Hakutulokset

1. P

***PIKKUKAKKOSTA ODOTTAVAT vol2***Uudet tervetuloa mukaan!

Tervetuloa ja onnea kaikille uusille! :wave: Täällä toivutaan vauhdikkaasta viikonlopusta, ihanaa kun tänään ei oo mitään ohjelmaa. Ystävän polttarit meni la hienosti, kotiin lähdin ajelemaan kun muu porukka lähti baariin klo23. Pehkuun pääsin kahdelta yöllä ja tulipa muuten uni ehkä...
  2. P

Otetaas uusiks, ku verenpaine alkaa jo laskea eilisen tekstin katoamisen jälkeen. :D NIIN turhauttavaa, kun olin runoillut pitkät pätkät.. Kiitos BV vinkistä, pidän mielessä ens kerralla. :) Kurjaa noi sun turvotukset, mut toi ruokapäiväkirja on hyvä idea! Mulla ainakin toimi se tosi hyvin, kun...
  3. P

Ei pirkule, mitä nää sivut säätää! Ensiks mun teksti tuli tähän kahteen kertaan ja kun yritin poistaa toisen, molemmat katos bittiavaruuteen.. :headwall: Välillä välkkyi kaiken maailman "sivua ei löydy"-tekstejä.
  4. P

Latte Sähän tuut kovaa tahtia sieltä perästä!! :D Saatkohan mut kohta kiinni! :D Ei oo sullakaan enää pitkä matka.. :) Pilkkis 37+5
  5. P

iitukka Kumma tosiaan, ettei semmosia energiarannekkeita oo kukaan kehittäny! Vähänkö olis näppärät! Ku perustuis kans akupunktiopisteisiin. :D Kauppa kävis.. Pitäisköhän alkaa ettiä semmosta pistettä kropasta? :laugh: Mulla kans on haarukset pirun kipeät, varsinkin vasemmalta puolelta. Aika...
  6. P

Latte Täällä niitä rannekkeita myydäänkin ymmärtääkseni vaan pareittain..? Mulla on siis ollu molemmat käytössä, mut oon pitäny vaan heräämisestä iltapäivään saakka. Sille välille siis osui se pahoinvointi, mut ei osu enää.. :D Eläpäs pihistele siellä!! :laugh: Joo, selkeesti alkaa olla...
  7. P

kesäihme Tervetuloa ja kovasti onnea, kun vihdoin tärppäsi!! :hug: Ehtiihän ne kotityöt vartoa, ku on tärkeempiäkin hommia.. ;) Onnea mamamin ja Aply! Millipilli Komia maha ja mainio housupussukka sulla! :D Meillä ei esikoinen ole vielä ehtinytkään hoitoon ja jatkaa kotona vauvan...
  8. P

Blondie Hienoa että alkaa helpottaa! Tsemppiä Emppu! Pilkkis
  9. P

Latte Mulla on päinvastainen tilanne, eli kukaan ei usko et la olis jo muutaman viikon päästä kun maha näyttää niin pieneltä. Mulla tosin oli jo lähtötilanteessa pyöreähkö maha, eli näytin tosi pitkään vaan lihavalta enkä raskaana olevalta alkuunkaan. Mut ehkei mun kannata sitte kuitenkaan olla...

Yhteistyössä