Hakutulokset

1. K

Sanokaapa mitä laittaisin täytekakun väliin?

:wave: Nostan vielä jos tulis lisää ideoita.
  2. K

Meille sit tuli enkelivauva

:'( Kovasti Voimia! :hug: :hug:
  3. K

Joo aattelinki heti et laittasin mansikkaa. :D Joo hyvä laita vaan sit ku ehit. :)
  4. K

Nami. :p Tämä ketju pitää merkata. :D
  5. K

Kaupan suklaamoussea? :p
  6. K

Kuulostaa hyvältä paitsi meidän muksut on ranttuja vadelmalle ku niisä on "siemeniä". :o Mut miten tuo valkosuklaamousse tehdään? Onko valmis mössö kaupasta vai? :)
  7. K

Ideoita? Mansikka on yks mut se meinaa valua ku otan pakkasesta. Poika täytti 6v mut vietetään nyt viikonloppuna. Se puhu jostaki suklaakakusta. :D Oisko joku banaani vanukas yhistelmä hyvä? :whistle:
  8. K

mistä voi ostaa harsoja?

kärkkäiseltä ostin sielä on värillisiä (löytyy vaaleanpunaisena ja sinisenä nalleja jotka on "painettu" harsoon sit on niitä ihan valkoisia. :)
  9. K

Sanokaapa viisaammat, että..

Ok. Kiitos ystävät. Kuulostaa järkevältä. :hug: Tosi vähä kyllä tulee kermaa. :)
  10. K

Auttakaa mua.. pitäs ostaa aineita ja kokeilla tuota ku on niin herkullinen. :p
  11. K

miksi tuosa ohjeesa 5 kohdassa lukee et sulata suklaa ja lisää kerma vaik ohjeesa kuorrutteessa lukee valkosuklaa ja tomusokeri.? Aattelin vaan et teenkö mä niin et sulatan suklaan ja lisään tuon tomusokerin 2tl vai kuuluuko siihen oikeestikki kerma.? En oo ikinä tehny suklaapäällistä niin en...
  12. K

tuleva synnytys pelottaa ja paljon

EI muutaku voimia ja toivotaan että synnytys olisi mahdollisimman helppo. Aina voi tulla yllätyksiä niinku mulle tuli viime synnytyksessä ettei supistukset ollutkaan kipeitä vaik luomuna synnytin. :) :hug:
  13. K

Mistä edullisesti tommonen juttu

trampoliini? ;)
  14. K

Mulla on ihan kamala olo.. :(

Auts. :x Ei vahingolle voi mitään. Onko tyttö minkä ikäinen? :hug:
  15. K

no minkäs nimiseltä tää meidän vauva nyt sit teidän mielestä näyttää :)? *kuva*

Jeremia, Aaron tms. Onnea pojusta! :heart: :flower:
  16. K

Onko kukaan maistanut kylmäpuristettua rypsiöljyä?

Mä ostin luomu version ja siinä on pähkinäinen maku. Tuota laitan salaatin sekaan. On ainaki terveellistä. :p

Yhteistyössä