Hakutulokset

1. WonderlandinLissu

teetkö itse munkkeja vapuksi?

Teen niitä aina vapuksi :p
  2. WonderlandinLissu

Mites krapula jaksaa?

Terkkuja vaan kankkuselle :kieh:
  3. WonderlandinLissu

koipi kipee!!!!

Kuinka tuo kalvojänteen tulehdus oireilee? Tuntuuko ihan vain kantapäässä, siellä pohjassa vai kuinka?
  4. WonderlandinLissu

Laitetaan kakkuja :)

Kakku rippijuhlissa:
  5. WonderlandinLissu

Voitteko kuvitella minkälainen viikko mulla on ollut...

Voi ei, onpa sua koeteltu. Toivottavasti menee pian ohi. Se on kyllä tauti jota ei sitten millään halua. Tai ei kai sitä muitakaan tauteja mutta toi on niiiiin järkky.
  6. WonderlandinLissu

eilinen tartu mikkiin- ohjelma

Tänään tulee uusintana 10.30
  7. WonderlandinLissu

Mitä virpojille?

Ostin suklaamunia ja lakuppatukoita.
  8. WonderlandinLissu

Neidin 1v.kakku ( kuva mukana) , millaisia teillä?

Moni kakku päältä kaunis...jne... mutta nää olikin herkullisia :p
  9. WonderlandinLissu

Tässä olis resepti: http://www.myllynparas.fi/portal/suomi/kuluttajat/reseptit/makeat_leivonnaiset/taytekakut/syntisen_ihana_suklaakakku/ Piti vielä lisätä että oli todella ihanan makuinen kakku.
  10. WonderlandinLissu

Meillä oli tälläinen sunnuntaina tytön rippijuhlissa jälkkärinä: http://www.aijaa.com/v.php?i=3943554.jpg
  11. WonderlandinLissu

Ihana ilma!

Mä lähen tästä avantouintikisoihin B)
  12. WonderlandinLissu

800g broilersuikaleita pitäis laittaa jotenkin, ideoita?

Mites olis keitto? Siitä saattais jäädä huomisellekin jotain. Itse laitan keiton näin: Suikaloin perunoita, porkkanaa ja kesäkurpitsaa(ihan kaikki vihannekset sopii mistä itse tykkää) ja sipulia ja keittelen kypsäksi kanaliemikuution kera. Lisään ruskistetut kanapalat, lisäksi laitan ruokakermaa...
  13. WonderlandinLissu

Turkin matka varattu..

Atlantiksen huoneista; meillä oli jr sviitti ja oltiin siellä todella vähän, vain öisin käytiin nukkumassa. Huone oli kyllä oikein siisti ja siivottiin tietty joka päivä, minibaari täytettiin joka aamu. Eli olutta, vettä, limua ja mehua oli huoneessa kylmänä :p Tuloiltana saatiin käteen...
  14. WonderlandinLissu

G: Mitä harrastat?

Luen, kävelen ja käyn pari kertaa viikossa avannossa.
  15. WonderlandinLissu

Turkin matka varattu..

Anteeksi kun tungen tähän väliin, mutta minäkin voin vain kehua tuota Atlantista. Olimme siellä viime syksynä ja tykkäsimme kovasti =) Jos jotain miinusta vois kertoo niin ainut oli se että yksikään kortti jonka lähetimme respan kautta ei tullut perille ja työkaverini kertoi samaa (oli...
  16. WonderlandinLissu

G aamupalanne

Mukillinen vihreää teetä, 2 palaa leipää joissa päällä salaatinlehti, leikkele ja parikaa. Lisäksi hiukan maustamatonta jogurttia.
  17. WonderlandinLissu

Mihin voisin käyttää sitruunan makuisen tuorejuuston?

Voisinko käyttä kääretortun täytteenä hillon kera ilman kermavaahtoa?
  18. WonderlandinLissu

Helpot ja hyvät kalaruuat pinoon

Meillä tykätään uunilohesta ja kiinalaisesta kalapaistoksesta.
  19. WonderlandinLissu

Mihin voisin käyttää sitruunan makuisen tuorejuuston?

Auttakee, kun oon semmosen joskus ostanu ja menee pian päiväys umpeen- Voisin vaikka jotain leipasta :p

Yhteistyössä