ja otettiin hotelli(sunlight garden) jossa on all inclusive.kaipailisin kokemuksia siitä,onko hyvä,mukana kolme poikaa ikähaarukalla 4-10.
matka siis tapahtuu ensi kesänä.
luin palstalta että toi hotelli on huono.kertokaa kokemuksia millä tavalla se on huono,muutenkin kuin että huoneet on surkeet..Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:ja otettiin hotelli(sunlight garden) jossa on all inclusive.kaipailisin kokemuksia siitä,onko hyvä,mukana kolme poikaa ikähaarukalla 4-10.
no höh,tottakai oman kokemuksen voi kertoa,hyvä vaan! =)Alkuperäinen kirjoittaja WonderlandinLissu:Anteeksi kun tungen tähän väliin, mutta minäkin voin vain kehua tuota Atlantista. Olimme siellä viime syksynä ja tykkäsimme kovasti =)
Jos jotain miinusta vois kertoo niin ainut oli se että yksikään kortti jonka lähetimme respan kautta ei tullut perille ja työkaverini kertoi samaa (oli lähettänyt sen kautta 2 kertaa postikortteja). Että johonkin katoavat jos jättää ne siihen respaan, kannattaa siis itse toimittaa postilaatikkoon.
Mutta muuten siis positiivisia muistoja koko paikasta. Jos haluat kysyä jotain niin vastailen mielelläni
Turkissa on ollut minun kokemukseni mukaan yksi luotettavimmista ja nopeimmista postilaitoksista, minkä palveluja olen käyttänyt, lähettänyt sieltä satoja kortteja ja saanut postia sinne erikokoisiin paikkoihin poste restanteenAlkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnolla Esim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.
jos tarkoitat kysymyksellä tota sikainfluenssajuttua? Saavuimme eilen turkin alanyasta, ei ole marmaris mut kuitenkin. Antalyan kentällä mitataan kaikkien maahan tulijoiden ruumiinlämpö jollakin tietokonejutulla... ja meidän kaikkien lentokonematkustajien piti täyttää koneessa jo terveyslappu,missä kyseltiin voinnista ja muiden lähiomaisten oireiluista. Olimme reissussa siis kuukauden, ja kaikki sujui hyvin..eikä ole ainakaan vielä sikainfluenssan oireita.Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:ja vielä nostan..josko joku joka on tuolla käyny ,ni näkis tuon mun kysymyksen..
juu,atlantista en ikävä kyllä osaa sanoa mitään.. ja se "kehon" lämmön mittaaminen ei hidasta matkantekoa lainkaan... lentokoneesta tultaessa,passin tarkastuksen jälkeen kuljetaan vaan mokoman koneen ohi. Uutisissakin ollut joskus juttua moisesta...vaikea selittää . Btw, oikein aurinkoista lomaa teille!Alkuperäinen kirjoittaja Minä ja morrison:Ai mitattiin lämpö,hidastiko se sitä kenttätoimintaa mitenkään?
Joo,se toinen askarruttava asia oli se atlantis hotellin ilmastointiasia
kiitti sullekkin pata-ässä kun kommentoit
Ei taida toimia joo, meidän postikonttoriin jättämät kortit ovat olleet matkalla kohta kolme vuottaAlkuperäinen kirjoittaja RangaTanga:Tosta postikorttijutusta Turkissa; me laitettiin viime elokuussa kortit siellä ihan tavalliseen postilaatikkoon, ja ne ovat edelleen jossain matkan varrella. Ilmeisesti ei oikein Turkin posti toimi kunnolla Esim. Kreetalla ollaan joskus jätetty hotellin vastaanottoon, ja kortit tulivat normaalisti reilun viikon kuluttua Suomeen perille.