Hakutulokset

1. KumiAnkeli

reissutyöläisen vaimo

:wave: meillä on tyttö 7v pojat pian 6v ja 2v. en ole töissä, meinaan olla kotona siihen asti kun nuorin täyttää 3.
  2. KumiAnkeli

Uusi immeinen esittäytyy..

:wave: tervetuloa mukaan
  3. KumiAnkeli

Mikähän musta tulee isona

en mä vieläkään tiedä, et mitä oikeasti haluaisin, siis ammatin suhteen. mä kun kyllästyn niin nopeasti aina yhteen hommaan. onko kellään muulla samaa ongelmaa?
  4. KumiAnkeli

minä sitten mustuin

:wave: tere tulemast.
  5. KumiAnkeli

jos rajoittaa miehen menoja, epäilee pettämisestä aina kun hän käy jossain

Ehkä kannattaa keskustella kumppanin kanssa ja sanoa suoraan jos jokin painaa mieltä
  6. KumiAnkeli

jos rajoittaa miehen menoja, epäilee pettämisestä aina kun hän käy jossain

Kyllä tuo tukahduttaa koko suhteen jos ei luottamusta ole ja kuka jaksaa jatkuvaa epäilyä?
  7. KumiAnkeli

Minkä ikäinen on mielestänne nuori äiti/isä?

18 ja siitä alle
  8. KumiAnkeli

tunnetteko karvaisia naisia?

En, mutta tänään pitää kattoo neloselta klo.22 se ohjelma
  9. KumiAnkeli

UUTEEN KOTIIN 1.5!!

onnea :flower:
  10. KumiAnkeli

Louis Vuittonin uusi liike

Mäkin mietin, tarkoittiko Väpyskä juuri näitä LV tuotteita, vai jotain muuta "merkkiä". No en kyllä tarkottanut pelkästään noita. onhan niitä monia muitakin ja vähän halvemmalla kuin nuo.
  11. KumiAnkeli

Ihan rehellisestikö? Mua kiinnostaisi tietää, minkälaista tyydytystä sä niistä merkkijutuista saat. Ihan uteliaisuudesta ja ihan hyvällä kyselen, ihan oikeasti kiinnostaa tää asia. no kunhan tykkään. toiset laittaa saman rahan autoihin,matkusteluun tms ja minä noihin.
  12. KumiAnkeli

En mäkään nyt ihan kyllä tonnia yhteen laukkuun tai kenkiin laita, mutta 500-700e yhdestä voin kyllä maksaa. en mä ainakaan mitenkään sijoitus mielessä noita osta. Ihan vaan omaksi iloksi ja pitkän harkinta ajan jälkeen jos vielä himottaa yhtä kovaa, niin silloin se on saatava, eikä siis hetken...
  13. KumiAnkeli

Vastataanko teillä puhelimeen kesken ruokailun?

Vastataan juu :whistle:
  14. KumiAnkeli

Kyllä mä ihan itseni takia noita merkki juttuja ostelen, enkä sillä, että taas sais naapurit ja muut pällistellä.
  15. KumiAnkeli

mä en vielä ole päässyt, kun niin kaukana asutaan, mutta viimeistään kesällä :p Kyllä tuota jo onkin odotettu :D
  16. KumiAnkeli

Tupakan tumpeista

Toi on kurjaa :| Itse kyllä laitan lähimpään roskikseen, just siitäkin syystä ettei pikkuiset niitä saa ulkoillessa
  17. KumiAnkeli

nyt alko hirvittään...

:o Toivottavasti ei mitään niin vakavaa :hug: Toivotaan parasta eikä pelätä pahinta
  18. KumiAnkeli

Mitäs teidän pikkuiset tekee?

Isoin koulussa, keskimmäinen kuumeessa ja katsoo lastenohjelmia ja nuorin leikkii autolla tässä mun vieressä
  19. KumiAnkeli

pinoon ne jotka odottaa vielä verolappuja

:wave: taas posti kolahti luukusta, mutta verolappusia vaan ei näy eikä kuulu |O
  20. KumiAnkeli

Löin eilen etuhampaan, pitäskö nyt huolestua kun..

Kyllähän sitä kannattaa käydä näyttämässä. Ei siinä ainakaan mitään häviä

Yhteistyössä