Hakutulokset

1. T

Montako äitisi nimistä on kastettu tänä vuonna?

Ainopa hyvinkin.Itsellänikin on Aino. =)
  2. T

Sauna on sellainen paikka missä kuulee noita totuuksia...

Käytiin saunassa ja poika tuumas kun oltiin suihkussa että äiti onko sulla vauva mahassa kun on niin jätti suuri maha?sanoin että ei todellakaan.Poika meitti hetken ja tuumas että no sen on pakko olla sitten läskiä. :ashamed:
  3. T

posliini kiitorata vai villi viidakko?

Villi viidakko. :D
  4. T

Tää olo on niin syvältä(valitusta)....

Miksi mulla on menkat viikon välein?nytkin alaselkää polttaa niin vietävästi. |O |O :ashamed: .Mulla on joka imetyskerralla tämmöiset kierrot ja kun imetyksen lopettaa niin normalisoituu väluittömästi.Imetystä en tahdo viel lopettaa. :/
  5. T

Noista kivunlievityksistä synnytyksessä

Meillä päin pitää kyllä vaatimalla vaatia jos aikoo saada jotain. |O Viimeseen asti yrittävät olla antamatta. :kieh: Siksipä kävinkin pelkopolilla että on mustaa valkosella kun menen synnyttään.
  6. T

Epiduraali vs. Spinaali

Juu,siinähän pitää pysyä hyvin paikallaan ja erittäin ihana jos suppari tulee just ku aletaan pistämään. :D
  7. T

Epiduraali vs. Spinaali

Yleensä eivät laita spinaalia ens synnyttäjille sen vuoksi kun vaikutusaika on kahdesta kolmeen tuntiin ja se voi joskus hidastaa suppareita ja eka synnytys voi olla vaikka ja kuinka pitkä.Mulla on aina syntyneet vartin sisään kun on spinaali laitettu ja paikat on ollu auki 4-5 senttiä. =)...
  8. T

Epiduraali vs. Spinaali

Yhdesti laitettu epiduraali ja ei mitään tehoa ollut.Spinaalin saanut kolmesti ja vienyt kivun aivan kokonaan.Aivan huippu juttu,ei siis mitään kipuja.Olla vain ja odottaa että saa alkaa ponnistamaan. :D
  9. T

Epiduraali vs. Spinaali

Spinaali ehdottomasti. =)
  10. T

Mä lähden tästä sitten petiin,öitä kaikille!

Ja muistakaa olla kiltisti ja ei sitten mitään höpö juttuja. :whistle: :D Kauniita unia! :wave: :wave: :wave:
  11. T

.

:wave:
  12. T

Millä lähtee mustikka käsistä???

Kiitos vinkeistä! ;) Ei varmaan kannata vielä kokeilla jos tulee lähdettyä tälle syksylle mustikoita kerämään. :) Pesee sitten kunnolla kädet. :D
  13. T

Ompas mulla sokee mies

Multa ukko kysy viimeksi kun tulin parturista kotiin että et sitte käynytkään parturissa?
  14. T

Millä lähtee mustikka käsistä???

Ahistaa kun sormet on ihan siniset ja yrittänyt pestä vaikka ja millä aineella. :kieh: Ja edelleen vaan on siniset.
  15. T

Olisko jollain myydä mulle stepperiä?

Mä oon täältä keski-suomesta. =) Voi laittaa vaikka postissa tuleen ja maksan tietty postaritkin.Yytä voi vaikka laittaa,nyt täytyy lähtee pakastamaan mustikat.Palaan myöhemmin juttuun.Kertokaa mimmoisia laitteita teillä on. :D
  16. T

Olisko jollain myydä mulle stepperiä?

Pitäs aloittaa kuntoilu ja olis kiva kokeilla steppariä. ;)
  17. T

Olenko turhaan huolissaan ja vauhkoonko taas ihan turhaan?

Miksi sitä pitää seota heti kun tulee vauvoista puhe tai näkee vauvan. :D Taitaa olla piilevänä aina tuolla aivokopassa. :whistle:
  18. T

Olenko turhaan huolissaan ja vauhkoonko taas ihan turhaan?

Lopetetaan oitis tää keskustelu,iskee taas vauvakuume. :D

Yhteistyössä