Hakutulokset

1. KumiAnkeli

mies kysyi eilen

Että olenko onnellinen? Tottahan toki olen :heart: Itse sanoi olevansa ja vielä päälle sanoi, että eihän sitä koskaan tiedä jos sattuu sairastumaan vakavasti, että sitten vasta tajuaa miten onnellinen on ollut. Jotenkin tuli inhottava olo.
  2. KumiAnkeli

No niin, profiilista löytyy nyt kuva uudesta tulokkaasta. =)

voi jesus ,mikä ihana pakkaus :heart: Niitä on ihana nuuskutella :whistle:
  3. KumiAnkeli

Shoppailuhimo??

Mä olen ihan samanlainen :wave: Silloin varsinkin on pakko päästä tuhlaamaan jos on jotain huolia, tai muuten vaan vitsittää. No kaippa mullakin saa harrastus olla josta nautin :whistle: Todellakaan ei mitään tarvita, kun kaapit on jo pullollaan kaikkea, mutta jos on joku ihana, niin eihän...
  4. KumiAnkeli

jokos ollu päivän ruoka kysely

jauhelihakeittoa ja jätskiä jälkkäriksi
  5. KumiAnkeli

Mitä ajattelet...

Enpä juuri mitään, työtä tekevät, niin kuin muutkin
  6. KumiAnkeli

pjärkele ¤##&!!!!!

Valitettavsti saatto se ritinä ja rätinä johtua just siitä et laitoit virrat päälle. Silloin "kärähtää" sisällä niitä kytköksiä piirejä yms Kiva |O Mistä noistakaan tietää, et mitä pitäis tehdä, kun tommosta sattuu. Pitää vissiin ostaa kirja: Miten korjaat täystuhojen sotkut, tai jotain.
  7. KumiAnkeli

Millä purkan sais vaatteista pois??

pakastimeen vain :wave:
  8. KumiAnkeli

pjärkele ¤##&!!!!!

Kyllähän mä koitin sitä kuivata, mutta paperilla ja pyyhkeellä vain. siin alla on kolme näppäintä ja sieltä tuli sitä kuolaa ihan sikana, näyttö on kyllä pilalla, kun vettyi. Jos joku on joskus koittanut kastella digitaali kellon niin tietää miltä näyttö näyttää sen jälkeen. yritin laittaa...
  9. KumiAnkeli

pjärkele ¤##&!!!!!

On meillä kotivakuutus, mutta en itse tiedä niistä yhtään mitään. mies tietää varmaaan enemmän. On nyt työreissussa, mutta saa luvan plärätä ne paperit kun tulee.
  10. KumiAnkeli

pjärkele ¤##&!!!!!

Löysipä poika 2v mun puhelimen ja kuolas sen sitten salaa jossain nurkassa |O eipä se maksa ku 800e. viddu!!!! Siin on kosketusnäyttö, niin eihän se enää toimi saatikka mee edes päälle. näytössä näkyy, että kuolat on sinne jonnekkin imeytynyt kunnolla. Ei muuta kun puhelinostoksille. Ihan oma...
  11. KumiAnkeli

selviinköhän kahden muksun kanssa kauppareissusta???

miks et selviäis? minä käyn päivittäin shoppaamassa lasten 7v, 5v ja 2v kanssa
  12. KumiAnkeli

Tää on nyt kyllä NIIN outo juttu...

Kyllä sä jossain rappusten alla seisoskelet =)
  13. KumiAnkeli

Tää elämä on niin perseestä!!

Ei riitä, ei. Mutta kun ahdistus on loppu, niin se olo sen jälkeen on maailman ihanin, mutta toisaalta sitä sitten koko ajan odottaa ja pelkää, et milloin taas alkaa ahdistaa. noin ei sais aatella, mutta minkäs teet, kun se inhottava olo vaan pyörii mielessä.
  14. KumiAnkeli

Kyllä mä käyn psykologilla juttelemassa, mutta ei mitään tietoa, että mistä johtuu. Kait me ollaan niin sadisteja, että kun menee hyvin, niin tuntuu, että menee liian hyvin ja pitää saada jotain kakkaa elämään. Kyllä mä arvostan todellakin normaalia olotilaa.
  15. KumiAnkeli

Ihan samat tuntemukset mulla aika ajoin. Silloinhan just tulee tommosta, kun kaiken pitäis olla hyvin :hug:
  16. KumiAnkeli

Profiilit pinoon.

minä ja kuopus kuvassa. Aika huonon puoleinen kuva tämä mun, mutta menköön.
  17. KumiAnkeli

Lapsi yksin

:hug: Toi on niin inhottavaa! Tuli ihan surku pikkuisen puolesta. Asia kannattaa ottaa esille vaikka opettajan kanssa.
  18. KumiAnkeli

mitä tehdä? en tahdo jaksaa..

ulkoilua, kyläilyä sekä yksin, että lasten kanssa, shoppailua, uusia harrastuksia
  19. KumiAnkeli

joku vois ihan hyvin passittaa mut vankilaan.

:hug: älähän nyt. Huomenna voi jo olla parempi päivä ja Alhaalta ei pääse kun ylöspäin
  20. KumiAnkeli

Mitä tekisit tilanteessani...

Mihin on jäänyt luottamus? eiköhän se ole hyvän parisuhteen kriteeri. Itse en voisi elää parisuhteessa jossa ei molemminpuolista luottamusta.Ja jos ei sua ole pettänyt, niin so?

Yhteistyössä