Hakutulokset

1. P

Pääsärkyä synnytyksen alkaessa/lähestyessä?

Mä muistan esikoisesta kamalan päänsäryn vasta synnytyksen jälkeen. Tällä kertaa päänsärky on jatkunut jo kolme päivää ja varsinkin yötä. Viime yönä alkoi myös huonontunut olo. Nyt 40+2. Muutenkin tuntuu, et synnytys ois lähentymässä kovaa vauhtia, eli eiköhän toi päänsärkykin siihen viittais..
  2. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Cassy :D Taidan pitää nää jemmassa vastaisen varalle.. Kun on tota taipuvaisuutta voida myös matkapahoin. Ja josko kerran sais vielä kokea raskauspahoinvoinninkin.. ;) Apteekissa nää maksaa vaan 18 ja risat per pari. Must oli ainakin pieni hinta tästä onnesta. :)
  3. P

Cassy Ethän liian pitkään taistele sen pahoinvoinnin kanssa.. Mä kuulostelin sitä oloa 7kk ennenkun myönnyin näihin rannekkeisiin. Just samalla tapaa aattelin, et kyllähän sitä oloa vielä kestää, kun kerran näin pitkään on jo selvinny. Mut on tää vaan yhtä autuutta ollu näitten rannekkeiden...
  4. P

Huomenta! :wave: Täällä on neuvolassa käyty ja siellä kaikki ok. Aavisteli neuvolan tätikin merkkien perusteella, ettei oo enää pitkä matka. Varattiin kuitenkin varuiks ens maanantaille vielä aika, saa nähdä joudunko sinne vielä menemään.. :) Viime yö tuli nukuttua taas tosi huonosti...
  5. P

No ei nyt NIIN napakoita suppareita sentään vielä.. :laugh: En mä vielä mee! :D Toki ne on jo helpottanu.. Huominen on vielä esikoisen hoidon kantilta huono, eli olis kiva jos keskiviikkona pieni vasta pyrähtäis aikasintaan maailmaan.. Sairaalakassi on nyt kyl jo kuosissa!! :whistle:
  6. P

iitukka Mahtavaa!! :heart: Toivottavasti on tosi kyseessä ja kaikki menis putkeen! Kesis ja Latte Kai se pitää parhaansa alkaa tehdä täälläkin, kun kerran iitukkakin otti ja lähti.. :D Just kyllä alko pieni tovi sitte supistelee aika napakasti ja kipeesti.
  7. P

iitukka Hihii, mee sie eka, mie tuun sitte perässä! ;) Saataiskohan me peräti pääsiäisvauvat..? :D
  8. P

nöttiäinen :hug: Ihanaa, nauti koko päivä huojentuneesta tunteesta! :heart: :D Hienoja uutisia! Toivotaan, että kaikki menee jatkossakin hyvin! :hug: Muuten kommentoinnit tiukassa, ei tässä oikeen osaa muuhun keskittyä kun omaan synnytykseen.. Vaikkei se nyt vielä tunnukaan olevan ihan...
  9. P

:wave: Täälläkin..
  10. P

Mäkin täällä vaan ilmottaudun.. :D Ei sen kummempia merkkejä edelleenkään. Uskoisin, että huomenna tai ti pullahtaa, kun meillä tuli ongelmia "lastenvahtijärjestelmän" kanssa.. :laugh: Ja tänään pakkasin sairaalakassiin viimosia kamoja. :D Kiva, kun elätte hengessä mukana! :heart: Mä en...
  11. P

Hassut, täällä ollaan! :laugh: :heart: Laiskuus tänne on iskenyt, eikä lähtö.. Aika lupaavasti ja kipeesti on kyllä jo mahaa supistellut ja juiminut kohdunsuulla, mut kyllä mä edelleen luotan siihen, et ens viikolla vasta aikasintaan. Laukkukaan ei tosiaan vielä oo ihan valmis, joten eihän se...
  12. P

Hani Ettei sulla vaan jo synnytys olis lähestymässä..? Niinhän ne sanoo, et vauva usein rauhottuu hetkeä ennen ulostautumistaan. Olis kyllä vielä kovin aikaista teiän pienelle.. Meiän pieni on kyllä tähän asti muljannut ihan reipasta tahtia, eikä rauhottumisesta ole tietoakaan. En muista...
  13. P

Latte Voi ei mikä yö sulla takana! :hug: Tsemppiä tähän päivään, toivottavasti ens yönä saat nukuttua! Pilkkis
  14. P

Skye82 Ihania uutisia! :hug: :heart: Maariana83 Tervetuloa! :wave: Täällä vaivaa levottomat jalat, taidan kans vilkuilla täydelliset naiset nauhalta ja potkia tota levottomuutta jaloista veks. Jos se unikin sitte vielä tulis tänä yönä. Sen siitä saa, kun kehuu nukkuneensa hyvin viime...
  15. P

kesäihme Voimia surun keskelle! :hug: Rankka vastakohta odotuksen onnelle.. Vauva on varmasti turvassa siellä masussa. Mulla on itelläni molemmat odotukset menneet surun, huolen ja stressin keskellä, eikä masuasukkaalla silti ole hätää ollut. Aloin odottaa esikkoa alle 2kk isäni kuoleman...
  16. P

Hyvää ystävänpäivän iltaa bittitovereille! :heart: Kylläpä on laiskottanu viime päivinä tän kirjottelun suhteen, ei vaan oo saanu aikaseks montaa riviä. Eipä tässä kummemmin kirjoteltavaa ole ollukaan, perusodottelua vaan. Vähän oon yrittäny asennoitua siihen, et pian se vauva jo...
  17. P

Sea-band rannekkeet, muita käyttäjiä?

Mulla ei oo ollu kovin tarkkaa sen kohdan kanssa.
  18. P

Sea-band rannekkeet, muita käyttäjiä?

Mä ostin noi rannekkeet vasta viikolla 36, kärsittyäni ensin pahoinvoinnista 7kk. Mulla oli pahoinvointia ja etomista aamusta iltapäivään päivittäin, esikoisen kanssa oli tosi rankkaa touhuta. Rannekkeet toimi eka kerrasta alkaen ja oon pitäny niitä sen aikaa joka päivä, kun pahoinvointi aiemmin...
  19. P

millipilli Melkonen pesänrakennusvietti suhun on tosiaan iskeny. :D Tsemppiä iskiaksen kanssa! Löytykö Ikeasta jotain kivaa? Pitäsköhän tässä itekin alkaa ainakin miettiä, mitä pakkais sairaalakassiin.. Jos nyt ei vielä ihan pakkais. :D Ehtiihän tuota.. :whistle: Mullakin meni...
  20. P

skye82 :hug: Voi ei, varmasti pelottaa ihan kamalasti!! Milläs siinä HUOLETTA seurailet.. :( :hug: Täällä peukut pystyssä, että pieni pysyisi kyydissä! Toivotaan parasta. Pilkkis 38+3

Yhteistyössä