Hakutulokset

1. P

Kolmatta odottavat 2010

:wave: Toinen ällösokerirasitus lusittu, nyt sormet ristiin et selviäis tästäkin puhtain paperein.. :whistle: lolu Käynnistymispuhuria sinne päin! :whistle: Kummasti se aika menee, niin monella aktiivisella kirjottelijalla on jo 30+ mittarissa. :) Mukavaa loppuviikkoa kaikille...
  2. P

Kolmatta odottavat 2010

maamo79 Toivottavasti ultrassa kaikki hyvin! :heart: unikeiju Myöhästyneet synttärionnittelut! :flower: :D Poksutteluonnea myös! :) Tsemppiä sinne töihin, voin vaan kuvitella, miten rankkaa siellä on! Hetkittäin tuntuu tosiaan silkka olemassaolokin olevan yltiörankkaa, varsinkin näillä...
  3. P

Kolmatta odottavat 2010

Jaahas, viikonloppuna ja ens viikolla tulossa ennätyksellisen kuuma helleaalto.. :o Nautitaan nyt sit vielä näistä viileistä keleistä pari päivää.. :D :whistle: Pilkkis 23+2
  4. P

Kolmatta odottavat 2010

Tervetuloa uudet! :wave: Ihanat ilmat, vaikka tuntuukin, et kohta ei enää nivelet käänny.. :D Aamupäivän olin lasten kanssa pihalla. Ostettiin vihdoin eilen kahluuallas ja lapset on ihan hulluna siihen. Eipä paljon vauhtia hidasta, vaikka vesi on suoraan kaivosta ja jääkylmää. :D Ite sai...
  5. P

Kolmatta odottavat 2010

Täälläkin neuvola takana. Painotavoitteeseen en ihan päässyt, kun oli tullut "vaan" 400g/vko. :ashamed: :D Hb tippumaan päin, täytyy lisätä raudan määrää. Kelan paperit sain ja pääsen myös täyttelemään esitietoja synnäriä varten. Uusi jännä sähköinen järjestelmä on sitä varten tullut viime...
  6. P

ehkäpä oli huono aika kertoa anopille...

:hug: Meillä tulossa kolmas lapsi, pienillä ikäeroilla ja kommentit on ajattelemattomilta ihmisiltä olleet just tota samaa luokkaa. Jo kolmas lapsi tuntuu olevan monille vaikeaa ymmärtää, kaksi lasta on kai sitten se "sallittu" määrä, kun vielä toista odottaessamme kommentit vaikuttivat kovin...
  7. P

Ultrat

Mulla on muuten ultrassa vauvat vastanneet viikkoja, mut kakkosraskaudessa la siirtyi viikolla eteenpäin. Vauva syntyi neuvolan arvion mukaan 41+1, ultran mukaan 40+1.
  8. P

Kolmatta odottavat 2010

Hyvää ansaittua lomaa, Zeena!! B) Poni Kiva, et polikäynti meni mukavasti ja pääset levollisin mielin juhannuksen viettoon! :) Miu Mau Onnea kivoista ultrakuulumisista ja poikalupauksesta! Mulla kans meni omat fiilikset ristiin kätilön lupauksen kanssa. :) Mä varasin toisen...
  9. P

Kolmatta odottavat 2010

Tarkse Tarkotin kyllä yhtä lailla itseäni, enkä ollenkaan pahalla. Ihan huumorimielellä..
  10. P

Kolmatta odottavat 2010

Poni Hyvä puolustuspuheenvuoro! :D Riittää varmast lähipiirissäkin ihan tarpeeks hyssyttelijöitä, vaikka ite varmaan parhaiten ymmärrät vauvan ja oman parhaan. :) Ihanaa kyllä, kun saat apuja ja se kodinhoitajakin löytyi. Pistää miettimään, kuinka kävisi, jos ite olisin samassa tilanteessa...

Yhteistyössä