joku vois ihan hyvin passittaa mut vankilaan.

• Viestiketjun aloittaja MySelene
  • Ensimmäinen viesti
MySelene
olis varmasti paljon helpompi elämä ku nyt... :(

ei tarvis huolehtii mistään muusta ku omasta selästä...enemmän vapauttua ku nyt...ja täältäkin saa vaan entistäkin kovempi tuomio jos vahingossa pääsee livahtaa ulos...niin ei sekään mitään uutta olis... |O

ahistaa ja masentaa.. :'(

Miuski harmailee
Kuule, vaikka nyt tuntuu pahalta, niin takaan, että vankilassa ei ole kuule kovinkaan helppoa. Ystäväni on naistenvankilassa töissä ns. siviilinä ja sellaisia juttuja sieltä kertoo (nimenomaan henkilökunnan toiminnasta), että kyllä usko suomalaiseen vankienhuoltoon on mennyt tosi alas. Jospa löytäisit jonkun muun keinon helpottaa oloasi *halaus*.

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Miuski harmailee:
Kuule, vaikka nyt tuntuu pahalta, niin takaan, että vankilassa ei ole kuule kovinkaan helppoa. Ystäväni on naistenvankilassa töissä ns. siviilinä ja sellaisia juttuja sieltä kertoo (nimenomaan henkilökunnan toiminnasta), että kyllä usko suomalaiseen vankienhuoltoon on mennyt tosi alas. Jospa löytäisit jonkun muun keinon helpottaa oloasi *halaus*.
tällä hetkellä sekin olis parempi.

Alkuperäinen kirjoittaja MySelene:

ei tarvis huolehtii mistään muusta ku omasta selästä...enemmän vapauttua ku nyt...ja täältäkin saa vaan entistäkin kovempi tuomio jos vahingossa pääsee livahtaa ulos...niin ei sekään mitään uutta olis... |O

mikä mikä nyt?

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

mikä mikä nyt?
kaikki asiat huonosti..masentaa, itkettää, väsyttää..ei kiinnosta mikään tällä hetkellä. vihaan mun miestä... |O en kelpaa enää mihinkään muuhun ku lattiamattona ja siivoojana. ei oo mitään kunnioitusta...olen arvoton paska...joka päivä samat hommat..lapset hyppii mun naamaan....jos tulis ero niin lapset menis isilleen...en jaksais edes huolehtia itestäni..en nytkään jaksa. :snotty:

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja emmamma:
:hug: :hug: Voi sua... :( Joko oot soitellu?
emmä oo... :ashamed: :ashamed: on se niin vaikeeta ottaa se eka askel.. :(
Mä lupaan että se auttaa :hug: Tiiän että on vaikeeta. Sulla varmasti vaikeampaa ku mies ei taida kauhesti tukea sua :(
ei yhtään...emmä edes tiiä miks se pyörii täällä jaloissa. nyt olis neuvolan soittoaika....mitä jos alan itkee ihan hysteerisesti...helpompi näin..pitää kulissit ylhäällä ja vaan teeskennellä. ehkä alan usko itekin parempaan. :whistle:

MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla joskus samanlainen fiilis. Siellä ei tarvis siivota eikä laittaa ruokaa, ois vaan ja kyttäis telkkaa ja lukis. Joo väsynyt ja tympääntynyt kotiäiti minäkin...
niinpä...vähän olis hienoo..ei ois kukaan roikkumassa ja vaatimassa. se vittuilukin olis tuttua...kuulostaa jopa kodikkaalta paikalta. :heart:

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:

mikä mikä nyt?
kaikki asiat huonosti..masentaa, itkettää, väsyttää..ei kiinnosta mikään tällä hetkellä. vihaan mun miestä... |O en kelpaa enää mihinkään muuhun ku lattiamattona ja siivoojana. ei oo mitään kunnioitusta...olen arvoton paska...joka päivä samat hommat..lapset hyppii mun naamaan....jos tulis ero niin lapset menis isilleen...en jaksais edes huolehtia itestäni..en nytkään jaksa. :snotty:

Nyt otat ja varaat ajan psykologille,HETI PAIKALLA!!! Mulla oli kans tolleen ja kyllä kuule auttaa toi psykologilla käynti ja kun saa lääkityksen =) oon kun toinen ihminen,pikkuhiljaa muutos tulee,ei siis mitään naps!olet muuttunut.Mulla oli kans kova kynnys,mutta sain soitettua vihdoin ja pääsin samana päivänä kriisitapauksena kun vaan itkin ja itkin kun yritin sille puhua puhelimessa =( niin oli paha olla.

vieras
:hug: :hug: Voi sua... :( Joko oot soitellu?
emmä oo... :ashamed: :ashamed: on se niin vaikeeta ottaa se eka askel.. :(
Mä lupaan että se auttaa :hug: Tiiän että on vaikeeta. Sulla varmasti vaikeampaa ku mies ei taida kauhesti tukea sua :(
ei yhtään...emmä edes tiiä miks se pyörii täällä jaloissa. nyt olis neuvolan soittoaika....mitä jos alan itkee ihan hysteerisesti...helpompi näin..pitää kulissit ylhäällä ja vaan teeskennellä. ehkä alan usko itekin parempaan. :whistle:

Ei kun sä otat nyt ja laitat elämäs järjestykseen.Et sä pitkään jaksa noita kulisseja.se romahdus tulee jossaki välis ja parempi että psykologille tai neuvolan tätille kun esim.kaupan kassalla!!

Yhteistyössä