Louis Vuittonin uusi liike

• Viestiketjun aloittaja Barbababa
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja ThinWhiteDuke:
Onhan se aivan ihanaa, että Vuitton on VIHDOINKIN suomessa. :xmas:
Kertoisiko joku, että mikä se on? :LOL:
Louis Vuitton on luksuslaukkuihin ja somisteisiin erikoistunu design-yritys. Ja Ranskasta ponnistaa...
Kiitos. Kyllä mä sen taidan tietää. Teki vaan mieli nauraa itselleni ja maailman hölmöydelle. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
niin kato, me ollaan vaan köyhiä kadepaskoja ko ei tykätä niitten tuotteista :whistle:
Mä en koko mallistoa tunne (täytyy myöntää :ashamed: ) mutta se ruskea logokuosi on jo täydellisen elähtänyt ja mikä parasta, se on OIKEESTI tolkuttoman ruma. ¤virittelee sontikkaansa¤

Eikös ole aika jännä, millä keinoilla ihminen hakee itselleen arvostusta muiden silmissä ja miksei omissakin. :D
Taidan oikeesti alkaa siirtämään äyrejä riviin, josko mä pääsisin noutamaan oman älveeni vielä ennen vuoden 2010 loppua...

Siis ihanko oikeasti joku pistää rahansa johonkin laukkuu tai kenkiin...ja siis kun ei nyt ole kyse kympeistä eikä visiin sadoista euroistakaan...kertokaa mulle mitä järkee siinä on??Sijoitus mielessäkö?! :eek: Kyllä minäkin tykkään ostella laukkuja ja kenkiä..mutta että jotain tonneja maksaisin vaikka ois varaakin niin ei juma... :$ (kade paska!! :xmas: )

Kaikki Vuittonin kuosit, mihin oon vahingossa törmänny, on ollu ihan järkyttävän rumia :x
Siis hirveitä kertakaikkiaan.
Enkä tod oo kateellinen. Mä en edes erota mitkä on jotain merkkiä ja mitkä merkittömiä. Mitä väliä? Itse suosin kierrätystä. Mä en nää mitään järkeä pistää tuhottomia summia johonkin veskaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Väpyskä:
Kyllä mä ihan itseni takia noita merkki juttuja ostelen, enkä sillä, että taas sais naapurit ja muut pällistellä.
Ihan rehellisestikö? Mua kiinnostaisi tietää, minkälaista tyydytystä sä niistä merkkijutuista saat. Ihan uteliaisuudesta ja ihan hyvällä kyselen, ihan oikeasti kiinnostaa tää asia.

En mäkään nyt ihan kyllä tonnia yhteen laukkuun tai kenkiin laita, mutta 500-700e yhdestä voin kyllä maksaa. en mä ainakaan mitenkään sijoitus mielessä noita osta. Ihan vaan omaksi iloksi ja pitkän harkinta ajan jälkeen jos vielä himottaa yhtä kovaa, niin silloin se on saatava, eikä siis hetken mielijohteesta.

Ihan rehellisestikö? Mua kiinnostaisi tietää, minkälaista tyydytystä sä niistä merkkijutuista saat. Ihan uteliaisuudesta ja ihan hyvällä kyselen, ihan oikeasti kiinnostaa tää asia.
Mäkin mietin, tarkoittiko Väpyskä juuri näitä LV tuotteita, vai jotain muuta "merkkiä".

Kun kyllä minäkin pojalle joissain määrin laatua ostan, mutta lvn laadusta ja hinnasta ei kyllä voi puhua samana päivänäkään :D .

Siis köyhän ei kannata ostaa halpaa.

no kunhan tykkään. toiset laittaa saman rahan autoihin,matkusteluun tms ja minä noihin.

Laadun takia voisin ostaa, ja tulishan siitä kiva luksusfiilis tietty :D Mitään tarvetta ei tosin ole elvistellä, siksi ostaisin logottoman version enkä siitä edes kertoisi, ellei joku kysyisi laukun alkuperää.
Ostan kirppareiltakin aina laatulaukkuja, jotka kestää aikaa. Kerran jouduin kiireessä (edellisen, monivuotisen laukun vetskarin hajottua) käymään nopeasti hakemassa Seppälästä uuden, kun olimme menossa lentokentälle ja aika oli todella kortilla. Se levisi muutamassa viikossa :(
Jos sijoittaisin rahani johonki tuollaiseen merkkiin, niin voisin kuvitella, että se kestää mun eliniän rauhallisella käytöllä.

Lisättäköön vielä, että kenkiin (varsinkaan joihinkin bilekenkiin, ei mihinkään järeisiin käyttösaappaisiin) satsaamista en oikein tajua, koska ne joka tapauksessa nuhraantuvat pian käytössä, aivan eri tavalla kuin laukku.

Alkuperäinen kirjoittaja Onnellinen Villasukka:
En ole kuullutkaan tällaisesta merkistä. Aina sitä oppii kaikkea uutta.
Mitämitä!!!! Olin näkevinäni kädessäsi LuisVuitton muovikassin eilen..... äläs nyt kuule.... :D
:LOL: :LOL:
no eikun, yritin piilotella sitä, ilmeisen huonolla menestyksellä sitten :eek:
mutta etkö tarkkasilmäisenä pistänyt merkille minkalainen LAUKKU mulla oli :D

Mitämitä!!!! Olin näkevinäni kädessäsi LuisVuitton muovikassin eilen..... äläs nyt kuule.... :D
En.... :ashamed:
Kai se muovikassi oli niin energisen häikäisevä.... :LOL:

En.... :ashamed:
Kai se muovikassi oli niin energisen häikäisevä.... :LOL:
Minkäslainen veska sulla sitten on??? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja PauhaavaSydän:
Lisättäköön vielä, että kenkiin (varsinkaan joihinkin bilekenkiin, ei mihinkään järeisiin käyttösaappaisiin) satsaamista en oikein tajua, koska ne joka tapauksessa nuhraantuvat pian käytössä, aivan eri tavalla kuin laukku.
jos mä ostan korkokengät, joudun maksamaan niistä maltaita. Kun sopivaa lestiä ei halvemmista löydy, niissä on yleensä liukkaat pohjat eikä niillä voi kävellä kun rupeaa sattumaan jalkoihin :'(

Nahkakengät ei mene nuhraantuneeksi jos niitä hoitaa...

Yhteistyössä