Lupasin kertoa, miten käy, kun valitin vihreästä sipsistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te laitatte sen valituksen ja mihin sävyyn..täytyykö olla "pahalla päällä" vai hienovaraisesti kysellä että mikähän tässä tuotteessa mättää.
No mä laitoin meilin Bella Roman asiakaspalvelusta tai paremminkin sen puutteesta. Ihan suoraan laitoin miten oli palveltu. Ja sain heiltä kahden hengen aterialahjakortin... :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Siistiä, jatkossa alan aina reklamoida! Harmi kun olin yläasteelainen kerran, eikä tullut mieleen valittaa, kun löysin kaupan karjalanpiirakoista, siis ihan pakatuista kärpäsen :x En ole sen jälkeen niitä juuri ostanutkaan.. Olis voinut saada paljon uusia piirakoita :xmas:
Niinpä. Mäkin löysin kerran Saarioisten kinkkupizzasta kärpäsen, yök..! Mut eipä tullut mieleen lähettää pizzaa Saarioisille.. :x
Ne piirakatkin oli varmaan jotain Saarioisten, noh, äitien tekemää ruokaa, kodin oloisissa olosuhteissa ilmeisesti kun kärpäsiäkin pörrää ruoan sekaan :x

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Siis oikeasti jaksatte valittaa tollasesta??? :headwall:
Myrkyllisestä tuotteesta valitan taatusti.

(oli muuten elämäni kolmas reklamaatio mistään)
Tuskin siinä kuivassa sipsissä mitään myrkkyä oli, sehän häviää keitettäessäkin, niin miksei kuivattaessa?

heehhhe
"Tuskin siinä kuivassa sipsissä mitään myrkkyä oli, sehän häviää keitettäessäkin, niin miksei kuivattaessa? "

Ehhhhhe luulekko nää että ne sipsi tehhään kuivaamalla. tyrkis.....

Tuskin siinä kuivassa sipsissä mitään myrkkyä oli, sehän häviää keitettäessäkin, niin miksei kuivattaessa?
Mistä tälläinen tieto? Itse kyllä jättäisin keitetytkin vihreät perunat syömättä, (jos nyt yleensäkään söisin perunaa), mielummin kuin ottaisin riskin lievästäkään solaniinimyrkytyksestä. Solaniinimyrkytyksen oireita: karvas maku suussa ja nielussa, ripuli, pahoinvointi, vatsakivut, oksentelu ja päänsärky

Oletteko valmiita maksamaan sipseistä enemmän, jotta siinä pussissa ei takuu varmasti ole yhtään vihreää sipsiä? Meinaan, että oletteko kuluttajana valmiita palkkaamaan perunoiden esikatselijan tai jälkitarkastajan.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja heehhhe:
"Tuskin siinä kuivassa sipsissä mitään myrkkyä oli, sehän häviää keitettäessäkin, niin miksei kuivattaessa? "

Ehhhhhe luulekko nää että ne sipsi tehhään kuivaamalla. tyrkis.....
No kuoivaahan ne sen rasvapaiston jälkeen, vai ootko nähny märkiä sipsejä myynnissä?
Tupla tuhoutuminen myrkyille.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Mistä tälläinen tieto? Itse kyllä jättäisin keitetytkin vihreät perunat syömättä, (jos nyt yleensäkään söisin perunaa), mielummin kuin ottaisin riskin lievästäkään solaniinimyrkytyksestä. Solaniinimyrkytyksen oireita: karvas maku suussa ja nielussa, ripuli, pahoinvointi, vatsakivut, oksentelu ja päänsärky
Ne keitetyt perunat eivät ole enää vihreitä....

Enkä mäkään keitä ja syö kuin vain sellaisia, joissa on vain vähän vihreää tai ei ollenkaan.

me ostettiin hot rod sipsejä ja pussin pohjalla 10 täysin mustaa sipsiä :x tyttö kerkes pari niistä syömään mut sit sylki ne suustaan. Pitää lähettää ne takas, laitoin taffelille jo sähköpostiakin. pitää tulla sit kertoo mitä ilmoittivat ja jos antaavat jotain! :p

Ne keitetyt perunat eivät ole enää vihreitä....

Enkä mäkään keitä ja syö kuin vain sellaisia, joissa on vain vähän vihreää tai ei ollenkaan.
Mutta tiedätkö, että solaaniini on kadonnut vaikka väriä ei enää olekaan? Mistä tiedät sen? Itse olen aina oppinut, että solaniinin liiallisen saannin estämiseksi vihreitä perunoita ei tulisi käyttää.

Minä olen viime aikoina tehnyt kolme valitusta.

Mansikkajogurtista löytyi parin sentin kokoinen puutikku. Sain hyvitykseksi muistaakseni 7 euron ostoslahjakortin.

Laktoositon maitojuoma maistui kylmiössä säilytyksen jälkeen omituiselta, vaikka tölkki oli avaamaton ja ehjä. Sain paluupostissa 5 euron ostoslahjakortin.

Tänään soitin Torino-makarooneista. Pussissa oli kahta tietoa keittoajasta: 6 min. ja 8 min. Kysyin kumpi on oikea. Kiittivät tarkkaavaisuudesta painovirheen suhteen (se 8 min. oli kuulemma oikea) ja lupasivat lähettää paluupostissa keittokirjan. :)

Atrian fileepihvien seassa oli sinitarraa, sellainen "suikale"pala. Lähetin sen Atrialle ja tiedot paketista. Tuli 10 euron lahjakortti atrian tuotteisiin ja sanottiin että varmaankin mausteseoksen mukana tullut se sinitarra siihen mukaan. Pahoittelivat tietenkin tapausta.

Ostin vaasan Graham paahtoleipä pussin ja kaikissa leivissä oli keskellä kova tummempi kohta, olisiko jäänyt raakaksi tai jotain, niin pitääkö se koko pussi lähettää vai riittääkö jos vaasan sivuille laittaa palautteen ? Osa leivistä lapset söi niin et leikattiin keskusta pois. Kyllä harmittaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Sabira:
Siistiä, jatkossa alan aina reklamoida! Harmi kun olin yläasteelainen kerran, eikä tullut mieleen valittaa, kun löysin kaupan karjalanpiirakoista, siis ihan pakatuista kärpäsen :x En ole sen jälkeen niitä juuri ostanutkaan.. Olis voinut saada paljon uusia piirakoita :xmas:
Niinpä. Mäkin löysin kerran Saarioisten kinkkupizzasta kärpäsen, yök..! Mut eipä tullut mieleen lähettää pizzaa Saarioisille.. :x
Ne piirakatkin oli varmaan jotain Saarioisten, noh, äitien tekemää ruokaa, kodin oloisissa olosuhteissa ilmeisesti kun kärpäsiäkin pörrää ruoan sekaan :x
Meillä oli kanssa munkkipussissa jätti kärpänen :x

Yhteistyössä