanpään verran. pari sellasta klönttii. niikuin kokkareinen...
  2. M

** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

jospa minäkin tänne tulisin. eli toista odottelen. esikko poika on syntynyt 2004. LA on laskureitten mukaan 25.5.09. sairaala on KAKS. mulla on ensimmäinen neuvola 15.10. ei millään jaksasi oottaa sinne asti. mites, oletteko te miten aikaisin kertoneet uudesta tulokkaasta? min' en ole...
  3. M

*~ Plussien viikko! vko38 ~*

Devilah :hug: Minä sit plussasin. kävin eillen tk:ssa. ei tätä kyllä oikeen usko
  4. M

Ekat raskaus oireet??

nii ja tost 31/30 alavatsan viiltelyt ja paineen tunne
  5. M

Ekat raskaus oireet??

joskus kp 25/30 tuli rinnasta jotain eritettä ,paleli ja väsytti kp 27/30 rinnat alkoi aristaa, muutaman kerran pikkasen öklö olo kp 36/30 rinnat älytön kipeet
  6. M

kumpa meilläki ois noin ni ois helpompaa. meil pitää eka siis se lähete pyytää ja sit jonottaa labraan, että saa sen pissapurkin :/ muistaakseni täälläkin oli ennen että sai mennä vaan suoraan. miks lie muuttaneet systeemin
  7. M

meillä pitää eka soittaa päivystävälle hoitajajalle, että laittaa lähetteen labraan
  8. M

enpäs päässyt tk:ssa käymään. kun toinen auto levisi ja toisel isäntä töissä :headwall: mutta tänään tai huomenna pitäs tulla testiä postissa ni eiköhän se niil selviä =) ilmottelempas sitten.... mutta kyl tässä ihan positiivisella mielellä ollaan kun ei tätiäkään oo :D
  9. M

minä olin ihan varma että tässä kierros ei tärppää kun ei etes tullut pupuiltua kun pari kertaa :whistle: jänskättää huominen joko tk:n testis näkyy plussa
  10. M

kokeillaan...saapi nähä mitä tulee. :D nui kuvat ei kyl oo oikeen selviä kun kamerakännykäl otettu. kannattaa isontaa tota kuvaa ni näkyy paremmin. nii...ja toi alempi testi....se viiva näkyy luonnossa ihan selvästi. tos näyttää sellaselta sumuselta..joo. kauheet sepustukset :kieh:
  11. M

onneksi olkoon kekkeri :flower: :heart: tähän kirjotukseen sen kuvan halluisin :)
  12. M

jennyli. en oo testannu nytten. huomenna käyn tk:ssa. jospa se nytten näkyisi. miten nuita kuvia saa oikeen laitettuu...en ällyy :headwall: mulla ei muita oireita ku rinnat on kipeet (yleensä yöllä), alavatsassa on sellasta painon tunnetta ja joskus saattaa päivällä tulla ellotus olo.
  13. M

testasimpas äsken. ja haamu tuli =) tuo testi on herkkyydeltään vissiin 20. eli ei kai mulla ainakaan oo kemiallinen ollu jos nyt näyttää tol testil haamuu. muut testit ollu sen 10. kumpa toi viiva vahvenis. no, maanantaina käyn taas tk:ssa. nouseekohan mulla sit hormoonit hitaasti tai sit...
  14. M

hui...minä testaan kohta. ei etes aamupissa meinaa tulla kun jännittää =) paha olo ainakin on ja yöllä rinnat tuli älytön kipeeksi. huolettaa vaan tuo alamaha kipu mutta onneksi ei kuitenkaan ole ihan älytön
  15. M

kokemuksia dBest raskaustestistä

nibbler.........oliko se miten haalea. mulla oli haalea mutta kuivana on aika tumma. mutta eihän se kumminkaan ollu väärä plussa
  16. M

kokemuksia dBest raskaustestistä

eli onko kellään kokemusta dBest nimisestä r-testistä. onko kuin luotettava?
  17. M

kävin sit apteekista pari uutta testiä. ja edelleen se haamu siin tököttää. ( tosi tosi laimeesta pissasta tein) ei kai kaikki 3 erilaista testiä voi olla viallisia :whistle: mitenkähän pitkään se raskaus hormooni pysyy mitattavalla tasolla. luulis kait sen jo alentuneen jos ei ois...
  18. M

ootko jennyli testannu r-testilllä? mulla ei oo kokemusta nuista ovistesteistä. mutta en ainakaan usko että ovista nuin pitkään näyttäsi ja jos sulla on kerta ollu jo ovis täs kierros. mut eikös joillain voi tulla tuhrua oviksen aikaan...vai mitenseoli :) minä oon täällä jo kohta ihan...
  19. M

minä en nyt oiken ymmärrä...kun sain ihan selkeen haamun eilen. MUTTA kun kävin tänään tk:ssa testaamassa ni se oli nega :/ (pissasta) onkohan tk:n testit sitten ihan nuita herkimpiä vai kuin? tiiä mitä tässä ajattelisi. tätiä ei kyl vielä ainakaan oo näkyny
  20. M

haamusta

mulla on kp 30/30 menos ja sain kotitesti.fi liuskatestiin haamun. eikö siin pitäs näkyy jo tummempi viiva kun testi on 10 Miu. (pissa kyl oli rakos vaan vajaa 2 tuntia)

Yhteistyössä