Mulla on ihan kamala olo.. :(

Putsailin tytön korvia vanupuikolla eilen.. ja likka heilautti tosi rajusti päätää, vaikka pidin siitä (näköjään mukamas :'( ) hyvin kiinni ja puikko meni sit kärvakäytävään.. ja tyttö huus ku päätä leikattas.. no itku lakkas ja oli ku ei mitään.. Tänää tyttö oli tosi itkunen ja outo.. Kurkkasin sitte jotenki sattumalta sitä korvaa minne tökkäsin eilen ja siel oli kuivunutta verta.. No soittelin sit päivyystyksee ja käytii näytillä..

tulos: Tärykalvossa suht iso reikä :'( :'( :'( :'( :'(

Mä en uskalla putsaa ton tytön korvia enää.. lykkään sen homman tolle äijälle :'( Mulla on ihan kamala olo.. vaikka vahinkohan se oli..

joo haukkukaa miut ny sit kamalaks äidiks.. otetaa nyt sit kerralla kaikki paska niskaan.. :'(

puikolla putsaat?
meillä putsataan kostutetulla pumpulilla,tai pestään korvat suihkussa/kylvyssä.
mitä sille korvalle nyt sit tehdään?

elämässä sattuu kaikenlaista,älä ota niin kovasti ittees vaan ota opiksi....halit teidän perheelle :hug:

ps. vanulaputkin on keksitty....

1v4kk on tyttö.. joo putsaan..taino.. en enää putsaa.. VIIKKOON ei saa mennä vettä korvaan.. särkylääkettä tytölle annoin.. ja ei valittele korvaa enää.. nukkuu nyt.. muutaman viikon päästä pitää varaa neuvolalääkärii aika et pääsis kattoo milt siel korvas sit näyttää.. itsestään sen pitäis umpeen mennä..

JOO ENHÄN MÄ SITÄ PUIKKOA SINNE SAATANAN KÄYTÄVÄÄN työntäny.. vaa siitä ulkopuolelta putsasin.. tyttö heilautti niin kovasti päätään että se meni VAHINGOSSA SINNE:. :'( :'(

Mulle on pienenä sanottu, ettei korvaan saisi työntää yhtään mitään just ton takia.. EN ole koskaan uskaltanut kunnolla omiin korviin enkä varsinkaan lasten korviin noita puikkoja käyttää kun toi mahdollisuus on aina olemassa.
Mutta siis, ei kai tosta sentään mitään pysyvää vauriota tule? Sattui varmaan aika kiitettävästi :|
Älä ap kuitenkaan itseäsi syytä, ei se tapahtunutta kuitenkaan poista.
:hug:

vieras
sääntönä kuitenkin olisi, että korvaan ei työnnetä mitään kyynerpäätä pienempää, eli jos putsausta vaatii niin neuvolaan imulla tai huuhtelulla töhnät pois. Koskee siis myös aiukuisten korvia

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
sääntönä kuitenkin olisi, että korvaan ei työnnetä mitään kyynerpäätä pienempää, eli jos putsausta vaatii niin neuvolaan imulla tai huuhtelulla töhnät pois. Koskee siis myös aiukuisten korvia
Juuri näin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Ceridal hyvä tuohon.Sitä korvakäytäväänniin putsaantuu itsestään :)

http://www.ceridal.com/index.php?id=a1a10&select=Ceridal
Tätä tuotetta ylistän myös :wave: . Ja sittenhän on niitä muotoiltuja topseja, mitkä ovat leveämpiä malliltaan.
Meillä laitettu tuota vielä vanhaan nenätippapulloon niin on helppo laitaa pipetillä korvaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Häjy Emäntä:
Ceridal hyvä tuohon.Sitä korvakäytäväänniin putsaantuu itsestään :)

http://www.ceridal.com/index.php?id=a1a10&select=Ceridal
Tätä tuotetta ylistän myös :wave: . Ja sittenhän on niitä muotoiltuja topseja, mitkä ovat leveämpiä malliltaan.
Meillä laitettu tuota vielä vanhaan nenätippapulloon niin on helppo laitaa pipetillä korvaan.
Kiitos loistavasta vinkistä :hug: :flower:

Yhteistyössä