Hakutulokset

1. P

Ä**** tekee paremmat pizzat ja kebabit

No alottaja on täysin oikeessa kyl! Mut kuvitellaampas et joku italialainen alkas tekeen vaikka karjalanpiirakoita tai mämmiä tai kaalilaatikkoa työkseen..mitähän siitäkin tulis! Siis tarkotan et ku on käsitystä siitä miten jokin ruoka OIKEESTI tehdään ja osaa valita oikeet raaka-aineet vanhasta...
  2. P

1200 kalorin dieetti

nosto
  3. P

Oulu 13.10

Mua kiinnostai, jos "harmaat" voi osallistua? Pannu on munkin mielestä hyvä paikka..
  4. P

Kesälomareissut uusperheissä

\ Minä en ainakaan väittänyt, ettei lapsiin mene rahaa. Mutta ei ydinperheessäkään ostella kalliita lahjoja tai matkustella, jos ei ole varaa. Perustoimeentulo ja nämä extrat ovat kaksi eri asiaa.
  5. P

Kesälomareissut uusperheissä

Oli provo tai ei, minä ainakin ymmärrän kirjoittajan tuntemukset. Meilläkin meni alussa jutut niin, että isä yritti rahalla korvata sen, ettei ollut paikalla, ja osteli sitten elatusmaksujen päälle ihan hirveän kalliita tavaroita. Ja HUOM! Minä en valittaisi, jos isällä olisi ollut siihen varaa...
  6. P

PÄIVÄHOITOMAKSUT?

1. lapsi 200,00 e 2. lapsi 180,00 e 3. lapsi 40,00 e Näin meillä . Mikäli kunnallinen hoitaja maksu on käsittääkseni sama vähennettynä mahdollisella pienellä ateriakorvauksella. Ruuat ja välipalat on tehtävä itse valmiiksi lapsille ja hoitajalle=> ateriakorvaus.
  7. P

kasvisruokavieras

tortillat kasvistäytteellä, jokainen tekee itse.
  8. P

Oletteko olleet Lomaliiton lomilla??

Olemme olleet perhelomien järjestämillä lomilla, mutta samanlaista. Lapset viihtyy tosi hyvin kun äidin ja isän ei tarvi laitella ruokaa, saa mennä valmiiseen pöytään, aikaa jää tosi paljon yhdessä oloon. Valmiiksi tehtyä ohjelmaa on tarjolla muuttei ole pakkoa osallistua yhtään mihinkään eikä...
  9. P

Lämpimät kintaat

voisiko joku antaa vinkkiä mitkä olisivat tosi lämpimät ja mukavat kinttaat pienikätiselle lapselle? Tytöllä on tosi huono ääreisverenkierto ja näinollen kädet ovat ihan kylmät jo nollakelillä, vaikka olis lapaset kinttaiden sisällä. Ulkona ei voi olla puoltatuntia kauemmin. Ja lapsi haluais...
  10. P

pelottavaa

Tiedän että tuo on tosi rasittavaa. Monen lapsen äitinä kokemusta on. Ei vaan saisi antaa periksi, pitäisi vaan lapsen saada purkaa kiukkunsa... kolmevuotias on kuitenkin vielä pieni ja uhmaikä menossa, mutta voisiko olla apua jos määrätietoisesti rähinätilanteessa tekisi lapselle selväksi...

Yhteistyössä