posliini kiitorata vai villi viidakko?

Alkuperäinen kirjoittaja jarna36:
Mites rouvat ja neidit on asiat alushousuissa?

Täällä rehottaa villi viidakko tätänykyä :LOL:
Sama vika.
En ole koskaan karvojani ajellu enkä aio sitä tehdäkkään koskaan....

Ja kukapa sitä kattelis.Ei täällä kukaan mun lalapäästäni ole kiinnostunu :LOL:

vakkari
tierättekö et mä kerran pikkutyttönä uimahallissa ihmettelin et miten vanhoilla naisilla on sellanen kauhee tupsu ja sit jollaki nuoremmalla naisella olikin vaan sellanen pikkunen viiva siinä edessä...
En mä silloin tienny mitään,et niitä vois ajellakkin. Ja onneks en äidiltänikään kysyny.

piltti
Täysin posliini, myös ruskean reiän ympäriltä =)
Tänään jouduin yllättäen mies lääkärin vastaanotolle joka joutui tekemään sisätutkimuksen. Tuumasi vain että harvoin näitä näkee. Jäi epäselväksi että posliinia vai muuten vaan tätä tavaraa?=)

piltti
Alkuperäinen kirjoittaja piltti:
Tänään jouduin yllättäen mies lääkärin vastaanotolle joka joutui tekemään sisätutkimuksen. Tuumasi vain että harvoin näitä näkee. Jäi epäselväksi että posliinia vai muuten vaan tätä tavaraa?=)
Lääkäri sanoi myös että repsottaa vähän...luulin että oli karvoja jäänyt tarkistin kotona peilillä. Ja kauhukseni huomasin että multa työntyy jotain emättimestä. Ylimääräisiä lirpakkeita reiästä? Mikä se on? (viisi lasta olen synnyttänyt. Kohdun laskeuma?) Ei kai?

Lääkäri sanoi myös että repsottaa vähän...luulin että oli karvoja jäänyt tarkistin kotona peilillä. Ja kauhukseni huomasin että multa työntyy jotain emättimestä. Ylimääräisiä lirpakkeita reiästä? Mikä se on? (viisi lasta olen synnyttänyt. Kohdun laskeuma?) Ei kai?
Aika outo lääkäri :eek: Kai monillakin voi vähä repsotella...viiden läpsen älkeen.

Siis emättimestä vai?? Vaikuttaa kyl siinä tapauksessa laskeumalta :(

piltti
juu emättimestä näkyy jotain lerpakkeita. Mutta kun kohtua paineli niin se kyllä laittoi sormensa syvälle ja paineli mahaa? Olisi luullut että jos kohdun laskeuma niin olisi sanonut kunnolla asiasta ja tuskin sitten tunnustelee kohtua mahasta?

Yhteistyössä