Lupasin kertoa, miten käy, kun valitin vihreästä sipsistä.

Täytyis laittaa Pirkan sipseistä reklamaatiota. Oli koko pussi nahkeen makuisia, siis että olisi olleet pidemmänkin aikaa ilman kanssa tekemisissä ja ostin pussin siis lauantaina ja avasin sen silloin vasta. Tosin sipsit on kyllä syöty :snotty:

aave
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Alkuperäinen kirjoittaja aave:
ei ole. niissä on niin vähän sitä myrkkyä et ei ne vaikuta mitenkään.
Ja joku jaksaa vaivautua valittamaan...
ahneus teettää tollasta. hingutaan vaan niitä ilmaisia hyvityksiä. säälittävää oikeesti...
tollaset ihmiset valittaa aina ja kaikesta ja ne vaikka keksii valitettavaa.

Mie laitoin muropaketista löytyneen "yllätyksen" sinne asiakaspalveluun.
Otin siitä muropaketista sen ean-koodin ja päältä sen lipukkeen missä on se sarja/linja/tuotenumero.

Muutama viikko meni ja sain kirjelmän mitä se oli, kiitokset valppaudesta ja 5 euroa kuoressa.

Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Täytyis laittaa Pirkan sipseistä reklamaatiota. Oli koko pussi nahkeen makuisia, siis että olisi olleet pidemmänkin aikaa ilman kanssa tekemisissä ja ostin pussin siis lauantaina ja avasin sen silloin vasta. Tosin sipsit on kyllä syöty :snotty:
Rainbowin yhdissä sipseissä oli sama, ostin siis kokeeksi myöhemmin toisenkin pussin ja selvisi, että sellaisia niiden kuuluu olla. :x

Multa jäi syömättä, mutta mies tykkäsi hulluna. :xmas:

Broilerin suikaleista olen kans valittanut. Enkä ole lähettäny virheellistä tuotetta postissa, vaan ihan sähköpostia laittanut. Viimeksikin tuli lähikauppaan 7 pakettia leikkelettä hyvitykseksi 1kg suikaleista. Ainoastaan vaippoja olen laittanut vian takia postitse.

Alkuperäinen kirjoittaja RouvaPorsas:
Alkuperäinen kirjoittaja edith75:
Rainbowin yhdissä sipseissä oli sama, ostin siis kokeeksi myöhemmin toisenkin pussin ja selvisi, että sellaisia niiden kuuluu olla. :x

Multa jäi syömättä, mutta mies tykkäsi hulluna. :xmas:
Nuo Pirkan sipsit on olleet minusta hyviä tähän saakka, mieskin huomasi etteivät ole samanlaisia kuin ennen. Katotaan miten käypi.

Viblsp
ahneus teettää tollasta. hingutaan vaan niitä ilmaisia hyvityksiä. säälittävää oikeesti...
Niin tai sitten ei vain hyväksytä sitä, että elintarvike voi olla huonolaatuista. Sitten tuollaiset kuin sinä oot, hyväksyvät mukisematta sen, ettei saa rahalleen kunnollista vastinetta.

Minä teen aika helpolla reklamaatioita. En sen takia, että saisin jonkun 5 euron hyvityksen vaan sen takia että osaavat parantaa laatuaan. Silloin kun maksan tuotteesta täyden hinnan niin sen tulee olla laadultaan myös virheetöntä. Itseasiassa se on meidän kaikkien etu, kun tehdään reklamaatioita.

hiillos
Tämmöiset ammattivalittajat vaan tekevät aika tavalla hallaa rehellisille kuluttajille kun oikein hakemalla haetaan syytä valittaa että saataisiin hyvityksiä. Noihin vihreisiin sipseihinkin on takuulla jokainen törmännyt mutta eipä muut ole valittaneet, jollain ahneella sekin sitten kävi mielessä.

maria
Alkuperäinen kirjoittaja Kärsäpärstäinen:
Missähän ne siitä vihertäneestä perunasta tehdyt muut sipsit on? :whistle:
Kun harvemmin se koko peruna on vihreä mutta kuitenkaan vihertävästä perunasta ei pitäisi syödä edes niitä ei-vihreitä osia...
En tuota tiedä, mutta tuli mieleen kun ollaan viime kuukausina ostettu niitä Taffelin tavallisia sipsejä. Niin niissä ollut tosi paljon vihreäreunaisia sipsejä ja sitten osa ollut "liian kypsiä". Sellaisia tummia, palaneita ja pahan makuisiakin.. Vaihdettiin sittten merkkiä.

siiri
En minä ehkä yhdestä vihertävästä sipsistä vielä valittaisi mutta jos niitä olisi pussissa paljonkin niin sitten kyllä.

En juurikaan kyllä tee reklamaatioita oikein mistään, mutta vähän aikaa sitten laitoin valiolle sähköpostia missä ihmettelin kun kahdella eri ostokerroilla hankituissa luomuviileissä oli pinnassa homekukkien näköisiä valkoisia pallukoita. Ja ihan asialliseen tiedustelevaan sävyyn kysyin että onko ne hometta vai jotain muuta kun en muissa viililaaduissa tuota huomannut. Sain viikkoa myöhemmin kotiin kirjeen jossa kerrottiin että kyse on ihan siitä normaalista hapatekerroksesta joka viilissä aina on pinnalla, mutta luomuviileissä se joskus ei asetu täysin tasaisesti (johtui jostain homogenisoimattomuudesta tai vastaavasta). Kirje oli kuitenki pitkä ja joku oli oikein seikkaperäisesti selittänyt mistä on kyse ja kuinka viili silti on täysin syömäkelpoinen ja hyvä. Lisänä oli 5 euron lahjakortti valiotuotteisiin, mikä on minusta kyllä aika suuri kun ei se viilipurkki kuitenkaan maksa kuin 50 senttiä.

mä löysin kellogg´s muroista, lautaselta 3 cm kokoisen torakan. olin syömässä niitä kun huomasin sen. ja olin raskaana. YÖK! :x

mut en viittiny valittaa kun meillä niitä ötököitä oli silloin enemmänkin. ei siis suomessa vaan jenkeissä :D

vieras
Älkää lähettäkö niitä näytteitä!!! Soittakaa tai laittakaa s-postia firmaan ja kysykää siinä halutaanko viallisesta tuotteesta näyte. Tohon meideä asiakaspalautteiden hoitajalle tulee jatkuvasti epämääräisiä kirjeitä täynnä jotain haisevaa ruokaa, postissa kun paketit on lämpimässä.
Useimmiten valituksen käsittelijä uskoo näkemättä ja antaa hyvityksen, ja se pyytää erikseen näytteen jos haluaa. Jos tuotteessa on vieras esine, kivi tms. pitää lähettää se kivi ja erätiedot, MUTTA EI SITÄ PAKETTIA TAI RUOKAA MIKÄ PAKETISSA ON OLLUT.
Tossa meidän käytävällä kesäisin haisee, kun ne viikonlopun yli helteessä maanneet näytteet löyhkää, ei kiva!

Ostin saarioisten valmis pizzaa tässä pika evääks muksuille ja ei välissä oli yks tyhjä pizza"pussi" ihan kiinni ja se lautanen tuntu sieltä käteen.Lähetin sen takas ja sain saarioisten ruokiin 20e ostojutun,oli 19e voittoa :D

vieras
Mä oon valittanu muutaman kerran... pirkka-paistovalmiista patongeista pari kertaa kun on ennen parasta ennen-päiväystä ollu paketti turvoksissa ja avattua haissu hiivalle... puhelimessa sanottiin et joksus käy noin kun tuotteet pakataan liian pian valmistumisesta, otti kiitosten kera tuotteen valmistuspäivät ym vastaan (syystä et on kuulemma tehtaalla monesti painotettu sitä etei saa pakata liian lämpimänä ettei rupee "käymään" ) ja lisäks sain lahjakortin, tais olla 5 euroa.
lisäks oon valittanu valion maustetuista rahkoista kun oli useempi pakkaus joissa ei maistunu vanilja nimeksikään ja aiemmin oli ollut hyvin makua. "Valitin" kun halusin tietää et onko reseptiä muutettu vai mikä on. Etten sit turhaan jatkossa osta jos vaniljan määrää on muutettu.

Alkuperäinen kirjoittaja Emilyn:
Siistiä, jatkossa alan aina reklamoida! Harmi kun olin yläasteelainen kerran, eikä tullut mieleen valittaa, kun löysin kaupan karjalanpiirakoista, siis ihan pakatuista kärpäsen :x En ole sen jälkeen niitä juuri ostanutkaan.. Olis voinut saada paljon uusia piirakoita :xmas:
Niinpä. Mäkin löysin kerran Saarioisten kinkkupizzasta kärpäsen, yök..! Mut eipä tullut mieleen lähettää pizzaa Saarioisille.. :x

Sipsuttelija
Mäkin olen niin huono valittamaan,vaikka pitäisi.Mullakin ollut usein noita vihreitä,kerran oli mukana joku ihan toisen lainen sipsi:D Kamalin yllätys oli kun juustopallopussin lähes joka toinen pallo oli mausteeton!:x Enkä mä saanu edes tuollon aikaseksi valitettua..Höh,pitää kyllä ens kerralla..

vieras
Mä oon yleensä ihan ystävälliseen sävyyn tiedustellu et mikähän voi olla vialla. Oon ite ollu asiakaspalvelussa ja ite palvelen mielummin ystävällisesti semmosta joka asiallisesti esittää asiansa eikä huuda päin naamaa et sylki lentää päin kasvoja. periaatteela et sitä saa mitä tilaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miten te laitatte sen valituksen ja mihin sävyyn..täytyykö olla "pahalla päällä" vai hienovaraisesti kysellä että mikähän tässä tuotteessa mättää.
Ei kumminkaan. Asiallisesti kerron mikä tuotteessa on pilalla ja mitä ko. yritys on asiasta mieltä/mitä aikoo tehdä asian korjaamiseksi. Eli ei pahantuulisesti muttei nöyristellenkään.

Yhteistyössä