pjärkele ¤##&!!!!!

Löysipä poika 2v mun puhelimen ja kuolas sen sitten salaa jossain nurkassa |O eipä se maksa ku 800e. viddu!!!! Siin on kosketusnäyttö, niin eihän se enää toimi saatikka mee edes päälle. näytössä näkyy, että kuolat on sinne jonnekkin imeytynyt kunnolla. Ei muuta kun puhelinostoksille. Ihan oma on vikani kun en mihinkään yli ylös sitä nostanut :ashamed:

Koita kuivattaa, jos vielä tulis kuntoon. Mun puhelin putos kerran vessanpönttöön, mutta tuli lopulta kuntoon, kun kuivatin pari päivää niin, että osat oli erillään. Tosin tuo kosketusnäyttö menee varmaan helpommin rikki :/

Alkuperäinen kirjoittaja Chloe:
Koita kuivattaa, jos vielä tulis kuntoon. Mun puhelin putos kerran vessanpönttöön, mutta tuli lopulta kuntoon, kun kuivatin pari päivää niin, että osat oli erillään. Tosin tuo kosketusnäyttö menee varmaan helpommin rikki :/
Ainakaan ei saa yrittää laittaa virtoja päälle, enneku on kokonaan kuivunu. Saattaa kärähtä siinä kun kokeilee, et toimiiko kun on märkä

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja leipuri:
Alkuperäinen kirjoittaja Pajulanpirkkona:
Valitettavasti harva kotivakuutus korvaa enää puhelimia tai silmälaseja... lukee varmaan kyllä siellä vakuutusehdoissa et korvaako.
tapiola ainakin korvaa silmälasit
Myös If korvas silmälasit kun sokeena astuin niiden päälle... Toki riippuu siitä miten vanhat lasit on, mulla oli alle 1v sitten hankitut joten sain koko hinnan miinus omavastuun niistä.

Kyllähän mä koitin sitä kuivata, mutta paperilla ja pyyhkeellä vain. siin alla on kolme näppäintä ja sieltä tuli sitä kuolaa ihan sikana, näyttö on kyllä pilalla, kun vettyi. Jos joku on joskus koittanut kastella digitaali kellon niin tietää miltä näyttö näyttää sen jälkeen. yritin laittaa päälle mutta ei mennyt ja kauhee ritinä, rätinä ääni vain kuului puhelimen sisältä.

Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:
Kyllähän mä koitin sitä kuivata, mutta paperilla ja pyyhkeellä vain. siin alla on kolme näppäintä ja sieltä tuli sitä kuolaa ihan sikana, näyttö on kyllä pilalla, kun vettyi. Jos joku on joskus koittanut kastella digitaali kellon niin tietää miltä näyttö näyttää sen jälkeen. yritin laittaa päälle mutta ei mennyt ja kauhee ritinä, rätinä ääni vain kuului puhelimen sisältä.
Valitettavsti saatto se ritinä ja rätinä johtua just siitä et laitoit virrat päälle. Silloin "kärähtää" sisällä niitä kytköksiä piirejä yms

Valitettavsti saatto se ritinä ja rätinä johtua just siitä et laitoit virrat päälle. Silloin "kärähtää" sisällä niitä kytköksiä piirejä yms

Kiva |O Mistä noistakaan tietää, et mitä pitäis tehdä, kun tommosta sattuu. Pitää vissiin ostaa kirja: Miten korjaat täystuhojen sotkut, tai jotain.

Yhteistyössä