Lupasin kertoa, miten käy, kun valitin vihreästä sipsistä.

Tänään tuli kotiovelle kannettuna neljä sipsipussillista ja dippimixpussi.

Mutta vastausta siihen, miten voin luottaa, etteivät sipsit yleensä ole solaniinipitoisia en milloinkaan saanut... :|

(eikä mulla tietenkäänn ole kermaviiliä kotona, hemmetin hemmetti!)

miia
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Mitäh, voiko vihreistä sipseistä valittaa?
On niitä joskus sattunut pussissa olemaan, ei ole tullut mieleenkään niistä valittaa.
Onko ne vaarallisia?
Enpä oo määkään älynny valittaa. Oisin saanut mooooontaaaaaa pussia ilmatteeks, sillä useasti puseista löytyy niitä vihreitä. Mää oon vaan jättäny ne syömättä.

suodatinpussi
kaikesta kannattaa valittaa... mä valitin joskus suodatinpusseista kun paketissa oli toisissa sauma auki. no parin päivän päästä kannettiin kotiin PAHVILAATIKOLLINEN niitä suodatinpusseja... riitti muuten vähäks aikaa.

Siistiä, jatkossa alan aina reklamoida! Harmi kun olin yläasteelainen kerran, eikä tullut mieleen valittaa, kun löysin kaupan karjalanpiirakoista, siis ihan pakatuista kärpäsen :x En ole sen jälkeen niitä juuri ostanutkaan.. Olis voinut saada paljon uusia piirakoita :xmas:

päätön ratsumies
mä valitin vähän aikaa sitten broilerin filesuikaleista , täälläkin kirosin niitä ,tänään tuli ko, firmalta 20? hyvityskortti valtavien selitysten kera :D

päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:
mä valitin vähän aikaa sitten broilerin filesuikaleista , täälläkin kirosin niitä ,tänään tuli ko, firmalta 20? hyvityskortti valtavien selitysten kera :D
mikä niissä oli vikana?
no paketit oli kun potkupalloja (turvonneita) 5 päivää ennen parasta ennen
päiväystä :x

Yhteistyössä