Louis Vuittonin uusi liike

• Viestiketjun aloittaja Barbababa
  • Ensimmäinen viesti
Barbababa
Joko ootte käyneet katsastamassa Helsinkiin avatun Vuittonin putiikin?
Miltä vaikutti, kauppa, palvelu ja muuten :)?
Mä en pidä niiden peruskuosista, siis siitä logollisesta ruskeasta, mutta muutamia kivoja laukkuja bongasin, ja aurinkolaseja.

Alkuperäinen kirjoittaja maggiem:
Alkuperäinen kirjoittaja ChiChi:
On se hyvä kun Louis Vuitton tulee Suomeen, se on maailmalla ollut passe se pitkän aikaa :whistle:
ei klassikko voi olla passe.
Helposti voi, tulee uutta tilalle. Ja se klassikko ruskea laukku on kokenut inflaation sen jälkeen kun sitä on alettu ostaa törkeänä halpana kopiona ja se keikkui joka toisen käsivarsilla. Kuka sillon enää aitoa haluaa ostaa?

On se hyvä kun Louis Vuitton tulee Suomeen, se on maailmalla ollut passe se pitkän aikaa :whistle:
Helposti voi, tulee uutta tilalle. Ja se klassikko ruskea laukku on kokenut inflaation sen jälkeen kun sitä on alettu ostaa törkeänä halpana kopiona ja se keikkui joka toisen käsivarsilla. Kuka sillon enää aitoa haluaa ostaa?
törkeät halvat kopiot vaan erottaa hyvinkin nopeesti kaupungilla.itse olen enemmänkin pongaillut replica laukkuja monogram multicolore pochettesta.

Samaa mieltä. Ei noiden arvo pysty mitenkään yhtäkkiä alkaa laskemaan dramaattisesti... Jos ostat LV-laukun, niin voit olla varma, että sen arvo säilyy tai jopa kasvaa. Mä suosin yleensä kirppareita, mutta koska kerään laukkuja, niin joskus voisin ehkä jopa sijoittaa johonkin laukkuun heiltä tai muusta putiikista. Marketista en osta ikinä vaatteita tai mitään muutakaan kuin ruokaa / käyttötavaraa!
Noilla on jotain ihania punaisia ja liloja isoja laukkuja, noista logolaukuista mäkään en tykkää.

Ainakin eilen näytti käyvän kauppa kuin siimaa ja ehkä joka neljäs-joka viides asiakas poistui ostoksen kanssa... Mutta tokihan sinne voi mennä kurkkimaankin, sitä vartenhan kaupat on.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Tarsko men. Ostais jonkun ruman väskyn, niin ei tars syödä viikkoon... :xmas:
meinaaks ihan sillä hinnalla saaha sieltä veskan? tai toisinpäin: meneekö teillä NIIN paljon rahaa viikossa ruokaan? :eek:

kaveri käväs... veskat tonnin, nahkavyö 600... kenkiä ei uskaltanu ees kattoo.... :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja utelias:
Eikö ne laukut maksa ihan järjettömän paljon? Tietääkö kukaan mitä ne maksaa?
Törkysen rumia kasseja (juu, mä kirjoitan tähän nyt itse, että olen sairaan kateellinen, kun mulla ei ole varaa ostaa moista olalleni heilumaan, ennenkuin joku teistä harmaista perskärpäsistä ehtii... :whistle: ) ja törkysiä hintoja.

¤puistatus¤

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
meinaaks ihan sillä hinnalla saaha sieltä veskan? tai toisinpäin: meneekö teillä NIIN paljon rahaa viikossa ruokaan? :eek:

kaveri käväs... veskat tonnin, nahkavyö 600... kenkiä ei uskaltanu ees kattoo.... :whistle:
Riippuu MITÄ syödään... :xmas: :LOL:

Törkysen rumia kasseja (juu, mä kirjoitan tähän nyt itse, että olen sairaan kateellinen, kun mulla ei ole varaa ostaa moista olalleni heilumaan, ennenkuin joku teistä harmaista perskärpäsistä ehtii... :whistle: ) ja törkysiä hintoja.

¤puistatus¤
niin kato, me ollaan vaan köyhiä kadepaskoja ko ei tykätä niitten tuotteista :whistle:

minä vaan
Mä en erityisemmin pidä merkkilaukuista,mulla on yksi Guessin laukku ja se on jäänyt lähes käyttämättä.Tulee sellainen fiilis kun yriitäis olla "jotain"...olo ei ole kotoisa.Kuulostaa tyhmältä mutta näin se vaan on.Mieluummin ostan helvempia ja vaihtelen niitä fiiliksen mukaan.

¤puistatus¤
Eikös ole aika jännä, millä keinoilla ihminen hakee itselleen arvostusta muiden silmissä ja miksei omissakin. :D

Isot noin 2500e, tarkempaan en tiedä. Pienemmät käsilaukut ehkä 300e ylöspäin ja niillä tosiaan on paljon muutakin kuin niitä ällöruskeita...
Vyöt 245e ja siitä ylöspäin. Kengistä en tiedä.

Yhteistyössä