Hakutulokset

1. P

Taas löytöjä pakasteesta!! Vinkkejäää

Mä äsken tein jo pelkistä puolukoista vispipuuron mut en ole mustikoista ikinä tehny? Tuleeko hyvää?
  2. P

Taas löytöjä pakasteesta!! Vinkkejäää

Eli 4 maitopurkillista löysin marjojen seasta, jossa on puolukoita ja mustikoita sekaisin. Vanhemmilta sain mut en ole keksinyt mitä niistä tekisin. Joo joo, tiedän, piirakoita, piirakoita mut ku taas tuo määrä on semmonen etten kymmentä piirakkaa viittis tehdä, ku pitäis kuitenki tuo...
  3. P

700g jauhelihaa pakasteessa, mitä tehdä?

kiitti vastauksista. L'hden tästä kokkauspuuhiin. Paljon mulla on vielä opittavaa ruoan laitossa. :whistle:
  4. P

Aivan mutta entä jos on jo kertaalleen pakastettu jauheliha?
  5. P

juu, pitää alkaa jotain tekemään. pitää laittaa loput pois mitä ei keksi mihin tunkis.
  6. P

Kyllä se alle 3kk ollu siellä. Mä kans mietin noita lihapullia, mut ku sitä jauhelihaa on niin hirveesti et jos teen isomman satsin ni taas pitäs laittaa pakkaseen.... voiko sillai tehdä? ei kai...
  7. P

Olen koittanut saada pakastinta tyhjäksi tulevan muuton takia ja sieltä löytyi 700g paketti sika-nautajauhelihaa. Olen kai sen sinne nakannut yhtäkkisen reissun takia. voiko siitä tehdä vielä jotain vai heittäisittekö roskiin?
  8. P

Mitä tapahtui eilen Täydellisissä naisissa?

ok, kiitos... joku olikin selittäny tuonne nelosen sivuille... eipä kyllä tapahtunu mitään viissiin..
  9. P

Jäkiksen jälkeenhän se tuli. Okei sitten, ei sitten.
  10. P

:attn: Eikö kukaan muka ole kattonut? Hö!
  11. P

Meillä tuli juurikin sopivasti sähkökatko ekan mainoskatkon jälkeen eikä tullu takas enää... |O Viikon kohokohta meni sitten siinä...
  12. P

Lupasin kertoa, miten käy, kun valitin vihreästä sipsistä.

Miten muuten kun lähetätte takaisin, niin lähetättekö sen pakkauksen myös? Mietin tässä et ku haluaisin lähettää kiven tai kuivuneen rusinaköntin joka löyty cheerious-muroista. :$ se on niin iso pakkaus...
  13. P

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Minäkin ajattelin ottaa tämän keskiviikon punnituspäiväksi. Alkupaino: 84,4 kg Paino nyt: 69,1 kg Pudotusta viikossa: -500g Pudotusta yht: 15,3 kg Tästä on hyvä taas jatkaa. Nyt alkaa olemaan niin tiukassa tuo pudotus ettei tosikaan. Asennetta saa olla koko ajan hakemassa. Tipunen...
  14. P

Aloitus 2.1.2008, kiinnostuneita??

Vieläkö kelkkaan mahtuu? Mä oon ollu tuolla toisessa kelkassa mukana mutta on tainnu joulu viedä sieltä kaikki. Ketju on ehtiny jo pitkäksi enkä ole ihan kaikkea kerenny lukemaan et minkäslaiset teillä on tavat täällä? Onko punnituspäivä jokin tietty? Eli mä olen lähteny 84,4 kg viime...
  15. P

Pukekaa hyvät ihmiset niitä vauvojanne tarpeeksi!!!

Minäkin laitan lusikkani soppaan eli mä olen kans miettiny paljon tota pukemishommaa ja kyl mä ihmettelen suuresti kaverini vauvaa kun tämä oli ihan vastasyntynyt, vauvalla oli nilkat paljaana, ei siis sukkahousuja, t-paita body päällä ja ulkona oli -9 astetta. Lähti sen kanssa ulos, päällä oli...
  16. P

Uusi laihdutusryhmä, kiinnostaako?

hups, hups! Täällä on painoa tullu lisää, eikä joulu ole vielä edes alkanu! Apua! Eli +200g on tullunna lisää. Ehkä uuden vuoden jälkeen sais taas itseä niskasta kiinni. Ajattelin kyllä tämän joulun ottaa aika iisisti, etten suklaata ainakaan kovin vetäisi! Saas nähdä miten käy, mut en taida...
  17. P

Auttakaa nyt tyhmää mäessä! Liittyy piparkakkutaloon!

Kiitos, täytyy laittaa likoamaan. :flower:
  18. P

gitte: täälläkin kaikki se ylimääräinen on kertynyt mahan , reisiin ja takamukseen, ei kiva ollenkaan. Täytyy vaan koittaa tehä vatsalihaksia. Mut mun tulokset: Alkupaino: 84,4 kg Paino nyt: 69,6 kg (+-0) Pudotusta yht. : 14,8 kg BMI 23,6 Paino kyllä käväisi 69,3 tuossa joku aamu mutta ei...
  19. P

Auttakaa nyt tyhmää mäessä! Liittyy piparkakkutaloon!

Että miten mä saan fiksusti ja helposti sen sokerin nyt paistinpannusta irti! Mä ku niin äkkii tein sen niinku pitääki ja nyt se on tietty ihan kovaa siinä. En viittis uudelleen laittaa enää levylle ku oli reunan yli valunu. Onko entinen pannu?
  20. P

Huhuu!! Onko meitä täällä enää väkeä? Minä ainakin olen taas täysillä mukana, kun pääsin vihdoin ja viimein kuutosella alkavalle luvulle! Alkupaino: 84,4 kg Paino nyt: 69,6 kg Pudotusta yht. 14,8 kg BMI 23,6 Että on mahtava olo!

Yhteistyössä