tuleva synnytys pelottaa ja paljon

pojan synnytys kesti hiukan päälle 48h ja pelkällä ilokaasulla.. epiduraalia en silloin voinut saada henkilökunnan pienen ''virheen'' vuosi..

nyt tää tuleva pelottaa nään painajaisia ja vaikka mitä saatan herätä yöllä hirveeseen kipuun mikä siis loppuu heti kun herään :/ epiduraalia en edes halua ajatella pelottaa sen laittaminen jne

ja mikä tossa synnytyksessä pelottaa niin on se kipu kun viimeksi menin ihan paniikkkiin viimeisempinen supistusten aikana ja luulin että kuolen just siihen :'(

ja sitten tullut ihan outoja ajatuksia entäs jos kesken synnytyksen joutuisinki leikkaukseen niin mitäs sitten jos oon syönyt ja juonut just jne :eek: ahistavia ajatuksia pyörii mielessä koko ajan :'(

Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:
Käy puhumassa asiasta mahdollisimman pian, että ehdit työstää sitä ennen h-hetkeä.

:hug:
mä ajattelin että kun maanantaina on ä polilla ultra.. niin pitäskö sen lekurin kaa ottaa puheeksi :snotty: mut en mä tiedä miten aloitan jne ja ymmärtääkö ne kuitenkaa.. vai onko niitten kannaotto että synnytettävä on pelkäsit tai ei :snotty:

vieras
Täällä kans ruennu pelottamaan, kolmas synnytys pikapuoliin edessä..
Ei pitäis olla mitään syytä miksi pelätä, koska kaksi edellistä synnytystä menneet loistavasti ja olleet erittäin positiivisia kokemuksia.
On tullu vissiin luettua liikaa "kauheista synnytyksistä" ja nyt ku katsonut tuota Kätilöt-sarjaa ja sitä naisten pungerrusta siellä niin tullu sellainen olo että voi ei :/

vieras
Mäki ajattelin synnyttää ilman epiduraalia koska sen laitto oli minusta niin inha ajatus... Mut tulin toisiin aatoksiin kun tositoimet alkoi. Ei se lopulta ollu niin paha se laitto, pahempaa oli se et toimi vaan toispuoleisesti, eli lepoa en sen avulla saanut :( :(

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunokki:
EI muutaku voimia ja toivotaan että synnytys olisi mahdollisimman helppo. Aina voi tulla yllätyksiä niinku mulle tuli viime synnytyksessä ettei supistukset ollutkaan kipeitä vaik luomuna synnytin. :)

:hug:
onneksi oli edes positiivinen yllätus =)

Yhteistyössä